En ole ikinä käyttänyt silmänympärysvoidetta, mitä olen menettänyt?
Käytän samoja tuotteita koko kasvoille, myös silmien ympärille. Samaa ihoahan sekin on. Miten se näkyy, jos on käyttänyt 'väärää' voidetta? Olen nyt 54v
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmänympärysvoide on ohuempaa ja kevyempää eikä turvota herkkää silmänympärysihoa.
Mä olen käyttänyt välillä silmänympärysvoidetta koko kasvojen iholle kun se on tuntunut niin miellyttävälle.
Kokeillu, silmät turposi umpeen. Varma tapa siis hankkia polviin asti roikkuvat silmäpussit.
No voi voi. Ei mullekaan kaikki tuotteet sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos toimii. Jos osa yrittää silmävoiteella ettei sitä menisi silmään "kevyenä" vaikka kosteuttavana ja olisi tehokas, mutta Suomessa myydään paksuja silmävoiteita jotka menevät silmään aika varmasti. Ja jos se ei mene silmään, niin kasvovoide menee. Seerumiko sitten.
Siis mitä tarkoitat silmään menemisellä?
Etkö tosiaan tajua itse..? Mitä siinä pitäisi selittää? Voide mene silmään, kulkeutuu. Silmiin ei ole tarkoitettu kemikaaleja sisälle. Osalla on myös silmäpoimut.
Ei mulla voiteet itsekseen kulkeudu minnekään. Ne imeytyy siihen mihin laitetaan
Ap
En huomaa mitään eroa, laitanko mitään voiteita tai en. Ihan samalta naama näyttää. Mun äiti on 82v ja iho sileämpi kuin monella 60 vuotiaalla. Äiti ei ole juuri voiteita käyttänyt. Eli oliskohan ne geenit, mitkä eniten vaikuttaa
64v enkä koskaan käyttänyt.
Pari naururyppyä silmäkulmissa ja vuoden sisällä tullut pienet viisteet tuohon alapuolelle, ehkä ne on ensimmäiset rypyt?
Halpis markettirasvalla menty
Joku silmänympärysvoide ( Elisabeth Arden tai Lidlin halpisvoide) silmien ympärille ja sitten vahvempaa A-vitamiinikamaa esim. Bellavitaa muuallle niin naama pysyy pitkään siedettävän näköisenä.
Kesäaikana sitten koko ajan vähän jotain UV suojaa silmienkin ympärille ja naamaan ja kaulaan ainakin.
Yli 40 vuotiailla eri tavalla hoidettujen kasvot alkavat näyttää hyvin erilaiselta kuin muiden. Tupakoijat ja auringonottajat jo silloin 10-15 vuotta vanhemmilta kuin terveellisemmin eläneet.
Jotkut näyttää tällä tavalla hoidettuna aika hyviltä vielä vanhoinakin.