Paljonko on jouluun mennyt jo rahaa?
Siinähän se kysymys on otsikossa. Minulla teinien lahjoihin 485€, puolison lahjaan 30€, muut lahjat/muistamiset, joulukortit 87€, joulukuusi 60€. Jouluruuat, kinkku ja kalat ostamatta.
Kommentit (36)
Se mitä yleensäkin mikä tahansa päivä.
Lahjoihin n. 90 €, Alkoon 60 €, ruokia en ole vielä ostanut.
Muutama kymppi, ei juuri eroa normaalipäivistä.
0€. Maanantaina mennee viinaksiin n. 70€.
Menot noin 10e = minikalkkuna ja pari isoa kokispulloa jouluksi himaan.
Tulot noin 1500e netto, jos ensi yön yövuorokin lasketaan 24.-27.12. yövuoroputken jatkoksi = sisältää kaikki jouluruoat ja muut herkut töissä.
Ei lahjoja kellekkään ja ei lahjoja keltään viimeiseen 10 vuoteen.
M47
Itselläni noin 700 ja vaimolla kai vähän yli 1.000
Lahjon aika paljon köyhempiä sukulaisia. Ruokaan ei juuri mene ylimääräistä, samaa syödään kuin muulloinkin.
Lahjoihin vajaa 30€ kun olen yrittänyt tehdä mahdollisimman paljon itse ja päästä halvalla. Ruokia en ole ostanut muuten kuin tattarijauhoa pipareihin.
Ei yhtään. Minua kun eivät joulutarjouksilla kuseta. Ostan vasta joulun jälkeen tarjouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Menot noin 10e = minikalkkuna ja pari isoa kokispulloa jouluksi himaan.
Tulot noin 1500e netto, jos ensi yön yövuorokin lasketaan 24.-27.12. yövuoroputken jatkoksi = sisältää kaikki jouluruoat ja muut herkut töissä.
Ei lahjoja kellekkään ja ei lahjoja keltään viimeiseen 10 vuoteen.
M47
Nut juttujes perusteella en kyllä yhtään ihmettele miksi sun elämässä ei lahjat liiku
1000 lahjoihin ja 250 ruokaan. Suklaat on vielä ostamatta.
Lahjoihin n. 100€. Aikuisten kesken emme osta lahjoja. Muihin menoihin ja ruokaan karkeasti toiset 100€.
Emme harrasta mokomaa kulutusjuhlaa.
ruokiin 90€
lahjoihin 70€
kukkiin 10€
5€ käytetty Legopaketti kirpparilta. Menee lahjaksi nuorimmalle lapselleni. Muille en hommaa lahjoja enkä laita jouluruokia
Joku 400 euroa. Lahjat ja suurin osa ruoista ostettu.