Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiselta naisesta tuntuu yhdyntä jossa ei liikuta juuri ollenkaan?

Vierailija
19.12.2024 |

Eli mies ei pane, mitä se perinteisesti tarkoittaakaan. Ei penetroi sinuun itseään ihan hulluna vaan mies on sisälläsi paikallaan. Voitte keskittyä suukotteluihin, muuhun hyväilyyn, nainen voi ehkä tunnustellaa emättimellään penistä kun se viipyy paikallaan. Mies ja nainen voi kihnuttaa klitorista, häpykummut vastakkain jne.

Onko tuollainen hot or not?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu todella hyvältä. Sillä tavalla joskus melkein sain. Toki miestä ei se kiinnostanut, vaikka tykkäsin, joten ei ole sitä tehnyt.

Vierailija
22/31 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväilyjen jälkeen usein rouvan olessa selällään tai kyljelleen rouva ottaa sisäänsä ja jatketaan hyväilyä. Rouva liikuttelee lanteitaan, joskus koko ajan tai lyhyissä jaksoissa, joskus otan tukevan pihtiotteen ettei voi liikuttaa, irti päästyään tekee lanneliikkeitä hetken kuin ottaisi takasin menetettyään. Jossain vaiheessa rouvalle tulee olo, tarvitsisi enemmän ja pyytää minua alakertaan. Kivointa on pilluhuulten turpoaminen hitaassa nainissa, turvonnutta pillua on upeata nuolla ja imeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo ole osa pitsinypläys tanttojen käytäntöjä?

Vierailija
24/31 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut vaimon lempiasento ja tapa jo nuorena. Kookas kullini kokonaan sisään ja siinä köyritty hitaasti nauttien. Hetken päästä vaimon pillu alkanut aina puristelemaan ja lypsämään kiihtyvällä vauhdilla. Orgasmin lähetessä lantion noustessa kietoutui entistä tiukemmmin kiinni, kunnes rajut orgasmi vyöryi yli. Oli aika mahdoton kestää rajua rutistusta ja lypsämistä laukeamatta. Toisinaan oli niin rajua puristusta, että pystyin laukeamaan vasta hänen orgasminsa lopussa. 

Vuosien mittaan lähärit jäi vain alkulämmittelyksi ja vaimo toteutti orgasminsa päälläni maatessa. Kokonaisvaltaista köyrimistä ja rakastelua. Tunsin tulleeni aina otetuksi. 

Vierailija
25/31 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää. Mä tykkään, että mua pannaan kunnolla. 

Vierailija
26/31 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies puhui mulle tästä ja, että kuinka hyvältä se voisi tuntua. Hän oli aiempien naistensa kanssa tätä kokeillut. Meidän suhde ei vaan kestänyt niin kauaa, että oltaisi sänkyyn asti tosissaamme päästy. Miehellä oli todistettavasti valtavan kokoinen varustus.

Vierailija
27/31 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies puhui mulle tästä ja, että kuinka hyvältä se voisi tuntua. Hän oli aiempien naistensa kanssa tätä kokeillut. Meidän suhde ei vaan kestänyt niin kauaa, että oltaisi sänkyyn asti tosissaamme päästy. Miehellä oli todistettavasti valtavan kokoinen varustus.

Uskoisin, että taika on juuri siinä, että kun pillu on tuusan täynnä kalua saa nainen nauttia siitä koko rahalla ja omaan tahtiin, ilman että kalu  kolistelee kohdunkaulassa tai tarvitsee pelätä kivikovan kullin aiheuttavan kipua.  Vaimoni koulutti minut tuohon jo nuorena. 

Vierailija
28/31 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että taika on juuri siinä, että kun pillu on tuusan täynnä kalua saa nainen nauttia siitä koko rahalla ja omaan tahtiin, ilman että kalu  kolistelee kohdunkaulassa tai tarvitsee pelätä kivikovan kullin aiheuttavan kipua.  Vaimoni koulutti minut tuohon jo nuorena. 

Niin minäkin uskoisin, että taika on juuri miehen iso kalu. Tiedätkö muuten tuolle nimeä, jotta osaisin ehdottaa tuota nyksälle? Kyllä hän varmaan selostuksesta ymmärtäisi, mutta nimi, jos sellainen on?...

Vierailija
29/31 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahnanainen  ja lahnamies on ihanteellinen yhdistelmä. Eivät ole väsyneitä homman jälkeen.

Jos heiluvat molemmat kuin heinämiehet, niin ovat aivan simahtaneita lopuksi.

Vierailija
30/31 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahnanainen  ja lahnamies on ihanteellinen yhdistelmä. Eivät ole väsyneitä homman jälkeen.

Jos heiluvat molemmat kuin heinämiehet, niin ovat aivan simahtaneita lopuksi.

Voit olla väärässä. Paikallaan tai hyvin vähän liikkuminen voi olla lähes yhtä "rankkaa" kuin kunnon paneminen. Olet vaikka tunnin tai kaksi näin kumppanin kanssa, niin ehkä alkaa tuntumaan vähän joka paikassa... 

Vierailija
31/31 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin uskoisin, että taika on juuri miehen iso kalu. Tiedätkö muuten tuolle nimeä, jotta osaisin ehdottaa tuota nyksälle? Kyllä hän varmaan selostuksesta ymmärtäisi, mutta nimi, jos sellainen on?...

Luulisin, että köyriminen on lähellä sitä. Olen ymmärtänyt, että köyrimisellä tarkoitetaan juuri sitä, että pari on täysin sisäkkäin toisiinsa kietoutuneina ja hierovat toisiaan vastakkain ilman edestakaista panoliikettä. Orgasmien lähetessä rajuus ja rajummat otteet lisääntyy kunnes orgasmit vyöryy yli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme