Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia meikkejä aloittelevan meikkaajan kannattaa ostaa?

Vierailija
18.12.2024 |

Haluaisin mm. valoa silmänalusille ettei olis niin tummat ja näyttäisi väsyneeltä. Nykyinen peitevoide menee suoraan silmäjuonteisiin , miksi? Olen päälle 30v ja kalpea vaalea iho. En tiedä meikkauksesta mitään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen varaamaan ajan meikkiopastukseen niin säästyt virheostoksilta.Samalla opettelet itsellesi sopivan meikkaustyylin asiantuntijan opastuksella.Tulee,halvemmaksikin lopulta.

Vierailija
2/5 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurissa tavarataloissa on kosmetiikkamyyjiä jotka ovat koulutukseltaan kosmetologeja. Heillä on usein koulutuksesta kertova kyltti rinnassaan. Olen monta kertaa saanut heiltä hyvät ohjeet ja vinkit ilmaiseksi. Meikkaaminen on tavallaan sama kuin maalaaminen: surkeat välineet, huono lopputulos. Meikkien ja siveltimien laatuun kannattaa panostaa. Jälki on paljon parempaa. Laadukas ei tarkoita meikkiosaston kalleimpia luksusmeikkejä. Hyvää saa myös.edullisesti. 

Vierailija
4/5 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänalusille suosittelen kokeilemaan Catrice Instant Awake-peitevoidetta, koostumus on tavallista peitevoidetta rasvaisempi ja oranssinpinkki väri "neutralisoi" tummuutta. Itse laitan vielä vähän normaalia peitevoidetta päälle.

Youtubesta löytyy kasapäin videoita missä selitetään meikkaamisen perusteet. Nykyään jo tuo Essence/Catrice-hintaluokankin kosmetiikka on jo suurilta osin hyvää, niillä kannattaa lähteä kokeilemaan. Meikkivoide on vielä sellainen jonka kanssa kannattaa mennä kosmetiikkaliikkeeseen ammattilaisen kanssa valitsemaan, markettimeikkivoiteissa on nihkeä sävyvalikoima. Olen itse kalpea ja punertava ja Diorin Backstage-meikkivoiteen 0CR on täydellinen.

Vierailija
5/5 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo peitevoiteen koostumus ei sovi sinulle tai silmänympärysvoiteesi on liian rasvainen. Jos haluat valoa, laita alle correctoria. Minulla on käytössä Smashboxin/Beccan. Sitä ohuesti vain tummimpaan kohtaan, päälle ohut kerros peitevoidetta. Esim. Lumene Blur on aika hyvä. Voi puuteroida kevyesti. Essence/Catrice-hintaluokan tuotteet on koostumukseltaan ihan ok, mutta kalpealle sävyt ovat huonot.

Kannattaa myös muistaa, että muulla meikillä on merkitystä siihen, miltä silmänaluset näyttävät. Poskipuna ja huulipuna kirkastavat kasvoja.