Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Tarttee kylmää käärettä, nyt kuumottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen jälleen sinua. Hetkeä rytmittää kauempaa kantautuva paukahtelu - kuin popparit poksuisivat mikrossa tai skumppapullot poksahtaisivat auki. Samalla tavalla sykähtelee syvällä sisimmässä.
O-ou
Elämäni tähän asti paras ratkaisu oli nostaa kytkintä ja jättää vanha ja epäsopiva taakseni. Takana kasvun vuosi, edessä rakkautta ja uudet seikkailut. Hyvää uutta vuotta vanhoille ja uusille! 🥳
Tunnustan: ihastuin sinuun niin paljon, että tuntuu kuin sulla olisi henkinen yliote minuun. Ajatukset pyörii sinussa ja välillä olen kuin jumissa. Olen kärsinyt myös keskittymisongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Minut on pyydetty kylään. En halua mennä.
Tiedetään
Kuka tunnustaa? Joku mun ideat vei.
Kaikkea hyvää uuteen vuoteen *******x 🤗
- ***x
Ei tullu reaktiota mun Rantaraitti kuvaan. Turhaan olen täällä haikaillut.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan pihalla joku isä kantoi kiljuvaa kiukuttelevaa pikkulasta autolle ja äiti huusi tälle isälle, mikset sä anna sen [lapsen] kävellä itse. Parisuhdeonnea?
Minä olen onnellisessa parisuhteessa! ! !
Aion käyttää viimeiset puolitoista tuntia palstailuaikaani sittenkin paremmin.
100m päässä raketit paukkuu kaivatun lähellä 😊
Näkisinpä ensi yönäkin susta unta, t. Se riittänee jos on riitettävä. j
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa, jos oli selkeä aloite etkä saanut vastausta. Sen sijaan epämääräiseen vihjailuun tai ns. kylmää-kuumaa -leikkiin tuo on sopiva tapa reagoida. Sivusta vaan.
Kyllä se ihan selkeä aloite oli, johon hänen olisi ollut helppo tarttua ja sellainen, että saisi aika yksinkertainen olla, jos se lentäisi pään yli. Pakko sanoa, että seuraavat pari päivää oli melko ankeita, kun kokoajan oli pieni toivo, että kyllä hän ottaa yhteyttä, mutta ei sitä yhteydenottoa koskaan tullut. Tietenkään. Kaikista ra
Sellainen selkeä treffipyyntö, et hei, lähdetkö huomenna mun kanssa leffaan, ei pitäisi mennä ohi, mutta vaikka joku kehu, esim. sul on kivat kengät tai muu tikusta asiaa, voi mennäkin ohi ja jää vaa miettii, et mitä toikin nyt oli. Sivusta.
Tonille hali ja hyvää uutta vuotta. 🤗🥰
Ihmiset ovat pettymys. Haaveet ovat parempia kuin oikeat ihmiset. Emily Dickinsonin elämä toteutuu mulla.
Ei ainakaan taaperon mielestä. Kadehin silti perhettä.