Toimistoassistentti 1500e kk, vakituinen kokopäivä työ
Mites tuolla elät, toimeentulotukiko lopusta kun verotkin vie tuosta jo ison osan?
Ei mitään järkeä tän päivän "palkoissa".
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä alkutyöpaikka, jossa vaativin homma on osata ottaa kopioita. Kun homman oppii ja saa enemmän vastuuta - jos yrityksessä yleensäkin on ns. vastuullisempaa tekemistä, niin palkasta voi hyvin pian alkaa neuvottelemaan. Jos on niin noheva, että antaa firmalle enemmän kuin saa korvausta, niin aina voi hakea muualle. Sitten on ainakin osoittaa, minkä tason tehtävät tässä vaiheessa onnistuu helposti. Siitä sitten vaativampaa ja paremmin palkattua duunia metsästämään.
Ok boomer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullua tässä on sekin että mä olen tehnyt tuollaista hommaa viime vuosituhannella ja silloin oli palkka yli 2000. Eikä mitään ihmeellisen vaativaa - puhelinvaihde, reception, laskutusta, postitusta, tekstinkäsittelyä...
Epäilen kyllä tuota AP:n aloitusta juurikin tämän vuoksi kun perus toimistosihteeri sai jo pari tonnia tuolloin.
Kyllähän tuollainen paikka voi olla, mutta se on juuri se kurjin paikka, jonka pystyi löytämään. Toki se, ettei ilmiotusta jaeta herättää vähän epäilystä.
1500 euron kk-palkasta pidätysprosentti on pienempi kuin 2700 euron palkasta joka on aika tavanomainen palkka.
Taitaa sun viritys tässä jutussa olka keksitty. Tai tuo paikka on joku Stean rahoittama tukipaikka.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä alkutyöpaikka, jossa vaativin homma on osata ottaa kopioita. Kun homman oppii ja saa enemmän vastuuta - jos yrityksessä yleensäkin on ns. vastuullisempaa tekemistä, niin palkasta voi hyvin pian alkaa neuvottelemaan. Jos on niin noheva, että antaa firmalle enemmän kuin saa korvausta, niin aina voi hakea muualle. Sitten on ainakin osoittaa, minkä tason tehtävät tässä vaiheessa onnistuu helposti. Siitä sitten vaativampaa ja paremmin palkattua duunia metsästämään.
Ehkä ennen.. Nykyään voi vaan unelmoida
Alle 2200e kk on ehdoton minimi kokoaika työstä sen alle ei kannata ottaa työtä vastaan koska tyhjän saa pyytämättäkin.
Pohjapalkka jonka päälle bonuksia...
Asuntovälityksen guruna pidetyn Metsolan firma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullua tässä on sekin että mä olen tehnyt tuollaista hommaa viime vuosituhannella ja silloin oli palkka yli 2000. Eikä mitään ihmeellisen vaativaa - puhelinvaihde, reception, laskutusta, postitusta, tekstinkäsittelyä...
Epäilen kyllä tuota AP:n aloitusta juurikin tämän vuoksi kun perus toimistosihteeri sai jo pari tonnia tuolloin.
Tietysti pitäis huomioida nykyiset hintatasot jne, mutta muuntolaskurista jos suoraan katsoo niin näinhän se menee. Toki nythän on täysin työnantajan markkinat, voi tarjota kuinka pashaa palkkaa vaan, hakijoita löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tossa:
Eli ap jätti linkittämättä, koska peruspalkan päälle tulee bonukset ja työ tarjoaa mahdollisuuden kouluttautua alalle. Eli periaatteessa harjoittelijapaikka ja palkka ei ollutkaan niin huono, kuin ap antoi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Kopsasin tehtävät, kopioinnista ei mainittu mitään:
Tykkäätkö vauhdikkaasta menosta?
Olet kuin kotonasi vilkastahtisessa ja asiakaslähtöisessä tiimityössä, jossa yhteen hiileen puhaltaminen ratkaisee onnistumisen. Ymmärrät, että vastuullasi olevista tärkeistä töistä huolehtiminen tekee asiakkaiden kodinvaihtosuunnitelmien toteutumisen mahdolliseksi.
Tiimityö on sinulle luontaista ja hallitset hyvät asiakaspalvelutaidot. Toisaalta tunnollisuutesi ja paineensietokykysi ansiosta työskentelet tarvittaessa myös itsenäisesti. Olet järjestelmällinen, ja useampikin naru pysyy yhtä aikaa käsissäsi. Arvostat myös hyviä etätyömahdollisuuksia.
Vuokraturva pähkinänkuoressa
Vuokraturva on vuokravälityksen markkinajohtaja. Vuokraturva on luotettavin, tunnetuin ja maineeltaan paras vuokravälittäjä (lähde: Taloustutkimus Oy). Sillä on WWF Green Office -sertifikaatti, ja Vuokraturva on lisäksi Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu-yritys.
Mitä toivomme sinulta
Aiempaa työkokemusta alalta et tarvitse, vaan reipas asenne ja oppimishalu ratkaisevat. Tietotekniset valmiutesi ovat ajan tasalla. Lisäksi tarvitset työssäsi myös englannin kielen taitoa.
LKV- ja LVV-tutkinto lasketaan toki eduksi, mutta ne voi opiskella kätevästi myös työn ohessa, ja ilmankin pärjäät kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs sun palkka maksettiin ysärillä euroissa?
Nevöhöörd of muuntolaskuri?
Ilmoituksessa mainitaan bonukset peruspalkan päälle, mutta tuolla lähtötasolla niiden pitäisi kyllä olla aika avokätiset ja helposti saavutettavissa. Ei mitään järkeä jos idea on pingottaa ja raataa aivan jumalattomasti sen eteen että saa jonkun 150 euroa tuohon perusliksan oheen. Olen kaupan kassa ja tienaan osa-aikaisena tuon verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs sun palkka maksettiin ysärillä euroissa?
Nevöhöörd of muuntolaskuri?
Älä yritä, mokasit jo.
Vierailija kirjoitti:
Jäin muutosneuvottelujen ansiosta työttömäksi ja samaa minäkin ihmettelin. 2000-luvun alussa hommani olivat piirun verran vaativimpia kuin toimistoassistentin, palkka 2 100 €/kk. Nyt kun olen alentanut vaatimustasoani työnhaun suhteen, niin näissä assistentin tai palvelusihteerin paikoissa ei ole tapahtunut minkäänlaista palkkakehitystä, palkat huitelevat 2000 € tai vähemmän. Eli tässä kyllä on vahvasti kallistumassa työttömyyden puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin kotonasi vilkastahtisessa ja asiakaslähtöisessä tiimityössä, jossa yhteen hiileen puhaltaminen ratkaisee onnistumisen. Ymmärrät, että vastuullasi olevista tärkeistä töistä huolehtiminen tekee asiakkaiden kodinvaihtosuunnitelmien toteutumisen mahdolliseksi.
Eli lyhyesti: Et tarvitse muuta, kuin hyvän asenteen ja lukio-enkun. Kaikki muu opetetaan ja työnantaja antaa mahdollisuuden kouluttautua alalle.
ihan hyvä aloitusdiili jollekin, jota työnteko kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
LKV- ja LVV-tutkinto lasketaan toki eduksi, mutta ne voi opiskella kätevästi myös työn ohessa, ja ilmankin pärjäät kyllä.
Mihin tuossa tarvitaan LKV- tai LVV -tutkintoa, kun vaan vuokrataan asuntoja, eihän siinä olla mitään myymässä?
Palkan pitäisi olla siinä 2 100 niin olisi ok.
Kiinteistön- ja vuokravälitystähän tuo. Alalla yleensäkin provisio/bonuspalkkaus tuloksen mukaan.
2000-2300 näyttää olevan niissä, jotka palkan edes ilmoittaa. Ehkä tuo on kuitenkin joku harjoittelupaikka tai osa-aikainen? En tiedä miksi ap ei voi laittaa linkkiä tai edes tarkempia tuntomerkkejä.