Ostin uudet seksikkäät salivaatteet, mies ei kommentoinut mitenkään, miksi?
Olin tosi onnellinen kun löysin tarjouksesta hyvin istuvat ja päällä hyvännäköiset salivaatteet. Housut ja topin. Mies kyllä katsoi ja pyysikin vielä näyttämään, mut ei millään tavalla kommentoinut. Miksi ei?
Kommentit (94)
"Pyydä miestäsi ottamaan kuva takaata päin noissa.."
TAKAATA?????
Se on takaa päin.
Ihan ihmeellistä länkytystä taas täällä!
Ymmärrän sinua hyvin ap. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 15 vuotta ja vasta viime kesänä tajusin, että hän myös mielellään lyttää minua alaspäin. Minulla on aina ollut hyvä itsetunto, että en ole välittänyt sen sanomisista, mutta jotain on nyt tapahtunut. Olen vaihtanut hiustyyliä, treenannut entistä enemmän, valkaissut hampaani, ostanut uusia naisellisia vaatteita ym. vain saadakseni mieheltä positiivista palautetta. Mutta ihan turhaan. Ja se tuntuu todella pahalta.
Nyt vaan leuka pystyyn ja sinne salille uusissa vaatteissasi. Näytät varmasti tosi hyvältä! Jos miehesi ei tajua avata suutaan ja kehua, niin oma on häpeänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalsta ei petä koskaan. Kommentoinnin taso on lapsellista ja aloittajaa yritetään lytätä, koska kommentoijilla on paha olla.
Kukin pukeutukoon, miten haluaa. Kyllä minäkin voisin näytellä kroppaani, jos olisi jotain näytettävää. Itse pyörin salilla virttyneessä t-paidassa ja verkkareissa. 20 kiloa ylipainoa ja mahamakkara. Inhoan puristavia vaatteita. Salilla en pystyisi käyttää mitään vartalonmyötäistä, koska se häiritsisi keskittymistä mutta se, että joku muu pystyy ja hänellä on kroppa paremmassa tikissä kuin minulla ja se myös näkyy vaatteiden alta, ei ole minulta pois. Tsemppiä ap! Ehkä sun kannattaa kysyä mieheltä ihan suoraan, mitä hän tykkää salivermeistäsi.
Häh? Mitä sun mielestä pitäisi sanoa, kun ap kysyi ajatuksia siitä, miksi mies ei kehunut ap:n mielestä seksikkäitä vaatteita?
Olisiko pitänyt sanoa, että mykistyi koska ap näytti joltain seksin jumalattarelta? Vai että ei uskaltanut sanoa, koska ei halua että muut miehet näkevät ap:n seksikkyyden? Mies on juntti?
No en sano niin, jos en ajattele niin. Miksi pitäisi valehdella, buustatakseen itsetuntoa vai? Kysyköön mieheltään, jos haluaa tietää mitä hän ajattelee. Jos kysyy täältä, saa kuulla mitä kukin ajattelee. Jos haluaa kerjätä kehuja ilman kuvaa, sanokoon sen.
Vierailija kirjoitti:
"Pyydä miestäsi ottamaan kuva takaata päin noissa.."
TAKAATA?????
Se on takaa päin.
Ehkä haluttiin jostain syystä välttää mielikuvaa sanoista takaa päin...
Miksi salivaatteet pitää olla seksikkäät? Salilla miehet kutsuvat sitä huomiohuoraukseksi.
No mikset kysynyt mieheltä mitä mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalsta ei petä koskaan. Kommentoinnin taso on lapsellista ja aloittajaa yritetään lytätä, koska kommentoijilla on paha olla.
Kukin pukeutukoon, miten haluaa. Kyllä minäkin voisin näytellä kroppaani, jos olisi jotain näytettävää. Itse pyörin salilla virttyneessä t-paidassa ja verkkareissa. 20 kiloa ylipainoa ja mahamakkara. Inhoan puristavia vaatteita. Salilla en pystyisi käyttää mitään vartalonmyötäistä, koska se häiritsisi keskittymistä mutta se, että joku muu pystyy ja hänellä on kroppa paremmassa tikissä kuin minulla ja se myös näkyy vaatteiden alta, ei ole minulta pois. Tsemppiä ap! Ehkä sun kannattaa kysyä mieheltä ihan suoraan, mitä hän tykkää salivermeistäsi.
Häh? Mitä sun mielestä pitäisi sanoa, kun ap kysyi ajatuksia siitä, miksi mies ei kehunut ap:n mielestä seksikkäitä vaatteita?
Olisiko pitänyt sanoa, että myk
Ei olisi tarvinnut sanoa yhtään mitään, jos ei ole muuta kitistävää kuin olettamukset aloittajan ulkonäöstä, painosta, pepun muhkuroista ja trikoiden mallista. Iso osa viesteistä on kirjoitettu entisten koulukiusaajien ja nykyisten työpaikkakiusaajien toimesta.
Ei tykkää siitä että muut miehet katsoo sua niissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää siitä että muut miehet katsoo sua niissä.
Miettii miksi haluat miesten huomiota.
Hän varmaan pitää miehistä. Pahoitteluni.
Vierailija kirjoitti:
Hän varmaan pitää miehistä. Pahoitteluni.
Tai jostain toisesta naisesta, suhde on päättymässä.
Askelten tahdissa hyytelömäisesti tytisevä peppu näyttää koomiselta pepun koosta riippumatta. Toki, mitä isompi...no, Mikko Alatalohan sen sanoi. Sori.