Peukutusketju: Heikki Silvennoisen paras hahmo?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Kitaristina
Niinpä, ihan omana itsenään.
Ällöttävin oli Ullan pullassa vauvahahmona. Makasi perseellään pöydällä ja vaipat vaihdettiin. Ulla sitten dippasi makkaran sinappiin :D Samassa taisi olla se tissinlutkutus kohtaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kitaristina
Niinpä, ihan omana itsenään.
Oon nähnyt hänet livenä SF-Blues yhtyeessä. On hemmetin kova soittaja.
Jankon betoni, aliarvostettu sketsi, mutta täyttä rautaa!
Vierailija kirjoitti:
Matti Näsä
Jumankauta juu nääs päivää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti Näsä
Mikäs se tyyppi oli, joka rullaili sillä rullakolla jossain toimistorakennuksessa, oli puhelin ym. siellä ja pomo oli aina vailla jotain putkia tms. ja kesti viikkoja eikä mitään tapahtunut. Kertoo hyvin tietystä työmentaliteetista.
Katsoitko 90-luvulla Kummelia? Jos vastaat kyllä, saatat saada tässä testistä jopa 15/15!
"Voi kun me ei olla ollenkaan poltettu täällä" - "Juu, määkin vedän vaan tän yhden"
Kylien kaupan aamutakkia pitävä asiakas.
"Haista sinä mursu pa..."
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävin oli Ullan pullassa vauvahahmona. Makasi perseellään pöydällä ja vaipat vaihdettiin. Ulla sitten dippasi makkaran sinappiin :D Samassa taisi olla se tissinlutkutus kohtaus.
"Kyllä teillä on kaikkee..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti Näsä
Mua ei huvita enää mikään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti Näsä
Ähäkutti, mä olen kans ajanut ihan oikeasti Toyota Mark II:lla.
Vierailija kirjoitti:
120 Sodoman päivää?
Perintöä odotellessa vanha isäntä
Vaimolleen soittava lentokapteeni.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on niin paljon. Tykkään siitä alkoholisoituneesta jääkiekkovalmentaja sketsistä. Heikki siinäkin mainio.
Oliko tämä se hahmo, jonka jossain sketsissä oli Johanna Raunio mukana? Ja Kahilainen oli olevinaan Raunion mies, menivät takaisin Arkansasiin
Perintöä odotellessa -äijä