Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Ikävöin sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotelliyö.
Ota yhteys ;)
Otettu jo ;)
Missä
Sano mulle suoraan, niin kuin minäkin silloin.
Vierailija kirjoitti:
Taas kohta joulupukki tulee. Saas nähdä saako mammat kovia paketteja vai remmiä. Aika näyttää.
Remmille olis kyllä käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kohta joulupukki tulee. Saas nähdä saako mammat kovia paketteja vai remmiä. Aika näyttää.
Sulle tulee joka joulun vakiolahja eli risuja.
Paha,paha mamma.
116,8kg
Tai en tiedä. Olisihan se kamalaa, jos kävelisitkin taas vastaan toisen naisen kanssa. E
Vierailija kirjoitti:
En ehtinyt vastaamaan toissapäiväisen, kadonneen ketjun, pariin kiinnostavaan viestiin. Päätin vastata seuraavana päivänä, siis eilen, ja nyt ne ovat kadonneet enkä enää muista mitä niissä oli.
Hei, voithan itsekin kirjoittaa kiinnostavia ja tunnnisteellisia avauksia reaktiivisuuden sijaan!
Vierailija kirjoitti:
🎸🦷🌹
Tulin pois Tinderistä. Vain sinä kelpaat minulle. Rakas! Nyt se suukko, jota emme vaihtaneet 💋
Hyvää yötä, tule minun uniin ja ole vaikka sairaanhoitaja.
Kävisikö lähihoitaja? 🥰
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kierrelty jo ihan tarpeeksi kuin kissa kuumaa puuroa, eikö? Kun seuraavan kerran tapaamme, aion tehdä selväksi miten kuumana olen sinuun ja että haluan sinut oikeasti ja kokonaan. Siitä sitten voidaan edetä romanttisen rauhallisesti tai kiihkeästi ja vauhdilla, valinta on sinun.
n->m
Kovat on puheet. Jänistät kuten aina ennenkin.
Muu on muuta, mutta sydämeni ja sieluni kaipaa sinua. Nukkuile hyvin k
Vierailija kirjoitti:
Kunpa lakkaisin odottamasta. Ihmismieli on typerä.
Ihmismieli toimii kuten sen on tarkoitus toimia. Alitajunta on viisas, sitä suodattaa ja säätelee moni toimija, onneksi ja valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Tai en tiedä. Olisihan se kamalaa, jos kävelisitkin taas vastaan toisen naisen kanssa. E
Tämä toinen E.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehtinyt vastaamaan toissapäiväisen, kadonneen ketjun, pariin kiinnostavaan viestiin. Päätin vastata seuraavana päivänä, siis eilen, ja nyt ne ovat kadonneet enkä enää muista mitä niissä oli.
Hei, voithan itsekin kirjoittaa kiinnostavia ja tunnnisteellisia avauksia reaktiivisuuden sijaan!
Mistä tiedät etten kirjoitakin?
Selvisin ihan hyvin tästä vuodesta.
Koputa säkin.
Toivoin vähänjotain muuta kyllä.
<3
Vierailija kirjoitti:
Siitä minäkin haaveilen. E
Ei OgE.
Otettu jo ;)