Onnistuuko nastojen vaihtaminen liukuesteisiin?
Tarkoitain niitä kumisia kengänpohjan alle kiinnitettäviä nastavempeleitä. Niissähän joissakin kuulemma vaihdettavat nastat ja kaupoissa myydään kuulemma myös niitä vaihtonastoja. Mutta onnistuuko se vaihto? Onko hankalaa? Ja pysyykö vaihdettu uusi nasta, jos se vaihto edes onnistuu?
Napakastihan ne alkuperäiset nastat ovat siellä kumirenksussa kiinni, minä en ainakaan näe mitään viiltoa tai muuta, josta sen nastanpohjan voisi poistaa ja uuden ujuttaa tilalle. Netissäkään ei ole mitään kuvitettua ohjetta tähän vaihtamiseen!
Kommentit (4)
Mun liukuesteistä välillä karkaa nasta ja kyllä ne saa takaisin itse.
Vierailija kirjoitti:
Ne kenkään pujotettavat kumiset remelit maksavat vitosen enkä ole kyllä nähnyt yhtään jossa nastat olisivat millään tavalla vaihdettavissa ainakaan kotikonstein.
No, hinta vaihtelee, yksi malli maksaa kympin, toinen kuus euroa, toinen viis euroa. Vaihtonastat 10 kpl pussi kolme euroa.
Vierailija kirjoitti:
Ne kenkään pujotettavat kumiset remelit maksavat vitosen enkä ole kyllä nähnyt yhtään jossa nastat olisivat millään tavalla vaihdettavissa ainakaan kotikonstein.
No, näinä aikoina ja etenkin joulun alla se vitonenkin voi olla iso raha!