Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työhön pitää olla intohimo

Vierailija
22.12.2024 |

Sitten menet vaikka maanantai aamuna klo.05.00 töihin eikä edes vituta

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään mutta itse haluan ehdottomasti työn johon suhtaudun intohimolla, ja sellaiseen olen just nyt suuntaamassa. Työ on kuitenkin todella iso osa elämää joten jos se on paskaa, elämäkin on. Todellakin tiedän mitä on herätä joka aamu ahdistuneena tulevasta työpäivästä enkä todellakaan halua enää elää sellaista elämää. Edes hyvä palkka ei kompensoi niitä negatiivisia fiiliksiä.

Vierailija
42/45 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tyylillään mutta itse haluan ehdottomasti työn johon suhtaudun intohimolla, ja sellaiseen olen just nyt suuntaamassa. Työ on kuitenkin todella iso osa elämää joten jos se on paskaa, elämäkin on. Todellakin tiedän mitä on herätä joka aamu ahdistuneena tulevasta työpäivästä enkä todellakaan halua enää elää sellaista elämää. Edes hyvä palkka ei kompensoi niitä negatiivisia fiiliksiä.

Palkka ei tule ykkösenä. Työn sisältö, työssä viihtyminen ja työkaverit menee edelle. Palkka tulee sitten seuraavana. Tärkeä, mutta ei tärkein. Ei kukaan työtä tee ilman palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkka ei tule ykkösenä. Työn sisältö, työssä viihtyminen ja työkaverit menee edelle. Palkka tulee sitten seuraavana. Tärkeä, mutta ei tärkein. Ei kukaan työtä tee ilman palkkaa.

Tämä HR:n tätien rakkaudella hokema mantra (palkka ei ole tärkeintä vaan se ihqu avokonttori ja sosiaalisuus) on todistettu viimeisimmissä tutkimuksissa täysin skeidaksi.

Nuorella, nyt työelämään astuvalla sukupolvella on tasan yksi motivaattori: raha. Kaikki muu on toissijaista ja kaukana tulevalle kakkossijalle pääsee vapaus päättää työajoista ja paikasta jossa työtä tekee ettei se häiritse todellista elämää joka on aivan muualla kuin töissä.

Ellei työstä saa korvausta, kiinnostus sen tekemiseen on nolla kun nämä ovat oppineet että nuorena kuuluu nauttia elämästä vaikka velaksi ja sossun piikkiin. Sitten joskus vanhuksena voi vähän tekaista duuniakin.

Vierailija
44/45 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa töitä.

-työtön

Vierailija
45/45 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä HR:n tätien rakkaudella hokema mantra (palkka ei ole tärkeintä vaan se ihqu avokonttori ja sosiaalisuus) on todistettu viimeisimmissä tutkimuksissa täysin skeidaksi.

Nuorella, nyt työelämä

Noh, kuka jaksaa valittaa saako palkkaa 3540 euroa tai 3500 euroa, jos  jälkimmäisessä saat vaikka muita etuja. Kokonaisuus ratkaisee.