Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taffel paskuuttanut tuotteitaan shrinkflaation lisäksi?

Vierailija
22.12.2024 |

Oletteko muut huomanneet Taffelin juustonaksujen ja sipsien rakenteessa muutoksia? Naksut ovat pienempiä ja käyrempiä ja jotenkin höttöisempiä. Jotkut sipsit tuntuvat myös höttöisemmiltä ja kolmasosa pussista menee pieneksi silpuksi jota ei pysty siksi edes dippaamaan. Ja pienen juustosnacks-pussin paino pudotettiin kaikessa hiljaisuudessa 120 grammasta 115 grammaan, kaiketi siksi että naksujen rakenne paskuutettiin?

Kusettaako Taffel kuluttajaa nyt oikein kunnolla? Megapussit pienennettiin, kilohinta pysyi ennallaan. Ja nyt itse tuotteetkin on paskuutettu?

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten laitoin asiakaspalautetta, että voisivat myydä enemmän eri makuja pienemmissä pusseissa. Vastasivat tylysti, että he eivät mitään tuotemuutoksia tee ilman kuluttajatutkimuksia. Ja tässä sitä nyt ollaan.

Mä toivoin viitisen vuotta sitten 30g minipusseja, vastasivat samalla tylyllä linjalla ettei niille olisi kysyntää. 

No, olen kuitenkin nähnyt ainakin juustonaksuja noissa minipusseissa viime vuosina eli eli...

Joo, meillä ei kolmihenkisellä aikuisista koostuvalla taloudella mene sitä isompaa pussia kerralla. Ei edes vaikka sitä on pienennetty. Ostan aina mahdollisimman pieniä pusseja muutaman mutta on vähän surkea valikoima. Nykyisin teen enimmäkseen poppareita kattilassa. Ovat edullisempia, voi tehdä sopivan määrän ja ivat jopa hitusen terveellisempiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla