Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies viestittelee kaverinsa muijan kanssa

Vierailija
18.12.2024 |

Hymy huulillaan.

Mitä mieltä olette?

Pitäisikö itse alkaa viestittelemään tämän mieheni kaverin kanssa? 

Ja jooo ehkä turha mustasukkaisuus, mutta minun viesteihin hädin tuskin vastaa vaikka parisuhteessa ollaan niin vituttaa. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ne romanssit alkaa.

Vierailija
2/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas ongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti viestitellä miehen kaverille ja flirttailla avoimesti kaikille miehille. 

Vierailija
4/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin ne romanssit alkaa.

No tämä. En sinänsä usko mitään sellaista, koska mieheni ja kaverinsa on sanotaanko kuin paita ja perse. Hyviä ystäviä. Miehelläni on kuitenkin menneisyydessä taustaa moraalittomana ja säätänyt joidenkin kavereidensa naisten kanssa. Saattaahan se olla ihastunut nytkin, mutta en tiedä tekisikö niin juuri tälle ystävälle, koska on hänelle tärkeä.

ap

Vierailija
5/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miehesi kaverilta tietääkö hän viestittelystä ja toimi sen mukaan.

Vierailija
6/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Punokaa juoni. Ja kummallekin hymynkare huulille ja näpyttelette. Paitsi jos miehes on tulinen luonne.

Vierailija
7/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInunkin mieheni viestittelee kaverinsa vaimon kanssa hymy huulillaan. Miksi se haittaisi? Samoin minä viestittelen mieheni miespuolisen kaverin kanssa hymy huulilla. Miksi sekään haittaisi? Hymyilemme koska he ovat mukavia ihmisiä ja heidän kanssaan on mukava pitää yhteyttä.

Vierailija
8/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas yksi miesviha ketju...

Vierailija
9/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInunkin mieheni viestittelee kaverinsa vaimon kanssa hymy huulillaan. Miksi se haittaisi? Samoin minä viestittelen mieheni miespuolisen kaverin kanssa hymy huulilla. Miksi sekään haittaisi? Hymyilemme koska he ovat mukavia ihmisiä ja heidän kanssaan on mukava pitää yhteyttä.

Koska palstamammat luulevat kaikkea toimintaa pettämiseksi. Ovat tyytyväisiä jos oma mies on vain kotona eikä liiku tai puhu kenenkään kanssa. Eipähän petä.

Vierailija
10/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehellesi itsestäänselvyys.

Vierailija
11/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin ne romanssit alkaa.

No tämä. En sinänsä usko mitään sellaista, koska mieheni ja kaverinsa on sanotaanko kuin paita ja perse. Hyviä ystäviä. Miehelläni on kuitenkin menneisyydessä taustaa moraalittomana ja säätänyt joidenkin kavereidensa naisten kanssa. Saattaahan se olla ihastunut nytkin, mutta en tiedä tekisikö niin juuri tälle ystävälle, koska on hänelle tärkeä.

ap

Minulla oli suhde parhaan kaverini muijan kanssa. En ole siitä ylpeä, tunteet veivät vallan. Ovat vieläkin yhdessä. Tosin kaverinikin petti tätä muijaansa, joten kai se oli sille oikein.

Vierailija
12/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin ne romanssit alkaa.

ap

Voi kuule. Oma muna on aina tärkeämpi kuin paraskaan kaveri, etenkin jos on petturitaustaa. Ja jos on ennenkin vongannut nimenomaan kavereiden muijia, niin 100% on siitä kyse myös nyt.

Vierailija
13/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei yhtyä.

Vierailija
14/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy huulilla, mutta onko pullotus housuissa? 

Vierailija
15/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin ne romanssit alkaa.

ap

Minulla oli suhde parhaan kaverini muijan kanssa. En ole siitä ylpeä, tunteet veivät vallan. Ovat vieläkin yhdessä. Tosin kaverinikin petti tätä muijaansa, joten kai se oli sille oikein.

Hyi saatana, mitä alemman tason hommaa. :D Hyvät piirit teillä.

Vierailija
16/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet miehellesi itsestäänselvyys.

Samaa mieltä. Tuskin enää muutun hänelle muuksi kuin itsestäänselvyydeksi. 

Olen joskus maininnut tästä, että ei vastaa viesteihin, mutta eipä ole tilanne muuttunut. 

Se saa tuntemaan olon arvottomaksi jotenkin. Ettei vaivaudu minulle vastaamaan. Itse vastaan aina hänelle, koska en osaa olla sellainen etten vastaa mitään. Ei ole minulle luontaista. 

Mutta jos nyt sanoisin hänelle, että tuntuu pahalle kun kaverin naiselle juttelee niin sata varmasti vetäisi hernepurkin nenään suunnilleen sanoilla ETHÄN SÄ NYT TOSTA OO MUSTASUKKANEN IHAN OIKEESTI ja mököttäisi viikon.

Vierailija
17/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin ne romanssit alkaa.

ap

Hyi saatana, mitä alemman tason hommaa. :D Hyvät piirit teillä.

Ihan samaa tapahtuu sun "piireissäsi" vaikka et siitä mitään tiedäkään. Ihmiset pettää toisiaan ja sen olen kantapään kautta oppinut. Itsehän olin rakastunut tuohon naiseen, nainen itse piti vain hauskaa minun kanssani. Omia naisiani en ole pettänyt, mutta minua on petetty.

Ihmiset ovat itsekkäitä.

Vierailija
18/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kyllä ihan oikealta nyt kuulosta. Mitä asiaa ja viestien vaihtoa miehellä voi muka olla kaverinsa eukon kanssa?!

Vierailija
19/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin ne romanssit alkaa.

ap

Et sentään väittänyt parasta kaveriasi ystäväksesi.

Vierailija
20/30 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden tunteista ja niiden kertomisesta loukkaantuminen on aina sekä tunne-elämän kypsymättömyyttä että erittäin epäilyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi