Heikki Silvennoinen on kuollut
Kommentit (406)
Sinähän se aloitit "heikosti menee.." jne. Ikään kuin sun mieltymykset olisi jotenkin relevantteja ja muiden ei.
---
Lopettakaas lapset jo tuo pippelien mittailu. Jos teillä ei ole mitään sanottavaa ketjun aiheesta eli Heikki Silvennoisesta, voitte mennä vaikka ulos tekemään lumiukkoja. Se on paljon kehittävämpää kuin tuollainen "sinäpäs"-kinaaminen, jotka 3-vuotiaat harrastavat päiväkodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki Silvennoinen ja Jope olivat hauskimmat suomalaiset 👍
Pirjo Heikkilä ja Niina Lahtinen nykyään.
Surullista sinänsä ettei rimaa tarvitse tosiaan tuon korkeampaa ylittää. Mutta se kertoo vaan suomalaisen "dei-kulttuurimaan" huumorin tasosta. Nopeimmin huumori kuolee sillä että aivopestään humoristit sensuroimaan itsensä jo etukäteen.
Jäljelle jää jotain iikka kiven tasoisia koomikkoja jotka lähinnä aiheuttaa ärtymystä ja turtumusta ja halun selvittää niiden sveitsiläisklinikoiden puhelinnumerot jotka tarjoaa pääsyn pois tästä kurjuudesta.
Jos Heikki Silvennoinen oli jotenkin erityisen hauska Pirjo Heikkilään verrattuna, niin oletko sitten sovinisti ja viljelet sitä mantraa ettei nainen voi olla hauska? M
Mene nyt oikeasti veetuun siitä sen umpisurkean trollaamisesi kanssa.
Eli osui ja upposi junttiin! Olin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
On sulla nyt paha päivä. Itse aloitit lyttäämällä muita ja jatkat vaan tuota keskenkasvuista kiukuttelua. Parempaa joulumieltä sinullekin. Ansaitset sitä 😘
Sinä olet ainut, joka täällä kiukuttelee. Kaikki muut osasivat kunnioittaa mielipidettä siitä, että Lahtinen on teennäinen tyhjännauraja.
Voi kun sulla menee tunteisiin. Kukaan muu ketjussa ei käytä lapsellista murkkukieltä kuin sinä. Mielipiteen voisi ilmaista kypsemminkin kuin alatyylisillä ärräpäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevyet mullat
Pelkäätkö, että jätkä muuten musertuu multataakan alle?
Samaa ihmettelen. Mitä ihmettä tuo "kevyet mullat" edes tarkoittaa? Että haudasta tempaistaan taivaaseen?
"Fraasi kepeät mullat pohjautuu antiikin latinan lauseeseen sit tibi terra levis,olkoon sinulle maa kevyt, joka sisältää ajatuksen vainajan kuolemanjälkeisestä elämästä. Mitään estettä ei ole toivottaa kepeitä multia kristityllekään. Fraasi on tunnettu Suomessa varsinkin ortodoksien piirissä, ja se on ilmeisesti tullut suomeen karjalan kielen kautta (kebiet mullat). Karjala taas lienee saanut mallin venäjästä, jossa fraasi on muun muassa muodossa / pust zemlja tebe budet puhom olkoon maa sinulle kuin untuvaa. Myös suomen kielessä ytimekkään toivotuksen sijaan voi ilmaista toiveensa monisanaisemmin, esimerkiksi peittäkööt kepeät mullat hänen leposijansa, tai kuten Suomen murteiden sanakirja kertoo: kepjät mullat siun silmilleis!"
Kielikello kertoo näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä hyvin, kuinka ajattelemattomia ihmiset osaavat olla. Ehkä teidänkin hautajaisissa teitä muistetaan vain huonoista puolistanne ja siitä, mikä olit ammatiltasi. Mitään muuta et tietenkään ihmisenä ole voinut olla. Sydämen sivistys kuuluu nähtävästi vain aniharvalle.
Ja jos joku nyt vetoaa, että ei kuolleena kuitenkaan tajua mistään mitään, niin samantien voimme alkaa kohtelemaan toisiamme kuin paskaa, kyllähän me kaikki kuolemme kuitenkin niin mitä sitä kunnioittamaan ketään tai kenenkään muistoa. On ihmislaji mennyt niin alas, että kaikki nähdään kertakäyttöisinä "hälläväliä" asioina.
Olen puhunut, adios!
Lohdutuksena, että joku täällä kertoi rukoilleensa hänen puolestaan, hyvyyttäkin löyt
Ei rukoillut sen puolesta, ettei kuolisi vaan että pääsisi taivaaseen. Ei täällä kukaan kuolematon ole.
Kukaan ei myöskään pääse taivaaseen, vaikka kuinka rukoilisi, koska sellaista ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla nyt paha päivä. Itse aloitit lyttäämällä muita ja jatkat vaan tuota keskenkasvuista kiukuttelua. Parempaa joulumieltä sinullekin. Ansaitset sitä 😘
Sinä olet ainut, joka täällä kiukuttelee. Kaikki muut osasivat kunnioittaa mielipidettä siitä, että Lahtinen on teennäinen tyhjännauraja.
Voi kun sulla menee tunteisiin. Kukaan muu ketjussa ei käytä lapsellista murkkukieltä kuin sinä. Mielipiteen voisi ilmaista kypsemminkin kuin alatyylisillä ärräpäillä.
Sanoo hän, joka ilmaisee mielipiteensä kuin uhmaikäinen taapero.
Lepää rauhassa Heikki. Kummeli oli iso osa omaa nuoruutta, Tampere kiittää ja kuittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se tässä "kakkakieltä" käytti? Vain sinä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se tässä "kakkakieltä" käytti? Vain sinä yksin.
Juuri tuo "sinäpäs"-tyyli on sitä uhmaikäisen taaperon ilmaisutapaa, johon viittaisin. Tiedätkö sinä, lapsipieni, edes sitä, kuka tämä Heikki Silvennoinen on? Siis tämä mies, josta ketjussa keskusteltiin ennen kuin sinä tulit vetämään itkupotkuraivareita siitä, että kaikki eivät tykkää Niina Lahtisesta, vaikka sinulle hän on rakkain ihminen maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikosti menee, jos Lahtiskaa pitää jotenkin hauskana. Tai varsinkaan Suomen hauskimpana
Minuun taas ei uppoa ollenkaan kummelihuumori, ei myöskään Kaija Saariahon musiikki. Osaan silti arvostaa koska tiedän että on monia muita, jotka niistä saa iloa. Mitä jos sinäkin aikuistuisit ja myöntäisit että makuja on monia, eikä muiden makua tarvitse lytätä?
Minä-minä-minä. Ei ketään kiinnosta sinun makusi.
Tässä ketjussa surraan Silvennoisen poismenoa.
hän otti asiallisesti kantaa siihen,että ihmiset haukku kummelia,silvennoista juuri kun toinen kuollut,että hän ei tekisi silloinkaan niin vaikka joku ei olisi niin just se hänen juttu. hyvät esimerkit laittoi. Silti kunnioittaa muiden makua ja suruakin. oli hyvin sanottu. toimikaa niin. etkö sä ymmärrä mitä hän tarkoitti,joku mt jumi aivoissasi,aivot ei suostu ymmärtämään eikä osaa sisäistää mitä tarkoitetaan. luetun ymmärtäminen ongelma, vai päihteet
Vierailija kirjoitti:
Taiteilijaeläkkeen sai vuonna 2024. Kuoli ennen joulua. Ei ehtinyt kauan nauttimaan eläkeestä.
Eläkää hetkessä. Oma isäni lähti 6 kk ennen eläkkeelle pääsyä. Oli 14-vuotiaasta asti töissä. 40 vuotta isossa yrityksessä. Sinne meni ihan kivan isot eläkerahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä hyvin, kuinka ajattelemattomia ihmiset osaavat olla. Ehkä teidänkin hautajaisissa teitä muistetaan vain huonoista puolistanne ja siitä, mikä olit ammatiltasi. Mitään muuta et tietenkään ihmisenä ole voinut olla. Sydämen sivistys kuuluu nähtävästi vain aniharvalle.
Ja jos joku nyt vetoaa, että ei kuolleena kuitenkaan tajua mistään mitään, niin samantien voimme alkaa kohtelemaan toisiamme kuin paskaa, kyllähän me kaikki kuolemme kuitenkin niin mitä sitä kunnioittamaan ketään tai kenenkään muistoa. On ihmislaji mennyt niin alas, että kaikki nähdään kertakäyttöisinä "hälläväliä" asioina.
Olen puhunut, adios!
Lohdutuksena, että joku täällä kerto
Kukaan ei myöskään pääse taivaaseen, vaikka kuinka rukoilisi, koska sellaista ei ole.
ei olekaan ateisteille eikä homoille. se on helvetti.
"Kukaan ei myöskään pääse taivaaseen, vaikka kuinka rukoilisi, koska sellaista ei ole."
-
naurettavan ateistin turinoita, matka helvettiin on osasi jos totuus ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikosti menee, jos Lahtiskaa pitää jotenkin hauskana. Tai varsinkaan Suomen hauskimpana
Minuun taas ei uppoa ollenkaan kummelihuumori, ei myöskään Kaija Saariahon musiikki. Osaan silti arvostaa koska tiedän että on monia muita, jotka niistä saa iloa. Mitä jos sinäkin aikuistuisit ja myöntäisit että makuja on monia, eikä muiden makua tarvitse lytätä?
Minä-minä-minä. Ei ketään kiinnosta sinun makusi.
Tässä ketjussa surraan Silvennoisen poismenoa.
<
Noloa puolustella omaa riidanhaasto-jankutustaan kirjoittamalla itsestään hän muodossa
Vierailija kirjoitti:
"Kukaan ei myöskään pääse taivaaseen, vaikka kuinka rukoilisi, koska sellaista ei ole."
-
naurettavan ateistin turinoita, matka helvettiin on osasi jos totuus ei kelpaa.
Enemmin helvettiin kuin taivaaseen sinunlaistesi kanssa. Olisi helvetin tuskallista viettää ikuisuus ihmisen kanssa, joka sokeasti uskoo kaiken, mitä hänelle syötetään.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, kuka se oli?
Ei kukaan sellainen, josta sinun, pikku-Veeti, tarvitsisi tietää. Menepäs katselemaan vähän tiktok-videoita ja ottamaan Noccoa niin jaksat.
Lähti vähän turhan aikaisin, toki 70v ehtii jo elääkin. Nykypäivänä alle 80v tuntuu olevan liian nuori kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähti yksi parhaimmista.
Levätköön rauhassa.
Täysin samaa mieltä. Vähän järkytyin uutisesta.
Itse en ihan vähääkään vaan ekaa kertaa ikinä purskahdin itkuun julkkiksen kuoleman takia. Vanhaksi piti elää, että tämäkin tuli koettua.
N49
Samaa ihmettelen. Mitä ihmettä tuo "kevyet mullat" edes tarkoittaa? Että haudasta tempaistaan taivaaseen?