Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IMF: Suomen asuntojen hinnat laskeneet enemmän kuin missään muussa maailman teollisuusmaassa

Vierailija
18.12.2024 |

https://www.hs.fi/talous/art-2000010904594.html

Keskimäärin asuntojen hinta on teollisissa maissa

noussut viime vuosikymmenen aikana n. 37%, kun taas Suomessa keskimäärin se on laskenut 13%.

Syyksi esitetään romahtanutta ostovoimaa ja isoa asuntomassaa muuttotappioalueilla, joita ei saa välttämättä kaupaksi millään hinnalla.

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ahne eliitti" on aina maksanut köyhempien tuet. Nyt on vaan tukihimmeli paisunut sellaisiin mittoihin että mikään ei riitä. Sosialismi tuhoaa yhteiskunnat. 

Sosialismia on se että yhä useampi ja lopulta kaikki paitsi hallintoa lähellä leveästä elävät on valtion holhonnassa, niin että köyhien köyhyys on jopa ruokajono -tasoa, mitä nykyhallitus toimillaan aktiivisesti edesauttaa ja lisää myös pakkotyövelvoitteen, riisikupillisen ja mahd. pelkän kommunikaation pään päällä. Eli hallitus on todellisuudessa piilokommunistinen ja aktiivihävittää keskiluokkaa. Myös julkinen vaino kristinuskoa ja sen takaamaa ihmiselämän ja vapauden kunnioitusta vastaan todistaa agendasta.

Te olette demonisoinu sanaa "sosialismi" niin pitkälle ettei se tarkota enää mitään.

Harmi kun et ymmärtänyt pointtia, mutta ei se mitään, jatkakaa.

Vierailija
82/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaahan Ulkolinjan dokumentti niin saatte käsityksen miksi maksatte entistä kovia veroja ja terveyspalvelut ja muu julkinen palvelu sakkaa.

https://areena.yle.fi/1-66732924

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee periä omakotitalo niin ei ole vastuussa muiden osakkaiden yhtiölainoista ja vastikkeista nyt kun hallitus leikkaa muiden osakkaiden rahat. 

Vuokralla asuva ei ole vastuussa muiden osakkaiden yhtiölainoista ja vastikkeista. 

Vierailija
84/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

181000 on työkyvyttömyyseläkkeellä. 

Kyllä se tiedetään, että fyysistä syistä ei pääse eläkkeelle. 

Vaikka valehtelet olevasi eläkkeellä selästä, kädestä tai jalasta niin kaikki tietää, että olet päästäsi seko ja eläkkeellä. Olet suvun musta lammas jolle nauretaan. 

Haluatko sä ihan oikeasti alkaa tähän?

Tuommoinen henkilöön ja terveydentilaan hyökkääminen politiikan varjolla on kuvottavaa persuilua ja minä luon itsestäni sinunkin ongelman jos siihen alat.

Kysy perskokkareelta kuinka kivaa se on kun minä olen ongelma.

: ]

Vierailija
85/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos joku osakkaista jättää rahoitusvastikkeensa maksamatta, taloyhtiön lainaan liittyvät velvoitteet on kuitenkin hoidettava. Tällöin maksut kaatuvat muiden osakkaiden maksettaviksi siitä huolimatta, että olisi oman osuutensa jo maksanut."

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009335165.html

Onneksi me ei peritä osaketta nyt kun hallitus leikkaa muiden osakkaiden rahat. 

Asuntovelkaa on annettu kaiken maailman pätkätyötä tekeville ja osa-aikatyötä tekeville. 

Vierailija
86/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutaan vuokralla, mutta peritään jossain kohtaa asunto ja muutetaan siihen. 

Ja jatkossa kysytään työkaverilta onko se ollut vankilassa työpaikan kahvitauolla. 

Olen kolmen tutkinnon työtön PORILAINEN tradenomi HÖNÖ TIAINEN, 

odotan anopin poismenoa. 

Vierailija
87/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ahne eliitti" on aina maksanut köyhempien tuet. Nyt on vaan tukihimmeli paisunut sellaisiin mittoihin että mikään ei riitä. Sosialismi tuhoaa yhteiskunnat. 

Sosialismia on se että yhä useampi ja lopulta kaikki paitsi hallintoa lähellä leveästä elävät on valtion holhonnassa, niin että köyhien köyhyys on jopa ruokajono -tasoa, mitä nykyhallitus toimillaan aktiivisesti edesauttaa ja lisää myös pakkotyövelvoitteen, riisikupillisen ja mahd. pelkän kommunikaation pään päällä. Eli hallitus on todellisuudessa piilokommunistinen ja aktiivihävittää keskiluokkaa. Myös julkinen vaino kristinuskoa ja sen takaamaa ihmiselämän ja vapauden kunnioitusta vastaan todistaa agendasta.

Te olette demonisoinu sanaa "sosialismi" niin pitkälle ettei se tarkot

Ymmärsin kyllä, olet vääntynyt pelosta ja oikeisto propagandasta älyllisesti epärehelliselle korkkiruuville, ei se ole vaikeaa nähdä, aivopesty ihminen on kaikille muille kuin vasaralla lyöty peukalo, sitä ei voi olla tajuamatta.

Vierailija
88/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka valehtelet olevasi eläkkeellä selästä, kädestä tai jalasta niin kaikki tietää, että olet päästäsi seko ja eläkkeellä. Olet suvun musta lammas jolle nauretaan. 

Tuommoinen henkilöön ja terveydentilaan hyökkääminen politiikan varjolla on kuvottavaa persuilua ja minä luon itsestäni sinunkin ongelman jos siihen alat.

Itse haukut työttömiä vaikka ne tekee valtion virastoissa vuoden työsopimuksilla töitä ja sanot, puhelinpalvelussa, että kun sinä olet virkamies ja pitää tietää. 

Vierailija
89/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutaan vuokralla, mutta peritään jossain kohtaa asunto ja muutetaan siihen. 

Ja jatkossa kysytään työkaverilta onko se ollut vankilassa työpaikan kahvitauolla. 

Olen kolmen tutkinnon työtön PORILAINEN tradenomi HÖNÖ TIAINEN, 

odotan anopin poismenoa. 

Sinä olet lyhyt pikkumies jolta leikataan sairaspäivärahaa ensi vuonna 1000 brutto kuukaudessa. 

Olet yksinäinen mies ja joulun yksin. 

Vierailija
90/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksassa 40-40 luvuilla laitettiin kaasukammioon ja nappi otsaan jos ei ollut valkoinen tukka ja lihaksikas arjalainen vartalo tänä päivänä tulisi tehdä samoin laitetaan "vääränlaiset" ihmiset eri jonoon 😊

Vierailija
91/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pikkumies liukastuu ja jalka murtuu niin siltä leikataan sairaspäivärahaa 1000 euroa kuukaudessa ja koska se, asuu yksin niin se joutuu ostamaan kodin siivouksen yksityiseltä siivousyritykseltä ja kauppapalvelut.

Vierailija
92/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haukut työttömiä vaikka ne tekee valtion virastoissa vuoden työsopimuksilla töitä ja sanot, puhelinpalvelussa, että kun sinä olet virkamies ja pitä

....nyt veti aika sanattomaks, umm, lääkkeet?

Vierailija
93/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te olette demonisoi

Ei vaan sinä vielä uskot että on edelleen olemassa puolueita, voi että. 

Vierailija
94/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle pikkumies kerää perintöä? 

Vierailija
95/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ongelma on rikkaiden ja yksityisten yritysten elättäminen ja aina kun joku sen ottaa puheeksi niin se vaiennetaan jollain RKP:n ja Persujen kehittämällä rasismikohulla, mihin huomio suunnataan siitä, että meitä ryöstetään poliittisen eliitin toimesta oikealta ja vielä oikeammalta. Nämä on liike-elämän maksamia lobbareita eikä mitään kansanpalvelijoita. He voi ostaa sumutuskampanjioita niin paljon kuin huvittaa ja uppoaa aina niihin jotka ei ole hereillä ja tunnista kuviota. Siksi  Petteri Orpon asennekin on sellainen vetelä jokaiseen rasismikohuun koska hän itse on sen sumutuksen tilaaja. Kaikki tapahtuu juuri niin kuin EK on pyytänyt. Ja se toistetaan niin pitkään kuin se menee kansalle läpi.

Vierailija
96/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei vaan sinä vielä uskot että on edelleen olemassa puolueita, voi että. "

Onks täälä joku kylähullujen torikokous?

Minä osaan puhua omasta puolestani, pidä saastaiset sanasi pois minun suustani, kiitos nam.

Vierailija
97/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haukut työttömiä vaikka ne tekee valtion virastoissa vuoden työsopimuksilla töitä ja sanot, puheli

Niin, etkö tiennyt ettei valtion virastoissa kaikki ole vakituisia. 

"Verohallinto irtisanoi 200 ja palkkaa 240 määräaikaista ja vakituista kevääseen mennessä."

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010784667.html

Vierailija
98/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ne pakotteet eivät vaikuttaneet meihin, muutenhan täällä olisi tosi huonosti asiat. Ja natokin lisäsi houkuttelevuutta.

Olihan sarkasmia, olihan. Eipä silti, tuohan on enemmistön mielipide jotka lukee mediapoolia ja tässä ollaan eikä muuta voida.

Nato-jäsenyys ja pakotteet käytännössä tuhosivat Itä-Suomen ja sen mukana menee koko maa. Rajan sulkeminen vielä oikein alleviivasi suoritusta. Energianhinnan nousu (pakotteet ja tuulivoima/pörssisähkö-idiotismi), Saksan ja muunkin länsi-Euroopan lamautuminen sen vuoksi mikä näkyy heti Suomen taloudessa... kiihtyvä asevarustelu johon kyllä riittää rahaa, kun voidaan lainata eikä välitetä inflaatiosta, kaupan jumittaminen joka suuntaan, kauttakulkuliikenteen lakkaaminen... Suomi jäi tällaiseksi autioksi saareksi, jolla ei ole muuta virkaa kuin linnoit

Millähän taholla voisi olla intressi vastustaa Suomen NATO-jäsenyyttä ja asevarustelua?

Vierailija
99/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että miksi kannattaisi ostaa asuntoa kun perinnöksi on jäämässä omakotitalo hyvällä paikalla? Siis ottaisin lainaa ja makselisin pääoman 1,5 kertaisena takaisin pankille kuin että odotan että perintönä saan lähes ilmaiseksi asunnon. Niin miksihän menisin tuhlaamaan rahaa...

Vierailija
100/155 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoileri: ja se oikea syy? Hänen nimensä oli Sanna Marin.

En kyllä ymmärrä miten yksi henkilö pystyy tuhoamaan yhden maan niin täysin, olematta jonkun persläpi maan diktaattori.

Tarkoitat siis Riikka Purraa. Teillä Persuilla on paniikki, kun tiedätte, että p a s k a   levähtää kasvoille. Pakko yrittää syyttää jotakin omasta huonosta toiminnasta, måmuja, Sannaa,Lucia-neitoa....

Ei, kyllä tämä tämänhetkinen tilanne on ihan teidän, Persujen ja Kokoomuksen, mutta ennenkaikkea Persujen syytä. Persu-Riikkuli ajaa Suomen lamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan