Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko allekirjoitit kansalaisaloitteen lasten seksuaalisesta kasvurauhasta ?

Vierailija
18.12.2024 |

Lainsäädännöllä tulee kieltää ideologiaan pohjautuva seksuaalikasvatus sekä Setan vierailut varhaiskasvatuksessa sekä alaikäisille suunnatuissa kouluissa ja oppilaitoksissa. Eduskunnan tulee myös varmistaa, etteivät sen alaiset ministeriöt ja opetushallitus sisällytä varhaiskasvatukseen, opetukseen ja alaikäisten koulutukseen Setan ideologian mukaista seksuaalikasvatusta.

Lainsäädännöllä tulee myös varmistaa, ettei verovaroilla rahoiteta TV-, radio- tai sosiaalisen median ohjelmia, joiden tavoitteena on kohdentaa näkyvyyttä seksuaalivähemmistöjen ideologisista tavoitteista alaikäisille lapsille.

Lainsäädännöllä tulee varmistaa, ettei verovaroja kohdenneta avustuksina järjestöille, joiden pyrkimyksenä on suunnata alaikäisille ideologista seksuaalikasvatusta.

Viime vuosien aikana seksuaalivähemmistöjen oikeuksia ajava Seta on ajanut läpi useita muutoksia varhaiskasvatukseen, opetukseen ja koulutukseen. Lasten mieltä ei tule hämmentää sillä, että sukupuolien rajat häivytetään tai puhetta sukupuolten moninaisuudesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta aletaan tuputtamaan alaikäiselle lapselle, jonka oma seksuaalinen kasvu ja kehitys ovat vielä täysin kesken.

Lasten kasvun ja kehityksen hämmentäminen ideologisella seksuaalikasvatuksella voi aiheuttaa merkittävää ahdistusta, pelkotiloja ja psyykkistä oireilua. Alaikäisille lapsille tulee taata kasvurauha. Yhteiskunnan ei tule rahoittaa tai edistää toimia, joilla lasten seksuaalista kasvurauhaa häiritään. Kansalaisaloite velvoittaa eduskuntaa ryhtymään toimiin, jotta lainsäädäntö yksiselitteisesti kieltää alaikäisille lapsille suunnatun ideologisen seksuaalikasvatuksen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turhaa kun seuraava hallitus on taas kulttuuriväkeä

Vierailija
22/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita. Lapseni kuuluu seksuaalivähemmistöön, enkä näe haittaa siitä, että hänelle olisi kerrottu seksuaalivähemmistöistä kouluaikana. Toki kerroin lapsilleni itse näistä asioista, mutta kaikkien vanhemmat eivät kerro. Lapseni on hyväntahtoisin tuntemani ihminen, aina ystävällinen ja vilpitön. Ei tee pahaa kärpäsellekään. Ja Päkä väittää, ettei lapseni pääse taivaaseen. Päkä itse on paholainen lapseeni verrattuna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kouluissa ei saisi opettaa tieteelliseen maailmankuvaan perustuvia asioita, vaan uskonnollista humppaa? Koskeeko tämä myös muita uskontoja, vai ainoastaan kristinuskoa? 

En allekirjoita. 

Vierailija
24/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo typerämpää ehdotusta kuullutkaan. 

Luuletko, että nuoret, siis alaikäiset kasvavat jossain luostarissa vailla seksuaalisia haluja? Itsekin varmaan mietit seksiä vasta täysi-ikäisenä?

Vierailija
25/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsevatko heterot miehen alut todella SETA:n kertomaan kuinka survoa banaania pyllyyn? 

Vierailija
26/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoittakaa aloite.

Miksi? Kukaan tuollaista soopaa allekirjoita 

Vierailija
27/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En allekirjoita. Lapseni kuuluu seksuaalivähemmistöön, enkä näe haittaa siitä, että hänelle olisi kerrottu seksuaalivähemmistöistä kouluaikana. Toki kerroin lapsilleni itse näistä asioista, mutta kaikkien vanhemmat eivät kerro. Lapseni on hyväntahtoisin tuntemani ihminen, aina ystävällinen ja vilpitön. Ei tee pahaa kärpäsellekään. Ja Päkä väittää, ettei lapseni pääse taivaaseen. Päkä itse on paholainen lapseeni verrattuna. 

Räsäskä heittää ensimmäisen kiven ja ahneuskin vaivaa. Muistakaapa se, että hallitus antoi Räsäskän miehelle rahaa eheytyshoitobisneksiin. Ai, ai, ei pääse taivaaseen tuolla keinoin. 

Vierailija
28/33 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, hänellä on nimenomaan ollut rauha kasvaa sen seksuaalivähemmistön edustajaksi. Nykyäänhän Seta ja vasemmisto pyrkii nimenomaan eheyttämään homot ja lesbot, väittämällä virallisissa materiaaleissaan, että lesbollekin voi kelvata pippeli ja homo voi nauttia myös vaginasta. Jos lapsesi ei käyttäydy stereotyyppisesti sukupuolensa mukaan, niin hänelle tyrkytetäänkin ajatusta väärästä sukupuolesta, että ehkä hän onkin hetero väärässä kehossa!

Vierailija
29/33 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoittakaa aloite.

Tehty! 

Vierailija
30/33 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teille kasvurauhasen näytän.

Vierailija
31/33 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös sitä mieltä, että etenkin poikien kohdalla terveen homoseksuaalisen identiteetin kehitys on turvattava koulumaailmassa.

Kyllä, ja siihen tulee kannustaa ja esittää se tavoiteltavana hyveenä. 

Vierailija
32/33 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kouluissa ei saisi opettaa tieteelliseen maailmankuvaan perustuvia asioita, vaan uskonnollista humppaa? Koskeeko tämä myös muita uskontoja, vai ainoastaan kristinuskoa? 

En allekirjoita. 

Mitä tieteelistä siinä on ettei tiedä onko tyttö vai poika. Opettaja saa tuomion jos ei kutsu oikealla sukupuolella?

Vierailija
33/33 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen kansalaisloite. Allekirjoittamaan heti! Päästätte poliitikot liian helpolla, jos ette allekirjoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme