Poistetun Riikka Purra-graffitin tilalle maalattiin heti uusi Helsingissä
Suvilahden kulttuurikeskuksesta poistettu graffiti sai seuraajakseen uuden, joka kommentoi paitsi politiikkaa myös taiteen sensurointia.
Kommentit (1364)
Graffiti Ainolanpuistosta ilta-aikaan nyrkin läsähtäessä naamaan olisi hieno kannanotto taiteen keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua räkäpersujen paniikille!
Mikäs n e e k e r i h u o r a se siellä uikuttaa? Huutista :D
Syljetkö vai nieletkö? Oletko väriltäsi kakanruskea?
😆 Moneltas ja mikä päivä se sun rasisminvastainen koulutus alkaakaan ensi keväänä. Se jota et kuulemma tarvi.
Ketään ei kiinnosta vittujakaan sinun itkusi rassismista 🤣
Ei ny kai, ku on kiire itkeä yhtä graffitia. 😅
Miksi sitä sanotaan kun poliisi pamputtaa vasemmistolaista?
Hyväksi aluksi.
Ylikomisario: Fyysistä voimaa käytettiin, koska mielenosoittajat potkivat ja löivät
Sitä parempaa vasemmistolaista väkivaltaa :) Kuinkas moni ketjun vasselaisista oli paikalla riehumassa?
Vierailija kirjoitti:
Woke ja persu? Mitäs täällä sekoillaan, wokepersu on käytännössä mahdoton ilmiö, koska persut vastustavat kaikkea wokeilua
Niinhän sitä luulis, mut nyt ne yhtäkkiä on alkaneet tiedostaa, että sananvapaudessa onkin joku vastuu. Go figure.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke ja persu? Mitäs täällä sekoillaan, wokepersu on käytännössä mahdoton ilmiö, koska persut vastustavat kaikkea wokeilua
Niinhän sitä luulis, mut nyt ne yhtäkkiä on alkaneet tiedostaa, että sananvapaudessa onkin joku vastuu. Go figure.
Persut goes woke.
Vierailija kirjoitti:
Graffiti Ainolanpuistosta ilta-aikaan nyrkin läsähtäessä naamaan olisi hieno kannanotto taiteen keinoin.
Purran naamaanko? Hyi, tuo on väkivallalla fantasioimista.
Vierailija kirjoitti:
Jotta vassarit eivät unohtaisi mihin tuollainen voi johtaa.
https://seura.fi/ilmiot/historia/verinen-koston-kesa-1918-vankileirilla…
Punikit itse aiheutti nälänhädän. Voiton jälkeen venäjän tovereiden piti pelastaa heidät.
Voitto jäi saavuttamatta joten piti uhriutua kun vankileirille ei riittänyt parasta kaviaaria.
Ylikomisario: Fyysistä voimaa käytettiin, koska mielenosoittajat potkivat ja löivät
Sitä parempaa vasemmistolaista väkivaltaa :) Kuinkas moni ketjun vasselaisista oli paikalla riehumassa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä sanotaan kun poliisi pamputtaa vasemmistolaista?
Hyväksi aluksi.
Persun märäksi homouneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punikit itse aiheutti nälänhädän. Voiton jälkeen venäjän tovereiden piti pelastaa heidät.
Voitto jäi saavuttamatta joten piti uhriutua kun vankileirille ei riittänyt parasta kaviaaria.
Ajatella, että persun suurin unelma on tappaa tuhansia naisia ja lapsia leireillä, kuten tuolloin tehtiin. Mutta kyllähän se ihan tiedossa on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mistä me tiedetään että ne oli vasemmistolaisia? On sitä ennenkin naamioiduttu ja lavastettu mielenosoituksia.
Onko palstavasseillakin samanlainen paskanruskea iho kuin uudella n e e k e r i l u c i a l l a?
Ainakin paska käytös ja paskat mielipiteet niillä on
Persut itkee yhtä graffitia, mut samalla fantasioi päiden katkaisusta ja vankileireistä. On siinä hyvää ja tervettä sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Onko palstavasseillakin samanlainen paskanruskea iho kuin uudella n e e k e r i l u c i a l l a?
Ainakin paska käytös ja paskat mielipiteet niillä on
Olet niin säälittävä incelimato, että äiteeskin häpee. Yrität vaan saada ketjun poistoon kun ei argumentit enää riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että persun suurin unelma on tappaa tuhansia naisia ja lapsia leireillä, kuten tuolloin tehtiin. Mutta kyllähän se ihan tiedossa on ollut.
Ärsyttääkö? 🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣
Mikään ei tekisi minua onnellisemmaksi kuin työntää kaltaisesi saasta uuniin. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta vassarinpaskoilta saa valtio leikata vaikka päät jos ei enää tuista ole mistä leikata.
Yllättävän moni oikeiston vässykkä itkemässä yhdestä graffitista, ja inisemässä väkivaltaan yllyttämisestä tollasen kommentin jälkeen.
"Yhyhyhyy, miksi kukaan ei pidä MINUA persua uhrina yhyhyyy 😪😪😪"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin ihana ihminen Riikka. 💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaset tappamisella mässäilyt persulta sitten!
Aika lujaa tais mennä graffiti tunteisiin, kun kerran jo tappamisesta haaveilet?
Jaxuhaleja hei! Ei oo helppoo olla AINA uhri. 😪😪
Haju yltynee sietämättömäksi kun kannatus lähestyy 10 prosenttia.