Minkälainen ihminen katsoo näitä Hallmarkin jouluelokuvia?
Ihan hirveätä sontaa. En pysty katsomaan niitä edes pako todellisuudesta meiningillä.
Kommentit (58)
Odotan yleensä edes jonkinlaista realismia, mutta näitä ei vaan pysty katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katson mielelläni ja olen akateeminen, johtavassa asemassa oleva 55 v nainen Helsingissä, naimisissa ja lapsi.
Mitä v*ttua akateemisuus tai johtava asema tähän liittyy?
Miten halusit hänen kuvailla itseään paremmin?
55v nainen Helsingistä, naimisissa ja lapsi. Olen luonteeltani xxxxx. Koulutuksella ja työllä ei ole merkitystä.
Olen luonteeltani xxxxx on ainoa kohta mistä olen samaa mieltä. Jos koulutuksella eikä työllä ole väliä niin miksi aviolla tai lapsella on?
Minä katson aina joulun aikaan näitä elokuvia, saa hyvälle mielelle! Joulun jälkeen palaan katsomaan sitten lempikategoriani elokuvia: kauhu/jännitys
Me "jouluttajat" katsomme. Mä laitoin marraskuun puolivälissä joulun kotiin, kuusen myös. Kaikki on yleensä silloin valmiina, lahjoja ostelen pitkin vuotta kun näen jotain sopivaa, joulukortit askartelen loppukesästä-syksyllä mökillä.. Joulukuun katselen joululeffoja, luen joulukirjoja jotka olen tilannut kirjastosta.. Joulupyhät ulkoilen, nautin lumisesta metsästä, lepään ja rentoudun ilman minkään oloista kiirettä tai stressiä.. Mulla joulu kestää muutaman kuukauden..
N55
En tiedä, en oo nähnyt ainuttakaan.
Ihana katsoa jotain missä ei riidellä, tapella eikä kukaan tapa ketään, ei ole aseita ym. Uutisissa ja joka tuutista tulee sodista, rähinöistä sun muista.. Joulukoristelut on upeita, eikä mitään sekovirityksiä niinkun suomessa jossain joku yrittänyt viritellä migreenivaloja... Aivot saa nollattua ja yöt nukun hyvin.. Toisekseen mä rakastan joulua.. Enkä katso kaunareita, vaan ihan muuta, maksukanavat löytyy.. Ja mä luen jännäreitä, fantasiaa yms.
N60
Jaa-a... Joku, jolla on liikaa aikaa? Itse en ehdi katsoa edes laadukkaita leffoja/sarjoja. Tosin noita en katsoisi, vaikka olisin kokovartalokipsissä. Pelkästään ne mainokset jo aiheuttavat ääretöntä myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katson mielelläni ja olen akateeminen, johtavassa asemassa oleva 55 v nainen Helsingissä, naimisissa ja lapsi.
Mitä v*ttua akateemisuus tai johtava asema tähän liittyy?
Miten halusit hänen kuvailla itseään paremmin?
55v nainen Helsingistä, naimisissa ja lapsi. Olen luonteeltani xxxxx. Koulutuksella ja työllä ei ole merkitystä.
Olen luonteeltani xxxxx on ainoa kohta mistä olen samaa mieltä. Jos koulutuksella eikä työllä ole väliä niin miksi aviolla tai lapsella on?
Koska on eroa katsooko romanttista hömppäelokuvaa vapaa vai varattu. Vapaa toivoo itselleen samanlaista elämää. Varattu taas katsoo elokuvaa vain hömppänä. Jos lapsi on taaperoikäinen on elokuvien katseleminen ajankulua lapsen vahtimisen ohessa. Isomman lapsen kohdalla sillä ei ole merkitystä joten siinä suhteessa lapsi tiedolla ei ole merkitystä.
Minä katson. Olen nelikymppinen kyynikko. Nuorempi ja coolimpi miesystäväni tykkää näistä jopa minua enemmän. Huippuälykäs siskoni tykkää myös, eikä edes ironisesti. Hauskoja leffoja ovat kaikkine kaavamaisuuksineen.
En tiedä olenko tyypillistä kohderyhmää mutta katson näitä toisinaan. Pidän tavallaan siitä hyväntahtoisesta yleisfiiliksestä vaikka tiedänkin sen olevan tarkkaan mietittyä bisnestä. Ja on mukava nähdä perustason näyttelijöitä ansaitsemassa elantonsa. Silloin tällöin näkee tuttuja kasvoja joilla on aikoinaan ollut rooli jossain taiteellisesti tai taloudellisesti menestyneemmässä tuotoksessa mutta joiden ura ei koskaan noussut huipputasolle. Ja sama pätee tietysti kaikkiin ahkeriin ihmisiin kameran takana.
Vierailija kirjoitti:
Mä katson. Kuuluu mun jouluun ja rakastan noita jenkkileffojen överikoristeluita. Ihanaa höttöä ja onnellisia loppuja.
Mä katson myös vain joulukoristeluiden takia. Muu on jonninjoutavaa höttöä johon ei jaksa keskittyä.
Itse katsoin areenassa näkyvän Jouluhäät. Päähenkilöä esittävä Christine Prosperi on i h a n a😍
Mies 42
Vierailija kirjoitti:
Itse katsoin areenassa näkyvän Jouluhäät. Päähenkilöä esittävä Christine Prosperi on i h a n a😍
Mies 42
Oletko joku v.itun teinityttö vai? Kirjoittaisitiko vielä iik ja pusu pusu. Voihan v teitä suomalaisia miehiä...
Jotkut ihan katsottavia, jotakin leffaa ei pysty katsomaan edes paria minuuttia, niin siirappista ja epärealistista. Esim. joku uudenvuoden juhliin sijoittuva leffa oli melko hyvä, en muista nimeä. Tarina se iänikuinen, eli joku tärkeä mies palkkasi huippumallin näköisen naisen suunnittelemaan tärkeät uudenvuodenbileensä. Tiedätte varmaan, miten tarina jatkuu😂
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko tyypillistä kohderyhmää mutta katson näitä toisinaan. Pidän tavallaan siitä hyväntahtoisesta yleisfiiliksestä vaikka tiedänkin sen olevan tarkkaan mietittyä bisnestä. Ja on mukava nähdä perustason näyttelijöitä ansaitsemassa elantonsa. Silloin tällöin näkee tuttuja kasvoja joilla on aikoinaan ollut rooli jossain taiteellisesti tai taloudellisesti menestyneemmässä tuotoksessa mutta joiden ura ei koskaan noussut huipputasolle. Ja sama pätee tietysti kaikkiin ahkeriin ihmisiin kameran takana.
Onhan noissa ihan niminäyttelijöitä, usein sivuroolissa. Patric Duffy oli, ja Back to the Future proffa jne.
Me katotaan teinipojan kanssa 🤣
Minä katson, m30.
Tässä on todella mielenkiintoinen elokuvagenre eikä näitä pääse katsomaan kuin kerran vuodessa, niin aina tulee joku katsottua. En yleensä katso ns. hömpän pömppää mutta tämmöinen super-imelä jenkkimeininki on kyllä mieleeni.