Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko ostaa epassilla epassin verkkokaupasta lipun jonka lapsi sitten käyttää?

Vierailija
22.12.2024 |

Lippu qr-koodilla kännykkään. Vai lukeeko siinä jossain koodinlukijassa, että työsuhde-etu ja pysäyttävät lapsen portilla kun ei ole työssäkäyvän ikäinen? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti te huijarit jäätte kiinni. 

Miksi toivot niin? Jos joku haluaa omasta edustaan luopua ja antaa sen toiselle, niin mitä se sinulta on pois?

Se on henkilökohtainen etu, työnantajalta työntekijälle. Ei saa huijata.

Vierailija
22/23 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finnkinon sarjalippuja voit ostaa ja niillä sitten varsinaisen leffalipun eikä kukaan tiedä millä maksettu.

Valitse haluamasi kulttuurisarjalippu ja maksa ostosi kulttuuriedulla. Huomaathan, että kulttuurietusarjaliput ovat eri tuote kuin normaalit sarjalippumme.

Sarjaliput toimitetaan PDF-tiedostona sähköpostiosoitteeseen, jonka olet tallentanut asiakastietoihisi. Kulttuuriedulla maksettuihin lippuihin tulostuu nimesi, ja ne on tarkoitettu vain henkilökohtaiseen käyttöön.

Mutta siihen varsinaiseen netistä ostettuun sähköiseen lippuun ei enää tulostu. Näin ovat työkaverit todenneet.

Ja vaikka tulostuisikin, niin ei kai kukaan kuvittele että elokuvateatterin aspa olisi kiinnos

Kyllä ne saattaa joskus tarkistaa henkilöllisyyden. Multa on tarkistettu kyllä. Riippuu ihan siitä aspasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti te huijarit jäätte kiinni. 

Miksi toivot niin? Jos joku haluaa omasta edustaan luopua ja antaa sen toiselle, niin mitä se sinulta on pois?

Se on henkilökohtainen etu, työnantajalta työntekijälle. Ei saa huijata.

Pääasia, että tulee käytettyä. Ja minun pussiahan se säästää, jos mun napero käy elokuvissa mun eepässillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi