Miksi väitätte naisia susiksi vaikka miehet pitävät naisia arvottomina?
Jännä miten naiset itsekin ihailee miesten väkivaltaa, petollisuutta, kaksinaamaisuutta, ahneutta ja kiusaamista. Jos nainen juoruaa, kaikkien naisten maine menee. Miehet saavat ihan rauhassa kiusata lapsia ja naisia perheissä. Mies ei toki ole dramaattinen. Nainen itsekin mukautuu miehen kiusaamiseen ja alkaa itsekin kiusata tyttöjä kun ukko niin haluaa. Draamatonta tosiaan, kun heteroiden koko suku on joukolla kiusaamassa syntyviä tyttöjä. Edes vauvat ei ole turvassa miehen draamalta ja kiusaamiselta! Miehen mielestä nainen on arvoton, miehet yleistävät teidän koko ihmisyytenne alas. Kas kun teitä ei tällainen nat*itasoinen epäinhimillistäminen haittaa, mutta juoruilu kyllä..
Jännä miten sokea voi olla! Eipä minun naiskumppanini minua kotona kiusaa ja hänen koko sukunsa odota että porsin hänen isänsä sukuun lapsia. Minun kumppanini ei koskaan kohtelisi minua noin! Teitä naisia ei miehet puolusta, he vain nauttivat kun saavat kiusata heikompiaan. Huh mitä sa*isteja!
Ei ole heteroilla tippaakaan rakkautta tai arvostusta, koko suhteenne perustuu syntyperään kohdistuvaan syrjintään ja hierarkiaan. Meillä vähemmistöillä se suhde on ihan suhde, eikä mikään kiusaamisrinki :)