Paras salkkarihahmo?
Itse sanoisin että Tyyne Puustinen. Hän teki loistavaa näyttelytyötä sarjan ensimmäisessä jaksossa🤗
Kommentit (23)
Aki Nikkinen. Dahlia Mustavaara.
Paras näyttelijäsuoritus taas Teemu Lehtilä. Sami Uotila jää kakkoseksi.
Isabella oli aikoinaan mun suosikki. Kalle taitaa olla nykysin. Voinu sille joku kiva kumppani löytyisi, ettei aina nuita ketkuja.
Vierailija kirjoitti:
Isabella oli aikoinaan mun suosikki. Kalle taitaa olla nykysin. Voinu sille joku kiva kumppani löytyisi, ettei aina nuita ketkuja.
Sampo olisi täydellinen, kaikesta säädöstä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoilut pois televisiosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle lakkautettava. Ja deiwokeilu.
Aki Nikkinen
Sebastian Vuorela
Helena Kuula
Isabella Holm
Korppi
Heiskanen
Eero/Aaro
Kalle on ihana ja oma ikisuosikkini. Aki taas erittäin karismaattinen. 💙
Taalasmaan Ulla. Minulla oli ysärillä erottuani alivuokralainen, joka teki pelkkää iltavuoroa ravintolassa ja katsoi aina päivällä Salkkarien päiväuusintaa. Jäin jo silloin koukkuun Salkkareihin. Niinpä se tilasi minulle joululahjaksi Sepon ja Ullan kuvan nimmareilla joululahjaksi. Tuossa se on vieläkin eteisessä ilmoitustaulun kulmassa. 😂
Isabella, ai mikä herkku! Ei suominaiset pysty samaan!
Tommi Tiihonen
Ilari Pesonen
Miestenhakkaaja-Heidi
Se Mia Ehrnroothin esittämä. Panisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää Viinaa Huumeita ja Homoilua nuorisolle. Onneksi siinnä ei polteta koskaan Tupakkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää Viinaa Huumeita ja Homoilua nuorisolle. Onneksi siinnä ei polteta koskaan Tupakkaa...
Tupakoinnista voisi Nuoret saada huonoja vaikutteita. Onneksi tekijöillä on korkea moraali.
Kari Taalasmaa ja Salla. Salla on niin hörhö, ettei siitä voi olla pitämättäkään.
Chiqi Li on oma suosikkini.