PÖRSSI ROMAHTI!!!!! TÄYSI PANIIKKI PÄÄLLÄ!!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vautsi. Alennusmyynnit tulossa.
Lasku on vasta alkaimaisillaan.
Ensi vuonna taas tienataan, katosi myös muutama satku sijoituksistsa, no Trumppi astuu virkaan ja taas tienataan rahastoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sanoinkin että alennusmyynnit TULOSSA. Sopii mulle. Ostelen lisää joka kuukausi indeksituotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sanoinkin että alennusmyynnit TULOSSA. Sopii mulle. Ostelen lisää joka kuukausi indeksituotteita.
Älä ole tyhmä. Tankkaa vaan pohjilla täydellä vivulla.
20 pinnaa USA osakkeiden viime aikojen tuotoistakin näyttää sulaneen. No takaisin tulee kun odotellaan vähän aikaa.
Pieni pörssi ja pudotus "peräti" 10%. Isompia asioita sattui Suomessa kun Nokian Renkaat jäivät nalkkiin Venäjälle ja Finnairin lennot olivat vaikeuksissa ja Uniper ja Fortum .. jne .. pudotus tyyliin 50% ?
USA:n pörssiä on pelätty että voisi joutua tilaan mikälie "bear market" (bull run on se kun menee hyvin juostaan hulluna osakkeiden perässä, mutta kun karhu ilmestyy, ollaan kusessa).
Itselläni on tonni Tanskan indeksissä ja mennyt heikosti vuosia ja juuri kun oli nimellisesti pääsemässä tai päässyt omilleen, tapahtui tämä :D ,,, ei voi kuin nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo suomalainen tuulipuku, jonka alennusmyynti on jatkunu vielä vuodenkin päästä -20%. Ehkä ei kannata haaveilla hirveästä sijoitusnerokkuudesta..
Nyt on hyvä tankata tanskalaista lisää useammassa erässä. Hyvä tili tulossa kun odottaa hieman.
Novo Nordic tipahti parikymmentä prosenttia, koska tutkimus paljasti yhtiön laihdutuslääkeen melko tehottomaksi. Kurssi on nyt samalla tasolla, kun se oli heinä-elokuun vaihteessa vuonna 2023. Puolitoistavuotta pyyhitty pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole tyhmä. Tankkaa vaan pohjilla täydellä vivulla.
Ostan joka kk. Tutkitusti tuloksekas strategia. Ja tuloksia onkin tullut.
No mä pistin Nordnetin kautta johonkin Venäjä rahastoon kiinni 3000 euroa just ennen sotaa.
Rahasto putos eka sikana ja sit se suljettiin siten, että siitä ei saa enää ikinä penniäkään takas.
Sinne meni 3000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo suomalainen tuulipuku, jonka alennusmyynti on jatkunu vielä vuodenkin päästä -20%. Ehkä ei kannata haaveilla hirveästä sijoitusnerokkuudesta..
Mitä naljailet? Olen kylläkin KTM, salkku plussalla yli 90 000 e ja kuulun sijoitusyhteisön top 10 parhaiten pärjänneisiin. No tuulipuku siinä mielessä, että ihan tavis oon. Mutta sun ei ehkä kannata alkaa kuitenkaan luennoida mulle sijoitusasioista.
Kuvittelitko että osakkeiden hinnat pysyät kokoajan samana? Vai miksi vauhkoilet?
Vierailija kirjoitti:
No mä pistin Nordnetin kautta johonkin Venäjä rahastoon kiinni 3000 euroa just ennen sotaa.
Rahasto putos eka sikana ja sit se suljettiin siten, että siitä ei saa enää ikinä penniäkään takas.
Sinne meni 3000 euroa.
Tuo on kyllä ihan omaa tyhmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Sinne meni 3000 euroa.
Jos sijoittaminen on sitä että pistää rahaa johonkin niin peilistä löytää syyn miksei homma toimi.
Ozempic firma siellä sukelsi.