Auto syöksyi väkijoukkoon joulutorilla Saksassa Jopa 11 kuollutta
Maailma tuli kylään! Meillä on unelma! Yksittäistapaus!
Kommentit (984)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tämän iskun tekijä oli oikeasti islamistinen terroristi. Huuteli vain niitä iskulauseitaan ja esiintyi päinvastaisena, jotta ma tuille ja islaminuskoisille ei kostettaisi iskua. Eli taktikoi.
Välttelet vain vastuuta aatemaailmastasi kuten teikäläisillä on tapana.
Katso faktoja. Fakta nro 1, tekijä arabi, fakta nro 2, iskun kohde kristitty tapahtuma. Kaiken muun se tekijä voi valehdella, näitä kahta ei.
Katsopa sinä faktoja. Fakta nro 1, tekijä oli islam-kriitikko, fakta nro 2, halunnut yhteistyötä äärioikeistolaisen afd-puolueen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista miten suomalaiset kokoomuspersumediat ovat tyystin vaienneet tekijän AfD -kytköksistä. Saksassa ja länsimaissa niitä on käsitelty kattavasti.
Heti löysin tuon tiedon valtamedioista. Mutta mainintaa ei ole siitä että vihaa myös länsimaita tuon lisäksi.
https://www.newsweek.com/germany-magdeburg-terrorism-musk-2004573
Artikkelin mukaan oikeistopuolueiden, Elon Muskin ja salaliittoteoreetikkohullu Alex Jonesin fani, että näin.
Tapahtumasta julkaistusta tulee vahvasti mieleen Espan Vappu-kaahari. 100 km/h väentungoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista miten suomalaiset kokoomuspersumediat ovat tyystin vaienneet tekijän AfD -kytköksistä. Saksassa ja länsimaissa niitä on käsitelty kattavasti.
Se on sitä parempaa sananvapautta, mitä täällä hölmölandiassa harrastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tämän iskun tekijä oli oikeasti islamistinen terroristi. Huuteli vain niitä iskulauseitaan ja esiintyi päinvastaisena, jotta ma tuille ja islaminuskoisille ei kostettaisi iskua. Eli taktikoi.
Katso faktoja. Fakta nro 1, tekijä arabi, fakta nro 2, iskun kohde kristitty tapahtuma. Kaiken muun se tekijä voi valehdella, näitä kahta ei.
Katsopa sinä faktoja. Fakta nro 1, tekijä oli islam-kriitikko, fakta nro 2, halunnut yhteistyötä äärioikeistolaisen afd-puolueen kanssa.
Öö ymmärrätkö että nuo molemmat on äärimmäisen helppo lavastaa? Minäkin voisin väittää olevani Krista Mikko-fani. "olen Krista Mikkos - fani". Näetkö? Noin helposti se käy.
Vierailija kirjoitti:
Tekijästä itse kun tovin kaivoin tietoja eri lähteistä niin valtamediat sanovat olevan islam-kriitikko. Mutta muut lähteet kertovat et on islam kriitikko ja vihaa myös länsi maita.
Täytyy muistaa, että kriitikko voi olla ihan mitä vaan mitä ei julkisuuteen anneta. Selvästi ilmaisi asioita islamin hyväksi.
"Ei kannata uskoa kaikkea mitä valtamediat kertovat, jättävät paljon kertomatta.? Kannattaa tutkia muita lähteitä. Trumpkin"
"Kerropa nyt esimerkki sellaisesta mediasta, jota meidän pitäisi tutkia. Rohkeasti vain."
Nämä aina feidaavat tässa vaiheessa, koska eivät kehtaa kertoa lähteitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotellaan rauhassa niitä faktoja miehestä vaikka teinejä kovasti kuumottaakin ja ounastelut lentelevät sakeana, puhumattakaan erinäisistä solvauksista. Sukupuolivähemmistötkin ovat saaneet osansa niistä, mikä hieman ihmetyttää.
Mistä odotat lukevasi faktat? Etkai valtamedioista? Jättävät paljon kertomatta?
Ämveelehti kertoo perssulille vaktat, Kyä jämpti on niin!
Jotkut osaa muualtakin etsiä ja keksiä jotain muutakin sanottavaa. Etkä onnistu loukkaamaan kun en ole koskaan Persuja äänestämään :)
Vierailija kirjoitti:
Tapahtumasta julkaistusta tulee vahvasti mieleen Espan Vappu-kaahari. 100 km/h väentungoksessa.
Pidätettäessä kaahari julisti: Väisty Saatana, Jeesuksen Kristuksen nimeen... Ei tuomittu rangaistukseen, eikä katsottu vaativan mt-hoitoa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidätettäessä kaahari julisti: Väisty Saatana, Jeesuksen Kristuksen nimeen... Ei tuomittu rangaistukseen, eikä katsottu vaativan mt-hoitoa. :D
Eipä tietenkään. Olihan kyseessä selvästi hyvän ja pahan välinen taistelu ja tekijä oli varakas kantasuomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Joo teknisesti ottaen näitä pikku kaahareita on hyvin paljon ulkomailla. Mutta islamiin vastaavaa ei tästä ole.
"Öö ymmärrätkö että nuo molemmat on äärimmäisen helppo lavastaa? Minäkin voisin väittää olevani Krista Mikko-fani. "olen Krista Mikkos - fani". Näetkö? Noin helposti se käy."
Myönnä nyt vain, että olet sekopään aatetoveri. Ei auta selittely.
Vierailija kirjoitti:
Tekijästä itse kun tovin kaivoin tietoja eri lähteistä niin valtamediat sanovat olevan islam-kriitikko. Mutta muut lähteet kertovat et on islam kriitikko ja vihaa myös länsi maita.
Eli oli venäläisellä rahalla palkattu sabotööri ja hybridivaikuttaja.
Vierailija kirjoitti:
"Ei kannata uskoa kaikkea mitä valtamediat kertovat, jättävät paljon kertomatta.? Kannattaa tutkia muita lähteitä. Trumpkin"
"Kerropa nyt esimerkki sellaisesta mediasta, jota meidän pitäisi tutkia. Rohkeasti vain."
Se johtuu siitä että harvat sivut antavat julkaista linkkejä.
Vierailija kirjoitti:
"Öö ymmärrätkö että nuo molemmat on äärimmäisen helppo lavastaa? Minäkin voisin väittää olevani Krista Mikko-fani. "olen Krista Mikkos - fani". Näetkö? Noin helposti se käy."
Myönnä nyt vain, että olet sekopään aatetoveri. Ei auta selittely.
Olen kyllä persu ja sitä mieltä että Aadolfin uutta tulemista kaivattaisiin, now happy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä että harvat sivut antavat julkaista linkkejä.
Miksi eivät anna julkaista linkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö AfD porukat löytäneet keskuudestaan omaa teroa, kun pistivät himmeäpintaisen asialle? Tuo pinta olikin jo ennalta arvattavissa.
Taleb A. sta on jo aikaisemminkin varoitettu. Vaikka on islamista eronnut ei se edellytänyt, että hän tarttuu tuollaisiin otteisiin.
Yksittäistapaus jälleen kerran, koska tekijän äärioikeistolaisuus.