Saako olla harmistunut miehen jouluvalmisteluista?
Meillä on siis kaksi lasta, 4v ja 2,5v ja olisi tarkoitus jonkunlainen joulu viettää ja luoda lapsille. Mursin kaksi viikkoa sitten onnettomuudessa jalkani, joten käytännössä nyt vastuu tekemisistä on miehelläni. Pystyn itse olemaan lasten kanssa, ja mies on lupaillut hoitavansa kaiken mutta ei ole tarttunut mihinkään toimiin.
Ei ole tehnyt mitään. Itse kaapin perukoilta sain revittyä muutaman koristeen esille. Lahjoja ei ole paketoitu. Kuusta ei ole hankittu. Ei siivottu, ei tehty ruokaostoksia. Ei mitään. Harmittaa kovasti, sillä olisin voinut tilata siivoojan tai pyytää vaikka etukäteen ystävää käymään kaupassa. En ymmärrä, miksi mies lupasi hoitavansa kaiken ja olen varmaan kolmisen kertaa huomautellut asiasta, mutta mitään ei tapahdu? Olen kiitollinen kaikesta avusta mitä mies tarjoaa kun on poikkeuksellinen tilanne, mutta kyllä tämä vähän taustalla harmittaa lasten vuoksi.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoat, jopa valmiit saa kyllä kotiinkuljetuksella, etkä ole edes sitä saanut aikaiseksi?
Ihme holhooja sinäkin siellä, aikuisen miehen et ajattele osaavan hoitaa
Ap makaa kotona tekemättä mitään, ja kauppatilauksen tekeminenkään ei ole kahdessa viikossa onnistunut?
Miksei apllä käy siivooja?
Käyttäjä11328 kirjoitti:
Jos jalka on murtunut niin pystythän sinä paketoimaan lahjat?
Se paketoiminen vaan vaatii paketoitavien tavaroiden esilleottamista ja kantamista pakkauspaikalle, lahjapaperin kaivaminen kaapista, samoin muiden tarvikkeiden, ja lopulta valmiiden pakettien roudaaminen piiloon.
Mitä joskus itse linkkasin keppien kanssa, niin olisi ollut haastavaa.
Maailma täynnä surkeita suhteita. En käsitä miksi on pakko olla suhteessa, kun ei se suurimman ajan ole edes mukavaa.
Onneksi lapset oppivat vihaamaan luonnevikaista äitiään.