Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postia ei kannata valita pakettien tuojaksi

Vierailija
20.12.2024 |

On tuo postin palvelu huonoa. Kannattaa valita paketin tuojaksi Matkahuolto tai mikä tahansa muu. Posti ei anna mitään arviota paketin tulosta ja jättää vaan oven taakse ja sitten vasta ilmoitus vastaanottajalle. Pitää päivystää koko päivä. Tosi ala-arvoista, kun vertaa muihin toimittajiin. Kuinkahan monta pakettia päätyy vääriin käsiin kerrostaloissa? Omakotitalossa asujat voi tuota kyllä käyttää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Minulle ilmoittavat tunnin aikahaarukan, milloin tulevat. Sitten vähän ennen tuontia saan puhelimeen linkin josta voin seurata postiauton liikkeitä kartalta.

Teillä taitaa olla eri Posti kuin meillä.

-
2/6 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä luotan Postiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkahuolto on toiminut oikein hyvin viime aikoina 

Vierailija
4/6 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina valinnut postin paketin toimittajaksi, nuo pikkupaketit postin mukana ovat ihan kivoja, jos olet päivisin kotona, mutta jos olet töissä. Paketti saattaa seistä ovesi takana 8 tuntia. Kerrostalossa meitä asukkaiaita on moneen lähtöön, joten varaskin voi asua naapurissa.

Vierailija
5/6 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettien viejäksi Posti mutta tuojaksi joku muu, vaikka Post Nörd. Postin ja Nördin paketit vaihdettaisiin jossakin määrätyssä pisteessä. Eli verraten yksinkertaista.

Vierailija
6/6 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 1/2 kk sitten lähetin veljelleni paketin Postin kautta välimatka 330km eikä se ole edelleenkään saapunut perille eikä ole tullut takaisin.