Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen katsoo näitä Hallmarkin jouluelokuvia?

Vierailija
21.12.2024 |

Ihan hirveätä sontaa. En pysty katsomaan niitä edes pako todellisuudesta meiningillä. 

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson noita muutaman joulunaikaan. Nauhoitan ja tarvittaessa kelaan, jos on liian tylsää tai kornia. Mä rakastan onnellisia loppuja ja inhoan väkivaltaa elokuvissa.

Vierailija
22/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainostajat todella tyhmiä  mutta on nua mainoksetkin plop plop hepo paskantaa, tämä ei ole tätä tämä on täyttä paskaa heh heh OSTAKAA. niin kyllästynyt että asioin lidissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson mielelläni ja olen akateeminen, johtavassa asemassa oleva 55 v nainen Helsingissä, naimisissa ja lapsi.

Mitä v*ttua akateemisuus tai johtava asema tähän liittyy?

Vierailija
24/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luin nuorena Harlekiini-novelleja ja nautin siitä utopistisesta sokerihötöstä.

Nyt ei pysty, ei pysty mitään sellaista.

Se oli yksi ajanjakso, kun kaipasi romantiikkaa. Sitten ikä opetti todellisuuden.

Vierailija
25/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kyseisillä elokuvilla on oma katsojakunta ja iso sellainen koska niin järjettömällä tahdilla niitä tekevät. 

Olen itsekin joskus muutaman katsonut ja tuntui olevan sama teema. Sinkku citynainen tulee kotiseudulle isänsä luo(äiti kuollut), törmää ärsyttävään komistukseen johon kuitenkin jossakin vaiheessa rakastuu. Ennen loppua kokevat pienen välirikon joka aiheutui väärinkäsityksestä. Elokuvassa voi olla myös  sivuosissa sisko tai joku assistentti tsemppaamassa päätähteä. 

Vierailija
26/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä katson mielelläni ja olen akateeminen, johtavassa asemassa oleva 55 v nainen Helsingissä, naimisissa ja lapsi.

Miten halusit hänen kuvailla itseään paremmin? 

Vierailija
27/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä ole takana se, että näiden katsojien oletetaan olevan matalassa asemassa yhteiskunnassa?

Vierailija
28/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson. Haluan katsoa romanttisia hyvän mielen elokuvia. En mitään pervoilua, narkkaamista tai itsensä viiltelyä.

Vierailija
29/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on tuollaista harmitonta viihdettä jossa katsoja tietää jo etukäteen mitä tulee saamaan. Noita kuulemma tehdään amerikan suurelle (usein uskonnolliselle) tavis-keskiluokkaiselle yleisölle ja siksi esim. nais- tai miespareja ei näy yms. 

Vierailija
30/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mainostajat todella tyhmiä  mutta on nua mainoksetkin plop plop hepo paskantaa, tämä ei ole tätä tämä on täyttä paskaa heh heh OSTAKAA. niin kyllästynyt että asioin lidissä

oookei... ehkä kannattaa vähentää jauhoannostusta?

Vierailija
31/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kyseisillä elokuvilla on oma katsojakunta ja iso sellainen koska niin järjettömällä tahdilla niitä tekevät.

N. 30 leffaa vuodessa.

Vierailija
32/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson joulun tienoilla just noita ja lasten ja koko perheen elokuvia, joita en muuhun vuodenaikoihin ikinä katsoisi. Piirretyt on musta aivan kauheita ja psykedeelisiä, olen aivan varma että piirrettyjen tekijät ovat jossain huumeissa, niissä on aivan liikaa kaikkea. Mutta ne jouluaiheiset on ihania! Olen N47, ei lapsia, on mies ja hyvä työpaikka. Joulu taitaa tehdä mulle jotain erikoista. 

Vierailija
33/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten halusit hänen kuvailla itseään paremmin? 

55v nainen Helsingistä, naimisissa ja lapsi. Olen luonteeltani xxxxx. Koulutuksella ja työllä ei ole merkitystä.

Vierailija
34/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän ovat kaikki samaa sielutonta muovia kuin joku Sydämen kutsumus, jouluteemalla vain. Hyi.

Vierailija
35/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson. Kuuluu mun jouluun ja rakastan noita jenkkileffojen överikoristeluita. Ihanaa höttöä ja onnellisia loppuja. 

Vierailija
36/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katson. Kuuluu mun jouluun ja rakastan noita jenkkileffojen överikoristeluita. Ihanaa höttöä ja onnellisia loppuja. 

Sama miksi inhoan noita. Höttö ja onnellinen loppu. Nainen saa miehen jne. T:Kilttimies

Vierailija
37/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Luen aika paljon hömppäkirjallisuutta ja syy on se, että oikeassa elämässä harvemmin on onnellisia loppuja. Nuo elokuvat voi olla (en katso elokuvia) vaikeita siksi koska on vaikeaa tietää mitä päähenkilöt ajattelevat, ja se on ihan ymmärrettävää.

Vierailija
38/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen vaahtokarkkimainen ja muovinen, sisäänpäinlämpiävä ja ennen kaikkea 'intuitioonsa luottava'.

Mun intuitio sanoo, että nämä leffat on jenkki p...aa. Luotan siihen.

Vierailija
39/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi elokuvien pitäisi olla millään tavalla todentuntuisia? Sittenhän se on sama katsoa uutisia tai dokumentteja. Elokuvien pitää olla viihdettä eli niiden kuuluu viihdyttää, ymmärrän täysin jos joku näitä katsoessaan viihtyy ja tulee hyvälle mielelle.

Mäkin katson viihdettä ja myös romantiikkaa. Sitä just en ymmärräkään, kun nää leffat ei ole musta yhtään viihdyttäviä. Niistä puuttuu kaikki jännite ja kemia pääparin väliltä sitä paitsi. Lisäksi on liian amerikkalaisia. Voi kun britit tekis romanttisia jouluelokuvia sillä omalla tyylillään...

Vierailija
40/58 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut elämäni aikana vain yhden Hallmarkin jouluelokuvan loppuun asti. A Christmas Proposal. Vaikka olikin tyypillinen, niin ei kuitenkaan ehkä niin huono kuin muu Hallmarkin tuotanto. Tykkäsin pääosassa olevasta naisnäyttelijästä, joka ei ollut niin hyperaktiivinen ja tekopirteä kuin yleensä näissä elokuvissa. Hyvin kaunis toki oli. Katsoin elokuvan myös miespäänosan esittäjän takia, joka oli C.S.I Miamissa näytellyt Adam Rodriguez. Koska minulla oli sama etunimi kuin elokuvassa olevalla naisella, niin oli ihana kuulla niin komean miehen kuin Adamin lausuvan sitä. :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi