Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies viestittelee kaverinsa muijan kanssa

Vierailija
18.12.2024 |

Hymy huulillaan.

Mitä mieltä olette?

Pitäisikö itse alkaa viestittelemään tämän mieheni kaverin kanssa? 

Ja jooo ehkä turha mustasukkaisuus, mutta minun viesteihin hädin tuskin vastaa vaikka parisuhteessa ollaan niin vituttaa. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittely on sellaista läpän heittoa heillä. Vastaa vaikka toistensa tarinoihin, kysyy johonkin apua/mielipidettä yms.

Jotkut niistä vain on sellaisia, että ihmettelen miksi tämä nainen ei kysy minulta.

Jotenkin tuo muka hauska viestittelykin ärsyttää, kun en itse saa mitään tuollaista huomiota häneltä. Olen yhdentekevä. 

ap

Vierailija
22/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä sovitaan joku kävelylenkki tms ja sitten vähä vahingossa imi munaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestittely on sellaista läpän heittoa heillä. Vastaa vaikka toistensa tarinoihin, kysyy johonkin apua/mielipidettä yms.

Jotkut niistä vain on sellaisia, että ihmettelen miksi tämä nainen ei kysy minulta.

Jotenkin tuo muka hauska viestittelykin ärsyttää, kun en itse saa mitään tuollaista huomiota häneltä. Olen yhdentekevä. 

ap

Ala sinäkin viestittelemään hauskoja miehesi kaverin kanssa. Mitenhän sitten miehesi suhtautuu?

Vierailija
24/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ala sinäkin viestittelemään hauskoja miehesi kaverin kanssa. Mitenhän sitten miehesi suhtautuu?

Mieli tekisi, mutta tää kaveri on sellainen vähän erilainen kuin minun mieheni. Vähän etäisempi käytökseltään. Varmaan ihmettelisi jos alkaisin jotain viestiä hänelle laittaa ja tää nainen varmaan myös ihmettelis vaikka itse viestiikin minun mieheni kanssa. 

Mutta mutta ehkä jos tulee hyvä sauma niin ehdottomasti tämän kyllä toteutan. 

Vierailija
25/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mieli tekisi, mutta tää kaveri on sellainen vähän erilainen kuin minun mieheni. Vähän etäisempi käytökseltään. Varmaan ihmettelisi jos alkaisin jotain viestiä hänelle laittaa ja tää nainen varmaan myös ihmettelis vaikka itse viestiikin minun mieheni kanssa. 

Mutta mutta ehkä jos tulee hyvä sauma niinniin ehdottomasti tämän kyllä toteutan. 

Ehkäpä toteutat jonkun kolmannen kivan ja vapaan tyypin kanssa. Ukkosi polvet saattaisivat vähän notkahtaa.

Vierailija
26/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa miten yksinkertaista olisi, jos mieheni huomioisi myös minua 

En varmaan tuntisi tällaista typerää mustasukkaisuutta 

Jos hän näyttäisi yhtä iloiselta jutellessaan minulle 

ääh. Alkaa itkettää kun mietin

ap

Vierailija
27/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla tulevaisuutta teidän suhteella, enkä sano tätä ilkeyttäni, vaan siksi, että mielipahan kertyessä ja toisen ylenolkasesti suhtautuessa kertyy sellaista tunnekuormaa, mitä parisuhteen osapuolet on harvoin valmiita ja kyvykkäitä ratkomaan yhdessä.

Vierailija
28/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No. Mäkin viestin "miehen kaverille" koska se on nykyään minunkin kaveri. Ollut jo kohta 10v.

Vierailija
29/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No. Mäkin viestin "miehen kaverille" koska se on nykyään minunkin kaveri. Ollut jo kohta 10v.

Nussitko sitä?

Vierailija
30/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussitko sitä?

No en todellakaan:D se on kaveri. Osaan olla kaveri kenen tahansa kanssa, riippumatta siitä mitä jalkojen välissä on. Kaikki ei pysty ja se on minusta erittäin outoa.