Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koittakaas nyt ees jouluksi tehdä tästä palstasta vähän positiivisempi

Vierailija
21.12.2024 |

täällä voi oikeasti olla yksinäisiä myös kellä ei oo muuta

Toi etusivu on säälittävä kun sitä katsoo

Ihan vaan vinkkinä teille ketkä istutte täällä kaiket päivät vuodesta toiseen, miksi paskoa omalle hiekkalaatikolle?

Hyvät päivänjatkot mä lähen viemää lahjoja, siinä on toinen vinkki, antakaa ihmisille jotain, tulee itellekin parempi mieli

<3

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vihervassut!

2/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tietää, minkä verran viestien ja aloitusten tekijöistä on botteja tai trolleja eli tätä nykypäivän internet-kuonaa, ja minkä verran on aitoja ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni toi oma aloitus, lisäsikö se positiivisuutta...

Vierailija
4/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ite teen paskan aloituksen, tehkää te muut positiivisia 😂

Vierailija
5/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita sinäkin ap! 

Vierailija
6/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa kuinka moni saa palkkaa kirjoittelusta ja sitten se, että miksi minun pitäisi kirjoittaa mitäån kun en saa siitä palkkaakaan, mutta joku muu saa?

Vierailija
7/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole ketään jouluna. Olen yksin. Näin kiltin miehen joulu menee. Häröilen palstalla koko viikonlopun ja joulunkin vielä.

T: kiltti mies

Vierailija
8/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kiusata, kun kiusaajia, syyllistäjiä, uhriutujia jne...

Vierailija
9/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti positiivisiin ei vastaa kukaan, koska ei ole paikalla sellaisia ihmisiä, paitsi joskus. Trollaukset saavat vastauksia, kun ei ole muuta kuin niitä?

Vierailija
10/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein juhlapyhien aikaan palstan meno on vielä pahempaa, kuin normaalisti. Odotuksiin pettyneet tai pyhistä jo valmiiksi ahdistuneet purkavat palstalla mielipahaa.

Vierailija
11/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusersin pötsistäni pönttöön paskapökäleen.

Siinä hassunhauska jouluriimi.

Ja sori, tää palsta on se mitä se on ympäri vuoden. Täynnä sitä itseään, eikä edes joulu ole poikkeus.

Vierailija
12/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on läpileikkaus ihmisyydestä ja ihmismielestä sen inhorealistisimmassa muodossa.

Vierailija
13/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin siivota ja ilmoitin muutaman kommentin tai aloituksen asiattomaksi ja vihapuheeksi. Eipä se auta paljon kun nämä penteleet tekee kymmenen uutta aloitusta samasta asiasta.

Vierailija
14/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vihervassut!

Siinä taas yksi palstan pilaaja öyhöttää, vaihda jo levyä.

Vierailija
15/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin siivota ja ilmoitin muutaman kommentin tai aloituksen asiattomaksi ja vihapuheeksi. Eipä se auta paljon kun nämä penteleet tekee kymmenen uutta aloitusta samasta asiasta.

Laitatko osoitteen niin lähetän sinulle mitalin jeesustelusta ja itsensä ylentämisestä?

Vierailija
16/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa kuinka moni saa palkkaa kirjoittelusta ja sitten se, että miksi minun pitäisi kirjoittaa mitäån kun en saa siitä palkkaakaan, mutta joku muu saa?

Kuka täällä palkkaa saisi, oletko järjissäsi?

Vierailija
17/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei koskaan kommentoisi noihin provoihin ja vihapuheisiin, ne katoais aika nopeasti "arkiston kätköihin". Mutta näyttää siltä että suurin osa juuri niihin takertuu ja provosoituu.

Vierailija
18/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan 50c per viesti ja 20c poistetusta viestistä.

Palstavakkari

Vierailija
19/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitatko osoitteen niin lähetän sinulle mitalin jeesustelusta ja itsensä ylentämisestä?

Ei ole mitään jeesustelua tai itsensä ylentämistä jos jatkuvat spämmit ilmiantaa. SPÄMMÄÄMINEN ON PALSTAN SÄÄNNÖISSÄ KIELLETTY.-eri

Vierailija
20/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt välittäis laittaa. Mutta kiitos mitalista. Olis paljon mukavampi keskustella oikeista asioista kuin jonkun WC tuotoksista tai mielisairaista provoista joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi