Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myisitkö ostajalle autoa osamaksulla?

Vierailija
20.12.2024 |

Jos on esim 10 000 euroa sovittu kauppahinnaksi ja ostaja lupaa maksaa joka kuukausi 500€, kunnes koko summa on maksettu. Voiko noihin luottaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillälailla että antaisin joka kuukausi autosta pala kerrallaan.

Vierailija
22/27 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin myydä, mutta vain sillä ehdolla että ostaja suostuu siihen, että omistusoikeus siirtyy vasta kun kauppahinta on maksettu. Vaatisin myös täyskaskon, eli samat ehdot kuin rahoitusyhtiökin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen tutuille/työkavereille lainannut pieniä summia rahaa ja takaisinmaksiun kanssa on ollut niiiin vaikeaa...

Ei puhettakaan että auton myisin jollekin osamaksulla, siinä ei saisi kuin osan kauppasummasta ja kaupan päälle rutkasti pahaa mieltä.

Vierailija
24/27 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin auton osamaksulla eräälle yh äidille siten, että hän maksoi osan autosta käteisellä ja osan 1-2 tunnin erissä nahkavisalla. Minusta kauppa oli hyvin onnistunut eikä minulla ole hänestä mitään pahaa sanottavaa edelleenkään. Yksi luotettavimmista naisista jonka tunnen.

Vierailija
25/27 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjustalaiselle voi myydä, aivan takuulla maksaa.

Vierailija
26/27 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myin auton osamaksulla eräälle yh äidille siten, että hän maksoi osan autosta käteisellä ja osan 1-2 tunnin erissä nahkavisalla. Minusta kauppa oli hyvin onnistunut eikä minulla ole hänestä mitään pahaa sanottavaa edelleenkään. Yksi luotettavimmista naisista jonka tunnen.

Noissa kaupoissa kannattaa kuitenkin tarkistaa ensin naisen pankkin kuntoisuusluokitus .

Vierailija
27/27 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lapseni kohdalla voisin tehdä poikkeuksen.