Onko muita joita karmii ajatus ns isosta joulupöydästä
Kommentit (39)
Ei haittaa jos pöydällä on paljon sikaa.
Joissakin suvuissa on tapana kokoontua sedät, tädit, serkut ja kumminkaimat. Siis monta kymmentä henkeä. Olisi hirveää, jos puolison suku ois tuommoinen, kun itse on oltu vaan lähiperheellä.
Muuten joo mut jos ois ilmasta alkomahoolia niin voisin sietää.
Vierailija kirjoitti:
Joissakin suvuissa on tapana kokoontua sedät, tädit, serkut ja kumminkaimat. Siis monta kymmentä henkeä. Olisi hirveää, jos puolison suku ois tuommoinen, kun itse on oltu vaan lähiperheellä.
Olis painajainen..
Kiitos vaan mielikuvasta,ensi yönä näen painajaisia😂
Ei tietenkään, en ole mikään hullu.
Meille on tulossa aikuiset lapset puolisoineen + 1 lapsenlapsi, minun ja miehen iäkkäät vanhemmat sekä veljeni perhe. Yhteensä joulupöydässä on 18 henkilöä. Siinä on jo aika paljon, mutta ensi vuonna vietetään joulu miehen ja vielä kotona asuvan tyttären kanssa kolmestaan. Mukavaa vaihtelua sekin, kun joka toinen vuosi ollaan pienellä porukalla ja joka toinen vuosi isolla.
Vierailija kirjoitti:
Mutta empatiakyvytön pälli olet.
Vierailija kirjoitti:
Olet kaikkien aikojen hullu.
Hulluista hulluin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä olet mieltä, kunhan en ole hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet minun mielestä hullu. Psyykkiset ongelmat huokuu kirjoituksistasi kauas.. Mut ei se mitään. Ammattiapu ja lääkkeet on keksitty.
En jaksaisi. Korvia huumaava juttelu 🙄 Kova työ valmistaa.
Varsinkin, kun minulla oli viime viikolla ja samoin tällä viikolla vain ykkösvapaa ja aatonaatto on työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa sairaudentunnottomuus vaivata. Sellasta se hulluilla on..
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi. Korvia huumaava juttelu 🙄 Kova työ valmistaa.
Varsinkin, kun minulla oli viime viikolla ja samoin tällä viikolla vain ykkösvapaa ja aatonaatto on työpäivä.
Varmaan olen aika väsynyt jouluna.
Karmii todellakin ja en taatusti menisi jos suvuissamme joku sellaisia järkkäisi. En tarvi syödessä seuraa ja seurustelua.
Saahan siitä kieltäytyä jos kokee että on liikaa ihmisiä, hälyä ja haluaisi viettää pienempää tai kaksin. Tai jos ei vietä. Osa kokee kiusalliseksi myös jos on vaikka tiuskiva helposti suuttuva äiti, ettei viitsi istuskella siellä kaksin.
Kuulin sattumalta hovimuusikko Ilkan jouluversion Juha Tapion "Kelpaat kelle vaan"
"Puoltakaan en sun suvustas voi sietää", jäi korvamadoksi. Hyvin pitkälti tuollainen tilanne.
Kyllä