Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiallista keskustelua Martti J Karin luennosta

Vierailija
20.12.2024 |

Mielestäni se ei ole akateemisesti pätevä, koska siinä tehdään oletuksia rodun perusteella.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ei ole. Jotkut oikeistopiirit pitävät tätä Graalin maljanaan, vaikka kyseessä on kapiaisen tekemä keskinkertainen "tutkimus". Muta ajan henki on sellainen, ettei tätä uskalleta sanoa suoraan.

Esim Koiviston "Venäjän idea" on jo ihan eri maata.

Vierailija
2/12 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MP Netissä sitä luentoa pidetään jonakin kaiken selittävänä oivalluksena ja miestä suorastaan Newtoniin verrattavana nerona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä analyysejä kun mä kerran siltä kuuntelin ni ne oli ainaki ihan päin metsiä kaikki. Sen miehen jutuista huoku sellanen oma viha kaikkia venäläisiä kohtaan vauvasta vaariin. Mun mielestä sellanen ihminen ei ole oikea ihminen analysoimaan toisen kulttuuria tai väestö jos se itse vihaa sitä yli kaiken. Siihen tulee ihan liikaa sellasta ylimääräistä roskaa siihen keskusteluun. 

Tän takia sen luennoilta lähti myös paljon väkeä pois kesken luennon.

Tuokaa sellanen ihminen kuka puhuu oikeasti tietäen eikä vihaten niin moni muukin varmaan on valmiita kuuntelemaan.

Vierailija
4/12 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainafanit ei muista enää Karia? :(

Vierailija
5/12 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjä analyysejä kun mä kerran siltä kuuntelin ni ne oli ainaki ihan päin metsiä kaikki. Sen miehen jutuista huoku sellanen oma viha kaikkia venäläisiä kohtaan vauvasta vaariin. Mun mielestä sellanen ihminen ei ole oikea ihminen analysoimaan toisen kulttuuria tai väestö jos se itse vihaa sitä yli kaiken. Siihen tulee ihan liikaa sellasta ylimääräistä roskaa siihen keskusteluun. 

Tän takia sen luennoilta lähti myös paljon väkeä pois kesken luennon.

Tuokaa sellanen ihminen kuka puhuu oikeasti tietäen eikä vihaten niin moni muukin varmaan on valmiita kuuntelemaan.

Tämä.

Vierailija
6/12 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkoi höpöttämään Topi-papasta ja signeeraamaan kranaatteja tiesin että huru-ukko on.

Vierailija
7/12 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskaotsaa närästää kun joku analysoi venäläisiä juuri sellaisena kuin venäläiset ovat.

Vierailija
8/12 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onninen kirjoitti hyvin aikanaan mitä sekoilua tutkimus on. 

Vierailija
9/12 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkähän on täysin rasisti ja militaristi. Luento on propagandaa. Millaisenkohan analyysin voisi tehdä vaikka amerikkalaisesta kansanluonteesta asehulluuden, väkivaltakulttuurin ihannoinnin ja sotimisen perusteella - myös pari atomipommia siviilikohteisiin? Meillä on todella weird-porukkaa tiedustelussa - hän ja Toveri. Upissa Aaltola ja transatlanttinen militantti-osasto suoltaa propagandaa kansalle.

Vierailija
10/12 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue: ryssäläisrotta "keskustelemassa" itsensä kanssa Martti J Karin luennosta

Vierailija
11/12 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt että oletko sinä ryssssien projekti jolla uskotellaan että Suomessa asuu noin tyhmiä ihmisiä?

Vierailija
12/12 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt että oletko sinä ryssssien projekti jolla uskotellaan että Suomessa asuu noin tyhmiä ihmisiä?

Hakkaa itsesi verille ja sukella Nevaan hukkumaan.