Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhdyntä ja verenvuoto...

26.02.2007 |

Kysyisin teidän kokemuksia aiheesta.. Eli itse olen rv 14+2 ja eilen illalla sitten rakastelimme.. No kaikki meni ihan hyvin, kunnes heti sen jälkeen alkoi pientä verenvuotoa :( Sitä ei mitenkään reilusti tullut, lähinnä vain pyyhkiessä, pari tippaa oli tullut myös housuihin, oli vaaleanpunaista lähinnä, ei varsinaisesti kirkasta verta, kipuja ei ollut. No se on nyt lähes loppunut, mitä äsken tuli yksi limainen ruskea pieni klöntti :o Soitin kyllä neuvolaan ja lupasivat kuunnella iltapäivällä sydänäänet.. Onko kenelläkään muulla ollut tämmöistä? Ei kai tämä vain ennusta keskenmenoa?? Kiitos kaikille vastanneille !

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika yleistä, että osalla naisista tulee esim. yhdynnän jälkeen tai gynekologisen tutkimuksen jälkeen raskauden aikana pientä vuotoa. Vuoto tulee emättimestä tai kohdunsuulta ja johtuu siitä, että limakalvot ovat raskauden aikana kovin verekkäät ja toisilla sitten vuotelevat herkemmin, joten luulenpa, että kohdallasi on kyse juuri tuollaisesta vaarattomasta vuodosta. Mukava, että pääset vielä kuuntelemaan vauvan sydänäänet, joka varmasti rauhoittaa mieltä.

Vierailija
2/3 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksesta! Yhden tuulimunan kun on kokenut niin sitä on tullut niin epäileväksi tämänkin suhteen :( Nyt kyllä ei ainakaan tuulimunasta ole kysymys, sikiö on jo löytnyt :) Mutta vastauksesi jo rauhoitti mieltä ja jos sydänäänetkin kuuluvat niin ensi yönä voi taas nukkua rauhallisemmin :) Kiitos ja oikein hyvää jatkoa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tuli kerran rakastelun jälkeen pikkusen vuotoa pyyhkiessä mutta aamulla ei ollut enää tullut mitään. Varovasti sitten seuraavan kerran kokeiltiin rakastelua mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään vuotoa. Joten on tod.näk. ihan vaaratonta.

T.Silja rv 13+4