Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi ei kutsunut taaskaan jouluksi

Vierailija
20.12.2024 |

Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä jo kahdeksan vuotta eli ei mikään tuore suhde. Lapsettomia olemme ja anoppi ja appi eivät ole koskaan kutsuneet minua joulun viettoon. Vain mieheni ja hänen siskonsa on kutsuttu. Haluavat viettää joulua keskenään "perheen" kesken. Olenko säälittävä kun tämä häiritsee minua. Ihmettelen suuresti, sillä minun äitini kutsuu aina mieheni ja minut jouluksi hänen luoksensa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi jouluksi miehelle sanot, että et mene kotiisi, jo minä en pääse mukaan. Vietät joulun minun kanssani. Katso miten käy.

Vierailija
62/71 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen jos miehesi menee sinne? Meneekö? Mä ainakin olen tänä jouluna töissä vaikka anoppi haaveili, että mentäs sinne. Se ei tajua, että sotella ei saa jouluksi vapaata kun ehkä kerran 10 vuodessa jos tuuri käy. Ja sen yhden joululoman pidin jo.

kyllä sotella listat pyörii. Meillä joka toinen joulu töitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ensi jouluna vain sinun äidillesi, mies voi käydä anopillasi  joskus muulloin.

Vierailija
64/71 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko naimisissa? Jos ette eikä ole lapsiakaan, niin sitten ihan ymmärrettävää. Et tavallaan kuulu sukuun ja perheeseen jos ei ole virallista asemaa. Olet henkilö, joka voi häipyä heidän poikansa elämästä milloin tahansa. Niin mitäpä sellaista kutsumaan.

8 v yhdessä ei ole kuka tahansa randomhoito! 

Jos ei ole naimisissa eikä ole lapsia, niin kyllä on.

En minäkään kutsuisi. Sehän olisi pojalta selvä viesti, että ei äiti, se nainen ei ole sydämeni valittu koska en ole vienyt sitä vihille. Saatan koska tahansa etsiä vaimon itselleni.

Ei prkele näitä nutturapäitä! Terv. mummo78

Vierailija
65/71 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko naimisissa? Jos ette eikä ole lapsiakaan, niin sitten ihan ymmärrettävää. Et tavallaan kuulu sukuun ja perheeseen jos ei ole virallista asemaa. Olet henkilö, joka voi häipyä heidän poikansa elämästä milloin tahansa. Niin mitäpä sellaista kutsumaan.

8 v yhdessä ei ole kuka tahansa randomhoito! 

Jos ei ole naimisissa eikä ole lapsia, niin kyllä on.

En minäkään kutsuisi. Sehän olisi pojalta selvä viesti, että ei äiti, se nainen ei ole sydämeni valittu koska en ole vienyt sitä vihille. Saatan koska tahansa etsiä vaimon itselleni.

Pitää varapillua 8 vuotta muorin mielestä.

Vierailija
66/71 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on NOLO NOLLA

Vierailija
67/71 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap ihan tosissaan ollut sen miehen kanssa 8 vuotta mutta ette ole kihloissa, ettekä naimisissa eikä ole lapsiakaan?

Ja sä kuvittelet, että sulla on anoppi?

Ei ole. Sulla ei ole parisuhdetta eikä anoppia vaan olet haaskannut 8 vuotta mieheen, jonka vaimokaan et ole.

Ihmettelen.

Voi vttu näitä aivopieruja 🙈

Minulla oli mieheni kanssa parisuhde 14 vuotta ennen kuin mentiin naimisiin. Kihloissa ei oltu hetkeäkään. Vihkiminen ei muuttanut mitään muuta kuin sen, että jos pahin tapahtuu, perintöveroa tarvitsee leskeksi jäävän maksaa niin vähän kuin Suomessa on mahdollista. Lapsia ei ole, eikä tule.

Miten voi vuonna 2024 olla enää edes elossa tai ainakaan nettiin kirjoittelemassa ihmisiä, jotka kuvittelevat naimisiinmenon olevan yhtään mitään muuta kuin juridinen toimenpide? Mistä helkutin 1500-luvulta te olette jäänteitä?

Vierailija
68/71 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä itketään, kun joudutaan menemään anoppilaan jouluksi ja sitten itketään, kun anoppi ei kutsukaan jouluksi. Palstamammoille ei kelpaa mikään!

Hölmö: ne ovat eri ihmiset, jotka valittavat eri asioista! 

Vierailija
69/71 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kettu, mitä urpoa sakkia, jos kutsuvat vaan poikansa ja tyttärensä. 🤪

Eikä kyllä se miehesikään juuri urpoa kummempi ole, jos hän ei ole puuttunut siihen.

Vierailija
70/71 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap ihan tosissaan ollut sen miehen kanssa 8 vuotta mutta ette ole kihloissa, ettekä naimisissa eikä ole lapsiakaan?

Ja sä kuvittelet, että sulla on anoppi?

Ei ole. Sulla ei ole parisuhdetta eikä anoppia vaan olet haaskannut 8 vuotta mieheen, jonka vaimokaan et ole.

Ihmettelen.

Voi vttu näitä aivopieruja 🙈

Minulla oli mieheni kanssa parisuhde 14 vuotta ennen kuin mentiin naimisiin. Kihloissa ei oltu hetkeäkään. Vihkiminen ei muuttanut mitään muuta kuin sen, että jos pahin tapahtuu, perintöveroa tarvitsee leskeksi jäävän maksaa niin vähän kuin Suomessa on mahdollista. Lapsia ei ole, eikä tule.

Miten voi vuonna 2024 olla enää edes elossa tai ainakaan nettiin kirjoittelemassa ihmisiä, jotka kuvittelevat naimisiinmenon olevan yhtään mitään muuta kuin juridinen toimenpide? Mistä helkutin 1500-luvulta te olette jäänteitä?

Jos sulla on olematon moraali, niin se ei tarkoita, että kaikilla muillakin on.

Vierailija
71/71 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun anopillani oli joskus tuo "meidän oman perheen kesken"- ajattelu, mikä oli sinällään huvittavaa koska kyseessä on perhe jossa osa lapsista on kasvanut sijaisperheissä, eikä todellakaan ole ollut mikään tasapainoisen rakastava perhe.

Me ei tosin koskaan lähdetty tähän anopin leikkiin mukaan, vaan jättäydyimme kokonaan pois niistä tilanteista, missä meitä koitettiin tahallaan erottaa. Nykyään onkin itku, kun olemme niin rakkaita ja meitä on ikävä. Heh.

Minun perheeni on aina omaksunut mieheni mukaan tasavertaisena perheenjäsenenä.

Anoppi monesti raivosi, että menetti poikansa minulle, johon vastasin ettei äiti ja vaimo ole sama asia. Hänellä oli vaikeuksia ymmärtää tätä.

Mun oma äiti jossain vaiheessa järjesteli jotain "vain meidän perhe" -reissua. Mulla oli siinä vaiheessa mies ja pari lasta. Kerroin, että en ole tulossa. Jotain nostalgian kaipuuta? Ei ole tuon jälkeen puhunut mitään vastaavaa.