Mikä meitä suomalaisia vaivaa, että sallimme tuollaiset hallituksen toimet???!!!
Muualla maissa olisi sellaiset mellakat, että loppuisi tuollainen päätön toiminta alta aikayksikön!
Kommentit (241)
Persun typerykset täällä raakkuu. Suomen ylivoimaisesti tolloin hallitus koskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lisää leikkauksia asumislisään. Vanhemmiltaan vuokraamassaan tai vanhempansa omistamassa asunnossa asuva opiskelija voi saada tulevaisuudessa enintään 83 euroa asumislisää kuukaudessa, suunnittelee hallitus."
Jos vanhemmilla on varaa ylimääräiseen omistusasuntoon, niin voivat itse rahoittaa jälkikasvuaan. Koko asumislisä pitäisi tuossa tapauksessa poistaa.
Tuon kiertää siten, että vuokraa asunnon kaverin lapselle ja kaveri vuokraa asunnon omalle lapselle. Sillä tavalla saa korkeammat asumislisät ja niistä lisämassia maksaa asuntolaina pois.
Asumislisässä on maksimi 260 eikä sitä saa kesäkuuk
Opiskelija ei saa toimeentulotukea ennenkuin kaikki opintolainat on nostettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä sä taas valitat?!
Hallitus on just ok. Ei mitään vikaa.
Tämä.
Hallituspuolueiden kannatus laskee alaspäin 😀😀😀🤡
Ei kait se ylöspäin voi laskea!
Vierailija kirjoitti:
Olemme ryhdistäytyneet ja alkaneet ymmärtää että vauraus kasvaa työstä sekä sen että emme voi kuluttaa yli varojemme.
Hyvä orpo, leuka rintaan ja kohti uusia yllätyksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ala sinä ap järjestämään kapinaa.
Aloituksesi on oiva esimerkki siitä, että hallitus toimii oikein - 'miksei kukaan muu tee mitään, miksi minä'...
No lakot lisääntyy ens vuonna. Sitä se on kun hallitus pistää lusikkansa joka soppaan
Lakkoiltu on tänäkin vuonna ja tulos on täysi nolla.Jatkakaa vaan ensi vuonnakin.
Tottakai ihmiset ajaa omia etujaan eikä kumarra mestaria.
Vierailija kirjoitti:
Persut pettäny kaikki äänestäjät.
Puhu omasta puolestasi,monia muita ei ole petetty ja äänestetään persuja jatkossakin.
Opiskelijat siirretään asumislisän piiriin elokuussa 2025.
Tämä on sitä toivottua vihreää siirtymää. Ainakin tämän aamuinen pörssisähkön hinta.
Vierailija kirjoitti:
Persun typerykset täällä raakkuu. Suomen ylivoimaisesti tolloin hallitus koskaan
Ja samalla raakkuu vassarityperykset.Edellinen hallitus oli pahin kaikista.
Bensaa hinta nousee kunnolla ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ala sinä ap järjestämään kapinaa.
Aloituksesi on oiva esimerkki siitä, että hallitus toimii oikein - 'miksei kukaan muu tee mitään, miksi minä'...
No lakot lisääntyy ens vuonna. Sitä se on kun hallitus pistää lusikkansa joka soppaan
Lakkoiltu on tänäkin vuonna ja tulos on täysi nolla.Jatkakaa vaan ensi vuonnakin.
Tottakai ihmiset ajaa omia etujaan eikä kumarra mestaria.
Teidän lakkoja nauraa variksetkin.Mitä leikkauksia on peruttu kun niin kovasti lakkoilitte jo keväällä?
Tänä vuonna saa vähentää matkakuluja vain 7000 euroa, kun viime vuonna 8400.
Ja omavastuu nousi.
Vierailija kirjoitti:
Ja omavastuu nousi.
Voitte mennä www.vero.fi sivuille katsomaan, jos haluatte.
Huonoin, moraalittomin ja tuhoisin hallitus varmaan ikinä.
Idiootit tekivät äärimmäisen oikeisto-ideologisen hallitusohjelman, joka ei toimi jos talous ei kasva. Tuskin muutenkaan olisi toiminut.
Ensin ollaan syytelty edellistä hallitusta pari vuotta ja kyllä sitä syyteltiinkin!
Nyt kun omat ohjelmat ei toimi syytetään Euroopan taloustilannetta. Harmi vaan, että Suomi pärjää silti samalla tasolla kuin kehitysmaat talouskasvussa ja työttömyys kasvaa Euroopan eniten!
Mun vanhemmat, vanhukset, ei enää katso uutisia tai lue lehteä aamuisin, koska hallituksen idioottimaisuuden lukeminen ja kuuleminen pilaa koko päivän. Ainut joka hallituksesta tykkää on pitkän linjan kokoomusaktiivi ja miljönääri. Kusettaa teiltä viimeisetkin pennoset pois jaloista pyörimästä.
Mutta kai te juntti duunarit olette nyt sitten tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja omavastuu nousi.
Voitte mennä www.vero.fi sivuille katsomaan, jos haluatte.
Omavastuu 900 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ettei monikaan tiennyt millaista talouspolitiikkaa saavat kun persuja äänestivät. Eivät varmaan itsekään tienneet tai eivät osanneet kertoa äänestäjilleen.
Mitä sää höpötät. Hyvä hallitus saatiin. Kuvitteleeko joku nyt, että jos hallitus vaihtuisi, säästäminen loppuisi? Ei loppuisi, vaan jatkuisi, koska mikään hallitus ei voi antaa Suomen tuhoutua. Sieltä on säästettävä, minne rahaa on annettu. Sen tietää jokainen poliitikko, vaikka puhuu nyt mitä puhuu.
Eduskunnan marraskuun lopussa hyväksymän hallituksen esityksen myötä myös alennettuihin verokantoihin tulee muutoksia - enimmäkseen korotuksia.
Vuoden 2025 alussa voimaan tulevat muutokset koskevat erityisesti alennettua 10 prosentin ALV-kantaa. Useat tuotteet ja palvelut, kuten majoitus- ja henkilökuljetuspalvelut, nousevat 14 prosentin verokannan piiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ettei monikaan tiennyt millaista talouspolitiikkaa saavat kun persuja äänestivät. Eivät varmaan itsekään tienneet tai eivät osanneet kertoa äänestäjilleen.
Mitä sää höpötät. Hyvä hallitus saatiin. Kuvitteleeko joku nyt, että jos hallitus vaihtuisi, säästäminen loppuisi? Ei loppuisi, vaan jatkuisi, koska mikään hallitus ei voi antaa Suomen tuhoutua. Sieltä on säästettävä, minne rahaa on annettu. Sen tietää jokainen poliitikko, vaikka puhuu nyt mitä puhuu.
Tiputtiko joku sut vauvana kivilattialle?
Talouskasvulla se talous saadaan kuntoon, ei leikkaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut pettäny kaikki äänestäjät.
Puhu omasta puolestasi,monia muita ei ole petetty ja äänestetään persuja jatkossakin.
Itse äänestän persuja koska vihaan vassareiden ulinaa. Muuten politiikka ei kiinnosta minua pätkääkään.
Älä valehtele! Suomessa valittiin tosiaan nämä kokopersehallituksen typerykset. Sairas maa sai sairaat päättäjät. Ensivuoden puolella tämä hallitus tuo idiotisminsa esille. Tällainen hallitus joutaa mennä likaveden mukana