Egyptissä matkailleet
Nyt tämä elämään pettynyt hedelmätön ja lapsenteossa epäonnistunut (kahiste) nainen haluaa jotain aivan muuta! Lähteä epyktiin siis!!
Kertokaas mulle mistä kannattaa alottaa... Historia kiinnostaa joten Luxor vois olla se mun juttu...
Onko egyptissä kallista vai halpaa
Minkä kautta lennot ois edulliset?
Mitä kannattaa ottaa huomioon ja mikä ajankohta vuodessa on paras tuollaselle matkalle??
Meitä ois siis kaksi, minä ja mieheni ja varmaan viikko riittäis...
Kommentit (3)
Mä suosittelisin, että sisällytätte matkaan myös visiitin Kairossa, näette sellaista todellista Egyptiä. Noissa turistikohteissa ei ole muuta kuin turisteja ja krääsää.
Halpaa tosiaan on, mut pitää tinkiä.
Pyramidit on hieno ja ainutlaatuinen historiallinen nähtävyys.
Kannattaa kysellä eri matkatoimistoilta, millaisia paketteja he tarjoavat.
Niilin seutua ei voi pitää minään muuna kuin aitona Egyptinä. Jos väität jotain sellaista,et varmastikaan ole tuolla edes käynyt.
Muuten olen samaa mieltä Kairosta. Pyramidit ja sfinksi ovat " kerran elämässä nähtäviä"
Varo Hurghadaa ynnä muita rantakohteita. Niissä et näe muita kuin turisteja. Niili Aleksandriasta Assuaniin on täynnä näkemisen arvoisia ihmeitä. Niilin risteily vois olla kiva. Itse olen tuolla ollut Aurinkomatkojen matkalla ja suosittelen lämmöllä. Aurinkomatkojen Niilin risteilyn opas on niin huipppu! Entiseltä ammatiltaan historian opettaja, hänen kanssaan paikoista saa todellakin paljon enemmän irti.
Ja halpaa on,kun osaa tinkiä. Joka paikassa saa hätistellä kauppiaita pois.
Ihanaa matkaa!