Taffel paskuuttanut tuotteitaan shrinkflaation lisäksi?
Oletteko muut huomanneet Taffelin juustonaksujen ja sipsien rakenteessa muutoksia? Naksut ovat pienempiä ja käyrempiä ja jotenkin höttöisempiä. Jotkut sipsit tuntuvat myös höttöisemmiltä ja kolmasosa pussista menee pieneksi silpuksi jota ei pysty siksi edes dippaamaan. Ja pienen juustosnacks-pussin paino pudotettiin kaikessa hiljaisuudessa 120 grammasta 115 grammaan, kaiketi siksi että naksujen rakenne paskuutettiin?
Kusettaako Taffel kuluttajaa nyt oikein kunnolla? Megapussit pienennettiin, kilohinta pysyi ennallaan. Ja nyt itse tuotteetkin on paskuutettu?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Taffel kiittää ja onnittelee teitä! Teidän penistänne on käytetty menestyksekkäästi uuden juustosnackin suunnittelussa. Pienempi, käyrempi ja enemmän juustoa.
Mitä vihjailet?!
Vierailija kirjoitti:
Paskuuttaa! Nyt on uusi verpi keksitty! Loistavaa työtä ap!
Seuraavaksi kaikki firmat haluavat palkata tuotepaskuuttajia.
Nyt on kaikki pussit päivitetty uuteen ulkoasuun ja tuotteet paskuutettu omistajien voiton maksimoimiseksi ja kuluttajien höynäyttämiseksi.
Olin aidosti ennen Taffel-fani ja suomalaisuuden puolustaja, enää en ole. Käykääs maistamassa Esterellan tuotteita, esim Juusto Jättiä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvi enää ostaa niitäkään, myös moni Fazerin tuote on laadultaan niin heikko että hyllyyn jää. Joutuu tekemään itse kaikki nykyään. Miten edes kehtaavat valmistaa moista moskaa ja pyytää niistä selkeää ylihintaa.
Näin sieluni silmin kuinka tämän kirjoittaja valmistaa kotonaan Geishat ja muut. 😆
Vierailija kirjoitti:
Jäi Taffelit hyllyyn tänä jouluna ja jää vastedeskin. Itsepähän ahnehtivat.
Jouluna sipsejä. 😳
Mua harmittaa se, että S-ryhmä paskuutti ihan hyvän Rainbow-brändin Coop-paskaksi. Esim Rainbow juustonaksut oli tosi hyviä ja edullisia ja nyt on tilalle otettiin Coopin paskanaksut, jotka tuntuu styroksilta ja maistuu vaarin sukilta 🤮
En ole huomannut.
Syön naksuja ja sipsejä kaksi kertaa vuodessa. Tekisi monelle muullekin hyvää rajoittaa sitä sipsien syöntiä
Pari vuotta sitten laitoin asiakaspalautetta, että voisivat myydä enemmän eri makuja pienemmissä pusseissa. Vastasivat tylysti, että he eivät mitään tuotemuutoksia tee ilman kuluttajatutkimuksia. Ja tässä sitä nyt ollaan.
Täällä näköjään Taffelin edustajia äänestämässä alas jokaisen lafkaa kritisoivan kommentin. Sillähän se bisnes takuulla taas nousee.
Minun Taffel-pussissa oli kyllä ihan ehjiä sipsejä, ja osa tosi isojakin. Syön niitä ihan tavallisia sileitä. Se tosiaan ärsyttää, että pusikoko pieneni, mutta hinta pysyi samana. Ja ennenhän sai esim. Cittarista usein kaksi pussia neljällä eurolla, mutta nyt hinta nousi viiteen euroon, ja kun pussikokokin on pienentynyt, niin ei enää huvita ostaa. Olenkin tässä viime aikoina ostanut Lidlistä sipsejä. On edullisia ja Suomessa valmistettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvi enää ostaa niitäkään, myös moni Fazerin tuote on laadultaan niin heikko että hyllyyn jää. Joutuu tekemään itse kaikki nykyään. Miten edes kehtaavat valmistaa moista moskaa ja pyytää niistä selkeää ylihintaa.
Näin sieluni silmin kuinka tämän kirjoittaja valmistaa kotonaan Geishat ja muut. 😆
No joo , hauska , mutta myös yllättävän totta. Olen eri mutta tänä vuonna olen tehnyt 1.krt elämässä kaikki herkut itse (suklaanhimoon suklaavanukasta tai suklaakakkua) , sain tarpeekseni huonon makuisista valmisherkuista. Kun on saanut kokea miltä jäätelöt, suklaat, keksit, valmiit pullat ja piirakat maistuivat, 80- luvulta alkaen, on vaikea löytää mitään oikeasti hyvää.
Tulipa erehdyttyä ostamaan Taffelin Bravo sipsipussi ja on kyllä täyttä kuraa... Pitäydyn jatkossa Estrellan tuotteissa...
Mistä luulette tuotekehittäjille maksettavan.
No siitä että tehdään tuote vieläkin halvemmilla raaka aineilla.
"Nyt keksin laitetaan kaakaovoin tilalle sianpaskaa tulee 60% halvemmaksi valmistaa."
Sitten laitetaan "Uudistettu resepti" merkintä pakettiin.
Ja suolaa per annos lisätty, ennen 1,4g/100 nyt 1,7g/100.
On näissä juustonaksuissa joku muuttunut. Ovat jotenkin höttöisempiä ja ei oo makua. Vähän kuin vauvojen maissinaksuja söisi..
Vierailija kirjoitti:
On näissä juustonaksuissa joku muuttunut. Ovat jotenkin höttöisempiä ja ei oo makua. Vähän kuin vauvojen maissinaksuja söisi..
On paskuutettu. Se on fakta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskuuttaa! Nyt on uusi verpi keksitty! Loistavaa työtä ap!
Seuraavaksi kaikki firmat haluavat palkata tuotepaskuuttajia.
Mistä löytyy niin taitava paskuuttaja, että kuluttaja ei lähde etsimään uutta tuotetta vaan tyytyy marisemaan ja jatkaa ostamista. Tulevat sukupolvet jatkavat ostamista tuttuuden takia. "Näitä on aina ostettu meidän perheessä"
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten laitoin asiakaspalautetta, että voisivat myydä enemmän eri makuja pienemmissä pusseissa. Vastasivat tylysti, että he eivät mitään tuotemuutoksia tee ilman kuluttajatutkimuksia. Ja tässä sitä nyt ollaan.
Mä toivoin viitisen vuotta sitten 30g minipusseja, vastasivat samalla tylyllä linjalla ettei niille olisi kysyntää.
No, olen kuitenkin nähnyt ainakin juustonaksuja noissa minipusseissa viime vuosina eli eli...
Woketusta... Ei saa loukata ketään...