Nykyään suomalaiset osaavat pahoittaa mielensä ja valittaa, mutta oletko koskaan antanut HYVÄÄ palautetta esim. asiakaspalvelusta? 😍🙂
Otetaanpa kerrankin tällainen hyvän mielen ketju.
Minä olen aika useasti lähettänyt yritykseen sähköpostilla kiitokset ja kertonut milloin asioin ja miksi siitä jäi niin hyvä mieli. Tai jos on tullut palautekysely, niin olen kehunut ja kiitellyt siellä. Face to face -tilanteissa olen kehunut suoraan, mutta haluan että kehuista saisi tietää yrityksessä ylempikin porras.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
"humble brag" Anglismi! EI OLE SUOMENKIELTÄ nämä tämmöiset, "red flag" "humble brag" sun muut.
Synnytystä hoitaneelle kätilölle laitoin viestiä jälkeenpäin, missä kiittelin häntä hyvästä hoidosta ja empaattisesta työotteesta :)
Olen kehunut moniakin asiakaspalvelijoita ja mm.hammaslääkäriä ja gynekologia empaattisuudesta, kun ne ei niitä mukavimpia käyntejä ikinä ole.
Kyllä olen. Kaupan kassalla kiitin iloisesta ja hyvästä palvelusta. Kahvilassa sanoin, että on aina ilo tulla tänne, kun toivotetaan hymyn kera tervetulleeksi. Hotellin johtajalle lähetin emailin saatuani poikkeuksellisen hyvää palvelua respassa olleelta nuorelta mieheltä. Johtaja jopa vastasi siihen ja kertoi pelänneensä avata sähköpostia, että taas joku varmaan haukkuu, hän kiitteli positiivisesta palautteesta ja lupasi palkita nuoren miehen.
Nimettömänä olen kirjoittanut paljon arvosteluja Googleen ja Tripadvisoriin, Trustpilotiin jne., sekä positiivisia että negatiivisia, kun aihetta on ollut.