Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KEVYESTI KESÄÄN VK 9

26.02.2007 |

Lähtöpaino 83 kg

Paino nyt 79 kg

Lasku viime viikosta - 0,1 g

Kokonaispudotus - 4 kg

Tavoitepaino 65 kg

Olen tosi tyytyväinen tuohon sataan grammaan sillä repesin pari kertaa viime viikolla ja viikonloppuna tuli syötyä mummolassa aivan liikaa. Pelko persiissä nousin vaa' alle, mutta onneksi näytti armeliaita lukuja!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikkoisen plussan jälkeen tuli pudotusta 600grammaa. Olen ihan tyytyväinen tulokseen. Mulla paino vaihteli melkoisesti viime viikolla. Välillä näytti enemmän jo pudotusta ja sitten taas jo plussaakin. Jotenkin on sellainen malttamaton fiilis tämän laihduttamisen suhteen. Olis niiin kiva olla jo normaalipainoinen. Mulla pyörii tällä hetkellä vaan syömiset mielessä.

aloitus 2.1: 94,8

nyt: 86,9

pudotusta viime viikosta: -600g

kokonaispudotus: -7,9

Vierailija
2/8 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino: 80,5 kg

Paino nyt: 75 kg

Erotus: -5,5 kg

Tavoite: normaali paino (64 kg/bmi 24).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun tulokset:

Aloituspaino 72,8 kg

Paino nyt 70,4 kg

Viikkopudotus -700g

Kokonaispudotus 2,4 kg

Muutama viime viikko on mennyt ihan poskelleen ja on ollut vaikeaa pitää motivaatiota kasassa. Nyt onneksi tuli viimeinkin pudotusta, toivotaan että suunta jatkuu! En ole kovin tyytyväinen tuohon kokonaispudotustulokseen, kun aloitin kuitenkin jo tammikuun alussa... mutta sitä on nyt turha murehtia. Onneksi nyt tuli pudotusta ja nyt täytyy kesittyä siihen, että oikea suunta jatkuu, vaikka sitten hitaampaakin tahtia. Ensi kuun puolivälissä minulla on synttärit, sinne laitan tavoitteeksi 69 kg.

Jatkan edelleen samalla linjalla, eli koitan syödä järkevästi ja monipuolisesti herkut minimoiden. Olen jäsenenä Kiloklubissa, sen avulla seuraan syötyjä ja kulutettuja kaloreita. Liikuntalajeina edelleen spinning ja satunnainen kävely/muu ulkoilu. Lihaskuntoharjoittelun olen ajatellut lisätä ohjelmaan, kun vaan keksisi mihin väliin....

Kummallisen hiljaista - missä kaikki on??

Vierailija
4/8 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viime viikon plussa tuloksen jälkeen +-0g on onneton tulos :( no paistaa se aurinko risukasaankin: eilen sain vihdoin hommattua sen spinning kortin ja tänään oli eka tunti :) kyllä teki hyvää!! :):) joten nyt taas saan uutta pontta tähän touhuun ja uskon että ensi tiistaina ollaan taas miinuksella :)

alkupaino 2.1:93,5kg

paino tänään:88,3kg

viikkopudotus:0g

kokonaispudotus:5,2kg

Voisikohan lomat olla syynä siihen että on niin hiljaista? Toivottavasti tää ryhmä ei täysin kuihdu :(

Vierailija
5/8 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin olette hävinneet? Lomailemaan?

Mä olen väsynyt ja stressaantunut joten olen sitten syönyt tämän viikon. Suklaata on mennyt jo puolikiloa ja viikkoa on vasta puolessa välissä, jeee. Muutenkaan ei tää laihdutus nyt kiinnosta. Hyvinhän mulla on paino mennyt alas tähän viikkoon asti, mutta tuntuu ettei sekään riitä. Pitäis saada vielä nopeemmin tuloksia. Mä syön aikalailla samoja ruokia viikosta toiseen kun niistä on helpompi laskea pisteitä. Sekin varmaan kypsyttää. Täytyy vähän miettiä miten tästä eteenpäin.

Vierailija
6/8 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti muillakin saattaa olla hieman motivaatio matalalla kuten täälläkin, ei meinaa yöheräämiset helpotttaa ja siksi väsyneenä olisi helpompia laittaa suuhun mitä eteen helpoiten saa ja unohtaa pisteet. Vapisten puntarille tiistaina astuin ja onneksi kuitenkin pudotusta.. Tiistai on minulla puntaripäivä ja viime viikolla jäi väliin kun isäntä oli omissa menoissa. En halua päivää kuitenkaan vaihtaa.

Tilanne:

Lähtöpaino 2.1.: 81,7 kg

Paino nyt: 74,7 kg

Miinusta kahdessa viikossa 400 g

Erotus: 7 kg

Vielä pudotettavaa riittää, mutta ihan kivasti lähtenyt. On nyt jotenkin niin paljon kyläilyjä ja meillä myös käynyt vieraita, että vähän liian usein tulee nautittua kahvipöydän herkkuja. Kesäänkin on vielä matkaa, joten kiloja vielä ehdimme kaikki karistaa kunnolla!!!!

Vierailija
7/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nii, en ole jaksanut kiireiden takia kirjotella, enkä myöskään tarkkailla syömisiä pariin viikkoon, mutta liikkunut olen paljon!

Yllätys olikin suuri koska painoa oli pudonnut, tosin olen jäänyt helmikuun tavoitteesta, mutta jospa tämä tästä.

aloituspaino 69,1kg

paino nyt 66,1kg

kokonaispudotus -3kg!

Vierailija
8/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki,

ma kannan korteni taas kekoon, kuukauden hiljaiselon jalkeen. Terveellisesti ja vahemman terveellisesti on tullut syotya. Kamala stessi paalla joten en ole oikein jaksanut olla aktiivinen. Mutta sen verran olen saanut aikaiseksi etta liityin kuntosalille ja ensi viikon maanantaina olis eka sessio personal trainerin kanssa. Ja siksi ajattelin palata myos tanne.

Laitan tahan naita aikaisempia punnitusia ja nykyisen painon joka on

81 kg, eli takaisin ollaan alussa...mutta ei kauaan plus menkat juuri paalla ja olo on enemman kuin turvonnut sen takia. Toisaalta hyva etta paino on takaisin tuolla etta saan lisaa potkua.

Tavoite:(alkutavoite) saada paino 75 kg

Winterin painon pudotus chart:

aloituspaino 80.4 kg

vko 2 81.4 kg

vko 3 79.6 kg

vko 4 79.5 kg

vko 5 79.2 kg

vko 9 81.0 kg