Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kaipuu jatkuu! 😍
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun piti muuttaa, olisin useasti voinut eksyä sun ovelle kun tiesin vielä oikein, kunhan ensijännityksestä pääsin..😒
Enhän mä nytkään kaukana ole.
Et niin, mutta välissä on ehkä ovisummeri, enkä tiedä edes oikeaa ovea, paljon vaikeampaa.
Kupittaan puistossa asui pari kolme vuotta sitten kolme pientä porsasta nimeltään Usko, Toivo ja Rakkaus. Rakkaus taisi olla niistä se kovin purija, jonka vuoksi kaikki possut joko pistettiin lihoiksi tai siirrettiin muualle. Oletan, että suurin ja röyhkein porsaista oli nimeltään Rakkaus, kuten isossa kirjassakin. Riepotteli Uskoa ja Toivoa ja puri kaikkia, jotka erehtyivät sitä lähestymään.
Ystäville, jos sellaisia on tai osaa hankkia, voi hyvin lähettää esimerkiksi uudenvuoden toivotukset. Jotkut osaavat toivottaa takaisin. 😪
Hyvää iltapäivää naiselle lounaaseen, join just kahvin, lähen kauppaan, voisinpa ostaa muonia kanssais vuodenvaihdetta varten. Ajattelen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ystäville, jos sellaisia on tai osaa hankkia, voi hyvin lähettää esimerkiksi uudenvuoden toivotukset. Jotkut osaavat toivottaa takaisin. 😪
Hyvää uudenvuoden aatonaattoa tuntemattomalle ystävälle, voisipa sua lohduttaa🤗🌞
Vierailija kirjoitti:
No lähetäpä mulle uuden vuoden toivotukset
Nyt, aattona vai uutenavuonna. Käykö signal vai oonko estetty siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt, aattona vai uutenavuonna. Käykö signal vai oonko estetty siellä.
Ei mulla ole signalia, voi laittaa mitä kautta vaan, wa, viesti, kortti postiluukusta, kaikki käy.
Reilu vuorokausi vielä. Sitten gone. Vaikka yhä kai välitän aika paljon. XXX, minä
Suunnittelen muuttoa Ausseihin. Mitenhän saisin kaivattuun yhteyden ja mukaan reissuun? Ehkä loka-marras -25 lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää uutta vuotta! 🥂
Vierailija kirjoitti:
Alaston Suomen kautta voi laittaa viestiä. 😘
Millä nimellä oot?
Vierailija kirjoitti:
Sä olet paras . Ihana . Mä kylven tässä ilossa ja lämmössä koska sä oot <3 <3 :)
miehelle
nuoremmalle
ihanalle
Puuma <3 ei sulle
Vierailija kirjoitti:
Huh. Vai niin, vaihdetaanko kuvat sitä kautta?😀
Vielä päivä paistaap risukasaankin ja hoitaja tuop lääkkeet jos löytääp tosetin, voikee hyvin ja ottakee ilo irt elämästä vielä ku sitä o
🍪
Vierailija kirjoitti:
Vielä päivä paistaap risukasaankin ja hoitaja tuop lääkkeet jos löytääp tosetin, voikee hyvin ja ottakee ilo irt elämästä vielä ku sitä o
🍪
Keks jäi vua kahvi katos😮
Tämän päivän ihanat asiat:
Huomata että sinäkin ajattelet minua.
Haluan sinua niin paljon. Henkisesti ja fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä nimellä oot?
Jörgen
Älkää ystävät hyvät luovuttako, uus vuos ja suvi sulonen tulossa, elämätä eessä vielä. Sivusta.