Taas yksityiselle lisää
Mitä ihmettä meidän työnantajat oikein tekee?
Aiemmin on saatu valita fysioterapian paikka.
Nyt se työnantajan tarjoama pakotetaan ottamaan siltä Sairaustalolta. Toisen työpaikan myivät sille Ampiaiselle. Heillä sieltä.
Tällä lailla ajetaan alas kaikki pienet yrittäjät ja keskitetään vain noille isoille.
Tää on kyllä niin väärin. Tällä lailla ajetaan pienet konkurssiin ja isot mällää. Ostavat sitten ne pienet itselleen.
Tämä on se tapa, jolla meidät myydään.
Varmaan työnantaja saanut hyvän tarjouksen, mutta tuntuuu ihan, että ollaan jossain pakotevaltiossa.
Sama tuo, että yksityiselle pääsee samalla hinnalla kuin julkiselle. Mitä hittoa?
Miksi niitä rahoja ei panosteta julkiseen terveydenhuoltoon?
Tää päättäjät ja niitten kaverit on tätä lobbausta ja valtion
ja valtion erorahojen siirtoa yksityiselle.
Enkö itse saa vaikuttaa? Miksi joku päättää mun puolesta?
Mä haluan, että mun maksamiani verorahoja käytetään julkisen puolen parantamiseen!
Kommentit (9)
Pitäis oikeesti nousta barrikadeille. Tämä on meidän yhteinen asia.
Pokkana vaan rahaa rahakkaille.
Inhottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis oikeesti nousta barrikadeille. Tämä on meidän yhteinen asia.
Tarvittaisiin joku porukka tuomaan nämä asiat julki. Tarvittaisiin porukka mukaan.
Kuka lähtisi viemään näitä asioita?
Tavallaan ostetaan hiljaiseksi nämä nykyiset päättäjät antamalla heille ne vakuutukset vakuutusyhtiöiden kautta. Voivat sitten käyttää yksityistä kuin paljon vaan.
Ei enää kiinnosta julkinen, kun on itse turvassa.
Toisaalta julkisella on se erikoissairaanhoito.
Ykistyuset rahastaa noista niinsanotusta helpoista sairauksista. Rahaa keräävät vaan.
Mentiin yksityiselle, kun lapsella oli vekki päässä ja piti saada tikit siihen.
MITÄ?
Yksityiselle-> vastaus oli: ei meillä ole täällä ketään, joka osaa laittaa tikit!!!!!!
Siitä sitten startti julkiselle puolelle. Tunnin päässä. Sieltä saatiin apu.
Haluatko siis suosia yrittäjävetoista yksityistä vai julkista?
Helsingin kaupunki,siis tämä vihervasemmisto enemmistöinen kaupunki,siirsi työterveyshuollon Mehiläiseen,miksi?
Yksityinen( Pihlajalinna) on omien kokemusteni mukaan ihan paska! Menin valittamaan korona(piikki)vaivoista eli käsien verisuonien kivusta sinne ja peruslääkäri yritti lähettää maksullisiin kilpirauhastutkinuksiin! Mitään sinnepäinkään viittaavia oireita ei ole ikinä ollut! Ja kyllä osaan lukea nämä asiat duodecimistä ja jopa englanniksi! Yksityiset on kuuluisia tästä että testataan kaikkea turhaa rahan toivossa ja jopa diagnosoidaan tahallaan väärin että pääset käymään uudelleen.
Siis piti kirjoittaa, että VEROrahojen siirtoa yksityiselle. Eihän niitä pidä verorahoilla kannatella. Verorahat on tähän julkiseen kaikkien hyötyyn tarkoitettu.
Terveydenhuoltoon, sairaalat, neuvolat, terveyskeskukset, tiestöön, koulutukseen.
Tää menee nyt väärin. Yksityiselle suolletaan.