Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taffel paskuuttanut tuotteitaan shrinkflaation lisäksi?

Vierailija
22.12.2024 |

Oletteko muut huomanneet Taffelin juustonaksujen ja sipsien rakenteessa muutoksia? Naksut ovat pienempiä ja käyrempiä ja jotenkin höttöisempiä. Jotkut sipsit tuntuvat myös höttöisemmiltä ja kolmasosa pussista menee pieneksi silpuksi jota ei pysty siksi edes dippaamaan. Ja pienen juustosnacks-pussin paino pudotettiin kaikessa hiljaisuudessa 120 grammasta 115 grammaan, kaiketi siksi että naksujen rakenne paskuutettiin?

Kusettaako Taffel kuluttajaa nyt oikein kunnolla? Megapussit pienennettiin, kilohinta pysyi ennallaan. Ja nyt itse tuotteetkin on paskuutettu?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aina chipsit muuttuneet oudon sukupuolettomiksi. Ennen niissä oli potkua nyt niissä ei ole enää mitään makua. No hyv niin, tulikin syötyä ihan liikaa niitä.

Woketusta... Ei saa loukata ketään...

Vierailija
82/101 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taffel kiittää ja onnittelee teitä! Teidän penistänne on käytetty menestyksekkäästi uuden juustosnackin suunnittelussa. Pienempi, käyrempi ja enemmän juustoa.

Mitä vihjailet?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskuuttaa! Nyt on uusi verpi keksitty! Loistavaa työtä ap!

Seuraavaksi kaikki firmat haluavat palkata tuotepaskuuttajia.

Vierailija
84/101 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaikki pussit päivitetty uuteen ulkoasuun ja tuotteet paskuutettu omistajien voiton maksimoimiseksi ja kuluttajien höynäyttämiseksi.

Olin aidosti ennen Taffel-fani ja suomalaisuuden puolustaja, enää en ole. Käykääs maistamassa Esterellan tuotteita, esim Juusto Jättiä.

Vierailija
85/101 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvi enää ostaa niitäkään, myös moni Fazerin tuote on laadultaan niin heikko että hyllyyn jää. Joutuu tekemään itse kaikki nykyään. Miten edes kehtaavat valmistaa moista moskaa ja pyytää niistä selkeää ylihintaa.

Näin sieluni silmin kuinka tämän kirjoittaja valmistaa kotonaan Geishat ja muut. 😆

Vierailija
86/101 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi Taffelit hyllyyn tänä jouluna ja jää vastedeskin. Itsepähän ahnehtivat.

Jouluna sipsejä. 😳

Vierailija
87/101 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa se, että S-ryhmä paskuutti ihan hyvän Rainbow-brändin Coop-paskaksi. Esim Rainbow juustonaksut oli tosi hyviä ja edullisia ja nyt on tilalle otettiin Coopin paskanaksut, jotka tuntuu styroksilta ja maistuu vaarin sukilta 🤮

Vierailija
88/101 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. 

Syön naksuja ja sipsejä kaksi kertaa vuodessa. Tekisi monelle muullekin hyvää rajoittaa sitä sipsien syöntiä

Vierailija
89/101 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten laitoin asiakaspalautetta, että voisivat myydä enemmän eri makuja pienemmissä pusseissa. Vastasivat tylysti, että he eivät mitään tuotemuutoksia tee ilman kuluttajatutkimuksia. Ja tässä sitä nyt ollaan.

Vierailija
90/101 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippaat juustonaksuja 🤔

Vierailija
91/101 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näköjään Taffelin edustajia äänestämässä alas jokaisen lafkaa kritisoivan kommentin. Sillähän se bisnes takuulla taas nousee.

Vierailija
92/101 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Taffel-pussissa oli kyllä ihan ehjiä sipsejä, ja osa tosi isojakin. Syön niitä ihan tavallisia sileitä. Se tosiaan ärsyttää, että pusikoko pieneni, mutta hinta pysyi samana. Ja ennenhän sai esim. Cittarista usein kaksi pussia neljällä eurolla, mutta nyt hinta nousi viiteen euroon, ja kun pussikokokin on pienentynyt, niin ei enää huvita ostaa. Olenkin tässä viime aikoina ostanut Lidlistä sipsejä. On edullisia ja Suomessa valmistettuja.

Vierailija
93/101 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvi enää ostaa niitäkään, myös moni Fazerin tuote on laadultaan niin heikko että hyllyyn jää. Joutuu tekemään itse kaikki nykyään. Miten edes kehtaavat valmistaa moista moskaa ja pyytää niistä selkeää ylihintaa.

Näin sieluni silmin kuinka tämän kirjoittaja valmistaa kotonaan Geishat ja muut. 😆

No joo , hauska , mutta myös yllättävän totta. Olen eri mutta tänä vuonna olen tehnyt 1.krt elämässä kaikki herkut itse (suklaanhimoon suklaavanukasta tai suklaakakkua) , sain tarpeekseni huonon makuisista valmisherkuista. Kun on saanut kokea miltä jäätelöt, suklaat, keksit, valmiit pullat ja piirakat maistuivat, 80- luvulta alkaen, on vaikea löytää mitään oikeasti hyvää.

Vierailija
94/101 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa erehdyttyä ostamaan Taffelin Bravo sipsipussi ja on kyllä täyttä kuraa... Pitäydyn jatkossa Estrellan tuotteissa...

Vierailija
95/101 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luulette tuotekehittäjille maksettavan.

No siitä että tehdään tuote vieläkin halvemmilla raaka aineilla. 

"Nyt keksin laitetaan kaakaovoin tilalle sianpaskaa tulee 60% halvemmaksi valmistaa."

Sitten laitetaan "Uudistettu resepti" merkintä pakettiin.

Vierailija
96/101 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suolaa per annos lisätty, ennen 1,4g/100 nyt 1,7g/100.

Vierailija
97/101 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näissä juustonaksuissa joku muuttunut. Ovat jotenkin höttöisempiä ja ei oo makua. Vähän kuin vauvojen maissinaksuja söisi.. 

Vierailija
98/101 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näissä juustonaksuissa joku muuttunut. Ovat jotenkin höttöisempiä ja ei oo makua. Vähän kuin vauvojen maissinaksuja söisi.. 

On paskuutettu. Se on fakta

Vierailija
99/101 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskuuttaa! Nyt on uusi verpi keksitty! Loistavaa työtä ap!

Seuraavaksi kaikki firmat haluavat palkata tuotepaskuuttajia.

Mistä löytyy niin taitava paskuuttaja, että kuluttaja ei lähde etsimään uutta tuotetta vaan tyytyy marisemaan ja jatkaa ostamista. Tulevat sukupolvet jatkavat ostamista tuttuuden takia. "Näitä on aina ostettu meidän perheessä"

Vierailija
100/101 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten laitoin asiakaspalautetta, että voisivat myydä enemmän eri makuja pienemmissä pusseissa. Vastasivat tylysti, että he eivät mitään tuotemuutoksia tee ilman kuluttajatutkimuksia. Ja tässä sitä nyt ollaan.

Mä toivoin viitisen vuotta sitten 30g minipusseja, vastasivat samalla tylyllä linjalla ettei niille olisi kysyntää. 

No, olen kuitenkin nähnyt ainakin juustonaksuja noissa minipusseissa viime vuosina eli eli...