Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin uudet seksikkäät salivaatteet, mies ei kommentoinut mitenkään, miksi?

Vierailija
20.12.2024 |

Olin tosi onnellinen kun löysin tarjouksesta hyvin istuvat ja päällä hyvännäköiset salivaatteet. Housut ja topin. Mies kyllä katsoi ja pyysikin vielä näyttämään, mut ei millään tavalla kommentoinut. Miksi ei?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bmi normaalin alarajoilla? Tarkoitatko että olet melkein lievästi ylipainoinen vai alipainoinen? 

Olen hoikka, mutta lihaksikas. Vartalossa ei ole mitään vikaa. Olen timmissä kunnossa, paljon paremmassa kuin mieheni. Lisäksi olen häntä nuorempi. T. Ap

Vierailija
22/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bmi normaalin alarajoilla? Tarkoitatko että olet melkein lievästi ylipainoinen vai alipainoinen? 

Olen hoikka, mutta lihaksikas. Vartalossa ei ole mitään vikaa. Olen timmissä kunnossa, paljon paremmassa kuin mieheni. Lisäksi olen häntä nuorempi. T. Ap

Okei. No ehkä ei osaa kehua tai ei halunnut kehua jos on mul_kku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa sanoin väärin. Olen täysin normaalipainoinen BMI22. Laskin sen äsken. Salitreenin myötä painoni on noussut hieman. T. Ap

Vierailija
24/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa sanoin väärin. Olen täysin normaalipainoinen BMI22. Laskin sen äsken. Salitreenin myötä painoni on noussut hieman. T. Ap

Mun BMI on 20.8, enkä välttämättä menisi missään napapaidassa salille, vaikka olenkin ihan timmi, en kuitenkaan mikään laiheliini, ehkä siinä syy.

Vierailija
25/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun BMI on 20.8, enkä välttämättä menisi missään napapaidassa salille, vaikka olenkin ihan timmi, en kuitenkaan mikään laiheliini, ehkä siinä syy.

Nykyään ei tarvitse olla superlaiha käyttääkseen napapaitaa.

Vierailija
26/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaankn rumapainoinen.

Vierailija
27/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietää että yksikään salilla käyvä nainen ei ole seksikäs, niin mitä ne vaatteet siinä muuttaisi 

Vierailija
28/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Napa ei näy, housut korkeavyötäröiset, jotka jopa isompikokoisella imartelevat. T. Ap

Vierailija
29/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö salille ole parempi mennä rintaliiveissä, sukkanauhoissa ja nylonsukissa, jos tarkoitus on näyttää seksikkäältä?

Vierailija
30/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö salille ole parempi mennä rintaliiveissä, sukkanauhoissa ja nylonsukissa, jos tarkoitus on näyttää seksikkäältä?

Otsikko oli ehkä hieman harhaanjohtava. Ostin salivaatteet koska tarvitsin sellaiset. Löysin laadukkaat sellaiset edullisesti tarjouksesta. Kun kokeilin niitä päälleni, huomasin että vaatteet ovat paitsi supermukavat, myös hyvännäköiset! Mieheni vielä pyysi näyttämään niitä mutta ei kommentoinut mitenkään! Minulla sellainen tunne että teki sen tahalleen. T. Ap

Vierailija
31/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäät salivaatteet? Teillä on joku yksityissali jossa miehesi katselee kun treenaat? Vai on joku muu selitys "seksikkäille" vetimille? 

Vierailija
32/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen tarkoittaa BMI asteikolla mitä tahansa väliltä 18,5 ... 25, mutta tämä on terveydellinen määrittely, ei siis kauneusindeksi eikä siis seksikkyysindeksi. BMI 18,5 tarkoittaa kaunispainoista kaunotarta, mutta BMI 25 sen sijaan tarkoittaa rumapainoista rumilusta joka on aivan järkyttäväpainoisen rajoilla. Katso virallinen kauneudellisuuden kehonmassaindeksi: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641507/kauneusindeksi#comment-1203768…

Vierailija
33/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen tarkoittaa BMI asteikolla mitä tahansa väliltä 18,5 ... 25, mutta tämä on terveydellinen määrittely, ei siis kauneusindeksi eikä siis seksikkyysindeksi. BMI 18,5 tarkoittaa kaunispainoista kaunotarta, mutta BMI 25 sen sijaan tarkoittaa rumapainoista rumilusta joka on aivan järkyttäväpainoisen rajoilla. Katso virallinen kauneudellisuuden kehonmassaindeksi: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641507/kauneusindeksi#comment-1203768…

Jos itse treenaisit, tietäisit että on pikkasen eri ihminen joka ei harrasta mitään liikuntaa kuin ihminen joka tekee monta kertaa viikossa rankkaa salitreeniä isoilla painoilla! 

Vierailija
34/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä käyttää salilla seksikkäitä vaatteita? En mene salille miellyttämään miehiä vaan hoitamaan kuntoani.

En minäkään. Nythän oli kysymys omasta miehestä. T. Ap

Hankit seksikkäät salivaatteet miellyttääksesi miestäsi? Käykö hänkin siellä salilla kanssasi?

Vierailija
35/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄

Vierailija
36/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sun mieheltä.

Vierailija
37/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä käyttää salilla seksikkäitä vaatteita? En mene salille miellyttämään miehiä vaan hoitamaan kuntoani.

Hankit seksikkäät salivaatteet miellyttääksesi miestäsi? Käykö hänkin siellä salilla kanssasi?

Ihan itseäni varten hankin. Miksi pitää rumia kun voi pitää kauniitakin? T. Ap

Vierailija
38/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis kyseessä ei ole mitään överiseksikkäät vaatteet, mutta toppi lyhyempi kuin mitä yleensä olen käyttänyt ja vatsaa näkyy. Olen niin iloinen kun olen siinä kunnossa että voin tuollaista huoletta käyttää ja on hyvä olo itsestäni. Miehelläni on siis tapana ollut pistää minua hieman alaspäin, niin ainakin olen ollut aistivani, siksi ihmettelen ja mietin että siitäkö tässäkin kysymys. Aika törkeää jos näin on. T. Ap

Ei taida suhteenne olle kunnossa kun mietit tuollaisia

Vierailija
39/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sellaista miesvihaa tänään tarjolla.

Vierailija
40/94 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itseäni varten hankin. Miksi pitää rumia kun voi pitää kauniitakin? T. Ap

No miksi sitten kyselet miehesi mielipidettä