Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna olisi kiva saada merkkejä siitä, että kaivattu kaipaa.
Minulle kaksipiippuinen juttu, toisaalta tavallaan kivaa ajatella, että saan huomiota, toisaalta pahoinvointia ajatuksesta, että voisin myös sitten tuottaa pahaa mieltä jollekulle. Tunnelma vähän vaihtelee. Paras ehkä hyvin tulkinnanvaraiset merkit, niin ei tarvitse ottaa niin henkilökohtaisesti.(sivu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna olisi kiva saada merkkejä siitä, että kaivattu kaipaa.
Yritän tämän vuoden puolella luopua tästä ketjusta totaalisesti. Koska a) on jo vaimo b) onhan tämä ollut tyhmintä ever c) kaivatun elämässä minulla ei lopulta ollut tai ole minkäänlaista roolia d) on tullut niin monta muuta hyvää tyyppiä elämään. Jos yksi ei halunnut olla osa kaikkea upeaa, her loss.
Sama täällä a) on jo mies b) on tyhmää roikkua täällä c) sama.
Olen nn-kirjoittaja. -sua edeltävä
Vierailija kirjoitti:
🔼 Laitan kaivatulleni jouluviestin irl.
🔽 En uskalla, halua tai voi.
Ajattelin lähettää toivotuksen irl viestinä, vaikka tuskin häntä mun viestit kiinnostaa. Toivotan myös täällä.
100% hellyystakuulla sinua.
-opemies
Vierailija kirjoitti:
100% hellyystakuulla sinua.
-opemies
nukketeatteri?
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Sinä ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L 🤗😘
M 😘
No moikkamoi😁
Huomasin tänään, että minulla on edelleen hyvä reaktiokyky (tai se on palautunut). Muutama vuosi sitten kyky heikkeni, kun kaivattu astui kuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko ottaa kaivattuusi yhteyttä vuoden sisällä?
🔼 Kyllä
🔽 En
Houkuttelisi kyllä, mutta viisainta olisi pysytellä kauempana. Varattu kun on. Eikä hän todennäköisesti enää haluakaan olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko ottaa kaivattuusi yhteyttä vuoden sisällä?
🔼 Kyllä
🔽 En
Ei ole numeroa, enkä varatulle oikein muutenkaan viitsisi. No kaverillisesti ehkä. Mutta ei silti ole sitä numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku tykkää myös musta, mussa on nimittäin miestä enemmän kuin monessa miehessä.
Eiköhän sinusta aika moni tykkää🥰
Jos en sua saa, jää elämästä jotain puuttumaan
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti siulla oli tänään hauska päivä. Tulin äsken kortteerille, yritin noutaa tilaamani tuotteen matkahuollon pakettiautomaatilta, vaan ei onnistunut. Paluumatkalla kävin ruokakaupassa, ja nyt oon laatimassa iltapalaa. Tarjoisin siullekin. Vastauksena kalluppiin, otan siuhun yhteyttä ainakin ens vuonna ellen tämän vuojen puolella onnistu. Nuku hyvin rakas.
Haluisin tutustua lisää, vähän vanhemmalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Aina ei saa kaikkea.
Ei niin. Mutta silloin pitää kääntää katse johonkin muuhun tavoitteeseen.
💛💛