Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän triplat kastettiin jo kuukausi sitten mutta nyt tulin kertomaan mihin nimiin päädyimme...:)

25.02.2007 |

Martha Evelina Suzannen siskot kastettiin ja heidän nimikseen tuli:

Neiti A: Cathina Sera Charlotta

Neiti B: Theresa Nea Chantal

Neiti C: Sophia Eva Caharina

Kaunis kiitos kaikille nimien valinnan auttamisessa! Nimiä saa kommentoida iiihan vapaasti ;)

T. Tina sekä triplatytöt Cathina, Theresa ja Sophia

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitte hyvän valinnan.

Martha, Cathina, Theresa ja Sophia on kaikki hyviä nimä.

Toiset nimet on ihanat myös, erityisesti Eva ja Sera.

Vierailija
2/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahiten tykkaan Chantal-nimesta joka on liikaa footballers' wife-nimi mun makuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita nimiä kaikilla. Sera on mulle ihan uusi tuttavuus, kuten myös Caharina (vai onko kirjoitusvirhe, Catarina?) Chantalista taas tykkään, Nea on vähän tylsä. Mutta kaiken kaikkiaan oikein hyvät, varsinkin etunimet :o)

Vierailija
4/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kummallista palautetta sinulta ' JÄRKINAINEN' :D Kuinkas me olisimme jotenkin alhaisempia tai meillä olisi huonokoulutustaso jos antaisimme tuollaiset nimet lapsillemme, vaikka sukunimi olisikin suomalainen?

Jospa vaikka pitäisimme erikoisemmista nimistä ja antaisimme ne siksi.

Mutta voin kyllä sanoa että kumpikaan meistä (minä tai mieheni..) emme ole täysin suomalaisia ja sukunimi ei myöskään kuulosta yhtään suomalaiselta.

Ja emme T-O-D-E-L-L-A-K-A-A-N myöskään ole huonokoulutustasoisia! Katsoppas peiliin ensikerran ennen kuin kirjoittelet tuollaista. Taidat itse olla alipalkattu ja jotenkin muutenkin huonosivistystasoinen! :D

Yst.terv. Tina

Vierailija
5/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanne on niin helppo tulla nimimerkin varjolla sanomaan vaikka mita.

Vierailija
6/11 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minä olen sen verran hyvin koulutettu, että tiedän esimerkiksi, että " katsoppas" kirjoitetaan yhdellä p:llä, mutta sitä sinä et tiedä - ja sen toki näkee myös noista lastesi nimistä. Uskomatonta erikoisuuden tavoittelua. Ihan idiootit nimet - samaa sarjaa kuin Lucasit ja Marcukset ja Jadet ja Yasminit.

Sinulla tai miehelläsi ei taatusti ole kovin korkeaa koulutusta.

Vierailija
7/11 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkinainen:

...minä olen sen verran hyvin koulutettu, että tiedän esimerkiksi, että " katsoppas" kirjoitetaan yhdellä p:llä, mutta sitä sinä et tiedä - ja sen toki näkee myös noista lastesi nimistä. Uskomatonta erikoisuuden tavoittelua. Ihan idiootit nimet - samaa sarjaa kuin Lucasit ja Marcukset ja Jadet ja Yasminit.

Sinulla tai miehelläsi ei taatusti ole kovin korkeaa koulutusta.

Meidän lasten nimet eivät siis ole mitään erikoisuuden tavoittelua vaan helpompi kirjoitusasu toisessa kotimaassamme. Kerrohan omien lapsiesi nimet niin katsotaan kummalla ne idiootimmat sitten on!

-Tina-

Vierailija
8/11 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli itse olisin kirjoittanut nimet yksinkertaisemmin, esim. Teresa, Katarina ja Sofia. Chantal ja Cathina muutenkin turhan eksoottisia makuuni. Hyvä että kutsumanimet ovat tarpeeksi erilaisia. Sera on yllättävän kiva ja voisi toimia Suomessa muodossa Seera! Yksi on kuitenkin yli muiden... ;)

terv. Evan äiti

Vierailija
9/11 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kerran olette kansainvälinen perhe, niin varmasti hyvä valinta nimiksi.

Ja jos jollakulla on varaa nimimerkin takaa haukkua nimiä ja ihmisten koulutaustoja (miten ikinä liittyy asiaan????) vain siksi, että itse ei omalle lapselle samoja nimiä valitsisi, kertoo minusta enemmän jonkun muun sivistyksen tason puutteesta kuin alkuperäisen kirjoittajan. Eli makunsa kullakin, hyvähän se on ettei me kaikki samoista nimistä pidetä, mutta pidetään silti keskustelu ja kommentointi asiallisena, eikös.

-Iitu-

Vierailija
10/11 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätit nimet ja varmasti sopii ulkomaisen sukunimen kanssa hyvin!

Melonimamma: Sera ja Seera ovat molemmat Suomessa käytössä. Lyhyempi Sera (2m/52n) hieman yleisempi kuin pitempi Seera (25n).. VRK:sta nuo luvut katsoin.. Mutta minusta aivan ihastuttavia nimiä kummatkin..

Vierailija
11/11 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nuo Sera ja Seera! Olisin kuvitellut harvinaisemmiksi. Seera on kivan särmikäs vaihtoehto jos Seela/Seelia tuntuu liian pehmeältä.

Sori, hieman eksyin aiheesta, ap!