***3-kuumeilijat*** viikko 9
Aloitan uuden viikon pinon.
Hyvää huomenta ja talvista hiihtolomaviikkoa!
Kommentit (34)
Siis mä oon kirjottanu tämän saman rimpsun jo päivällä ennen kauppaan menoa mutta näyttipä kadonneen jonnekkin!! Yritämpä uudestaan.
Sori kaikille, ei todellakaan ollu tarkotus jättää kertomatta teille mun suurta uutista!!!
Ja heti itse asiaan. Plussanhan mä vihdoin sain!!!
Hain töiden jälkeen testin ja illalla tein. Eka tuli viiva vaan testi ruutuun ja kerkesin käydä jo epätoivon rajamailla mut sit ku maltoin odottaa niin rupesi se viiva näkymään, ihan tosi himmeänä. siinä vaiheessa kiikutin jo testiä miehelle et montako viivaa se näkee ;)
kaks se siinä näki. testissä kehoitettiin odottamaan vielä hetki jos testi on epäselvä. Sitten siihen voimistui ihan selkeä viiva!!!! Pakko se oli uskoa, positiivinen se oli!!!
Mä oon jotenki ihan sekasin, pakko kattoa testiä monta kertaa ettei mieli vaan oo tehny kepposia.
Tämä oli kierto jossa luovuin kaikista laskemisista ja oireiden ajattelusta. Eikä mitään oireita ole edes ollu. Ainoa mihin nyt olen kiinnittäny huomiota on kuiva kausi oviksen jälkeen. ja nyt on alaselässä sellanen jännä tunne.
Lauantaina olin bilettämässä mutta koska raskaus on vasta näin alussa ei kai siitä ole haittaa. nyt loppu bilettämiset:)
Ainut mikä vähä mietityttää että minulla on työ jossa joudun paljon nostelemaan ihmisiä mutta pitää vaan olla varovainen.
Siis ajatelkaa, Mä oon RASKAANA!!!!
yk.10 ja km 11/06
Paljon Onnea!!!
Todella ihanaa ja suuret onnittelut ja tervetuloa Kotiloihin. =)
Tsirppana
Pitkästä aikaa minäkin tälle palstalle pinoudun... Onneksi olkoon kaikille raskautuneille!
Onkos tällä palstalle teitä, joilla aiemmin raskautuminen ei tuottanut ongelmia, mutta nyt kolmas antaa odotuttaa itseään? Mua on ruvennut vähän mietityttämään, että missähän tökkii meikäläisillä.... Ei vielä stressiasteella olla kuitenkaan, mutta ennen ei ole tarvinnut kuin lopettaa ehkäisy, niin plussa tärähtää heti. Nyt 4.yrityskierto menossa (tiedän, että se on joidenkin mielestä vielä tosi vähän) ja pettymys tulee kuukausi toisensa jälkeen. Kokemuksia?!
Täytyy kuitenkin olla kiitollinen, että on jo kaksi lasta. Niin moni joutuu luvattoman pitkään odottamaan ensimmäistäkään. Mutta silti...
Tirrukka kp 4/~30, yk 4
Eli itse sain sellaiset ohjeet kun odotin kuopusta, että noilla alkuviikoilla ei nostelut ole vaarallisia. En muista että millä viikolla pitäis sitten alkaa varomaan. Alkuraskauden verenvuotoon sain sitten 5 päivää sairaslomaa.
Kieltämättä aika varovasti nostelin ja meillä siitä huono tilanne töissä, että nostot piti tehdä yksin. Onneksi ei mummot kaatuillut kovin usein ; ) Vaihdoin työpaikkaa missä raskausaikana ja kun maha alkoi olemaan isompi ja muutenkin nostaminen tuntui ikävältä niin pyysin työkavereilta " vapautusta" raskaista nostoista.
3. kuumeilija ja haaveilija. Tulee jos on tullakseen ;)
Paljon paljon onnea!!! =) Heh, kieltämättä ihmettelin salamyhkäisyyttäsi!! Mutta PLUSSA pamahti, ihanaa!!
TIRRUKKA: mulla kans menossa kp4 ja kolmonen odotuttaa itseään. kaksi ekaa lasta ovat saaneet alkunsa ihan tosta vaan. Päätettiin että tehään vauva ja niin sitten olin raskaana. Nyt vaan kierto kierron perään ei natsaa... Ja kurjalta tuntuu. Niiin toivottas sitä pikkukolmosta mut ei... Mut en aio luovuttaa! Tsemppiä ja jaksamista tähän touhuun toivottelen!! Kyl meit joskus onnistaa!
Niin kuin varmasti meitä kaikkia muitakin!!!!! Toivottelen tosi paljon PLUSSIA kaikille!!! +++++++++++++++++++++++++++++++
Shani@ kp18/27-29 dpo4 yk4
En viitsinyt olla ilonpilaaja ja onnitella aiemmin, vaikka huomasinkin uutisen tyylikkäistä. Täältä lähtee pikalähetyksenä ainakin tusina tarrasukkia. Onnea!
Tirrukka ja Shania@: mullakin on menossa yk4. Itse mietin iän tuomaa vaikutusta raskautumiseen ja täytyy myöntää, että en osannut tässä näin " kauan" kestävän. Välillä hävettää, että näillä kiertomäärillä valittaa raskautumisen vaikeutta, mutta kai meillä jokaisella on yhtä kova toive. Sitä paitsi, meillä on enää kaksi yk:ta tämän kierron jälkeen. Sen jälkeen la tulisi olemaan kuopuksen 3-vuotis synttäreiden jälkeen ja siihen meillä ei taida olla varaa. Saattaa siis tämä toive kolmannesta olla vain pelkkää unelmaa. No tää on taas tätä...
Toivotaan, että meille kaikille on paikka Kotiloissa. Ja mielummin ennemmin kuin myöhemmin.
Äiti1972 yk4 kp12/~28-30 (edelleen)
ONNEA 72oinas!!!!!! Mä arvasin että saat plussan!!!! Ihanaa! Nyt tarraa ja enkeleitä matkaan teille!!!! Äläkä unohda meitä, muista käydä sit ahkerasti kirjottelemassa tänne kuulumisia!!!!
Happy: Eihän noita kiertoja montaa vuodelle tule, jos jatkuu noin pitkänä.... ei tulis ku kuusi kiertoa. Toivottavasti teidän väsyneenä pelattu peli tuottaa tulosta! Sinullakin on jo kertynyt noita yk:ja ihan kivasti, että soisi teille jo " pelivoiton" =)
Äiti1972: Jep, tulen kertomaan gyne-tädin analyysit sitten viimeistään perjantaina ellen ehdi koneelle ennen sitä. Minulla taitaa myös jo ikä painaa, että ei olekaan niin helppoa enään raskautua.. 33vee. Vielä kerran rentouttavaa matkaa teille!
Liinustiina: Tsemiä teille vällyjen välliin!!! Olettehan ahkerasti pelailleet?!?
Tirrukka: Minulla myös yk4 menossa. Olen pohtinut samaa, että aikaisemmat tulleet kuin tilauksesta. Toivossa on hyvä elää.... Ja kyllähän me kaikki täältä tonne kotiloihin päästään ennemmin tai myöhemmin!
On: Täti on ollu kyllä hurjana mulle... yök ku vuotaa ku niagaran putous... =) No hyvä että tulee kunnolla eikä mitää tihkua. Juuu odottelen innolla sitä huomista gynereissua... Vähän kyllä jänskättää mitä tuumaavat siellä.. no huomennahan tuon saa tietää.
mp73, yk 4, kp 4/??pitkä??
SuperSuuret onnentoivotukset 72oinas! Ihanaa kun plussia tulee!
Mä olen ollut vähän taustalla viimeaikoina, en oikein osaa kirjoitella vielä tuonne odotuspuolelle. Väsymys vaivaa, mutta pahoinvoinnista ei vielä ole vaivaa suuremmin. Välillä tulee mieleen, että olenkohan edes raskaana. Ultran olen varannut, se on parin viikon päässä vielä.
Paljon plussatuulia kaikille teille!
Nezzie rv5+3
Ja heti omaa napaa...
Taitaa olla ovisaika parhaillaan. Jo toista tuntia sattuu oikealta puolelta vatsaa. Nyt vaan mietin ehtiikö illalla myöhään vielä pelailemaan ja onko eilisaamusta liian kauan. Muuten on tiedossa pakkaamista ja pyykinpesua koko päiväksi, aamulla lähdetään. Kiitos mukavista matkatoivotuksista.
Mukavaa loppuviikkoa ja seuraavaakin kaikille 3-kuumeilijoille ja pitäkäähän lippu korkealla.
Äiti1972 yk4 kp13/~28-30
...mitä ihmettä tarkottaa tuo dpo kiertopäivien ja yrityskuukauden mukana?
Pöllö Liinustiina yk 1, kp 12/?
Liinustiina; dpo= day past ovulation eli ovulaatiosta seuraavat päivät.......
-Happy
Täällä olen aivan ihmeissäni, sillä tätiä ei ole tullut - herraisä, olenko kansanomaisesti sanottuna, pamahtanut paksusti ja tuosta vaan! KP1! En voi uskoa todeksi! :o)
Juu, rauhoitun nyt vaan. Se on tämä pitkittynyt kierto, joka on tällä kertaa sitten pitkittynyt muutaman päivän lisää... Silti toivonkipinöille ei voi mitään! :-)
ELI onnea kaikille yritykseen ja teille onnellisille plussanneille hyvää vointia! Kiva, kun käytte täälläkin vielä!
" Pitkästä" aikaa aktivoidun minäkin! Paljon on tullut plussia, onnea ja onnea matkaan ainakin Dorisdaylle, Nezzielle ja 72oinaalle!!
Irisberg: Koska meinaat testata??? Kuulostaa lupaavalta...
Tarald: Huhuu, oletko taustalla? Täällä kaipaillaan jo :)
Kolmosen " pitkittyneestä" yrityksestä on ollut juttua. Mullahan on nyt yk 4 menossa enkä usko, että tämä tähän jää... Meillä esikoinen antoi myös odottaa itseään (2 x n. yk5, välissä tuulimunaraskaus), joten sikäli tämän ei olisi pitänyt tulla yllätyksenä, mutta kyllä vaan silti jurppii, kun ei tärppää helposti... Ja nimenomaan se, että kun " kaikilla muilla" tuntuu tärppäävän yk1 ihan viimeistään ;) Niinkuin monilla muillakin, niin meilläkin tätä yrityksen aloitusta pohdittiin jo pitkään ja hartaasti. Joten siksikään en jaksaisi odottaa vuositolkulla enää raskauden alkua. Mistä sais lisää kärsivällisyyttä?
).( Outo kierto lähenee loppuaan. On tullut niin outoja limoja (anteeksi ilmaisu), että en ole saanut selville oviksen ajankohtaa lainkaan. Liekö ollut yksi niistä kierroista, joissa munasolua ei irtoakaan... Niitä kai meillä 3-kymppisillä on jo keskimäärin pari vuodessa? No, niin kauan kuin ei täti tule, on toivoa...
Eppu2, yk4, kp 21/27-29
Onpas täällä hiljaista.
Happy: Toivotaan, et tärppää. Plussasäteitä!
Oinas72: Oletpa salamyhkäinen... :)
ON: Itse bongailen kovasti ovista. Eilen kp 10 oli jomotusta alavatsassa ja illalla limalöytö (ällöä, mut pakko kertoa). Tänään edelleen sattunut ajoittain vatsaan. Lämpöjä ja sellasia en ole mittaillut. Luulen, et ovis on ollu nyt tai on parhaillaan tai ainakin ihan kohta tulossa. En ikinä aikaisemmin oo oireita pohtinut. Montakohan päivää oviksen aikaan vatsaa juilii? Voi tätä kyttäämistä... Mieskin alkaa olla hyvin perillä naisen biologiasta.
Nyt kotiin ja ruoanlaittoon!
Liinustiina yk 1, kp 11/?