Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät jonkun muun tahdon?
En tiedä.Kerro, jos tahdot😢
Mä en oleta elämässä enää yhtään mitään.
Kaipaan sitä miestä, joka ihailee ja palvelee minua💙😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisilla ihmisillä on äänetöntä valtaa.
Miten se voi olla mahdollista? 0_o
Ehket ole huomannut kuinka "Sinua ei nähdä-painostusta" käytetään tahdon läpisaamiseen?
Ei kannata olettaa toiselle intenioita.
Sivusta
Puhuinkin yleisellä tasolla. en erityisemmin kehenkään viitaten. Kyllähän yhteisön ulkopuolelle sulkeminen, vaientaminen ja näkymättömäksi tekeminen ovat vallankäyttökeinoja. Samoin se mistä vastaavasti "palkitaan" huomiolla ja hyväksynnälllä.
Mä oon ollu aina näkymätön 👻.
Minä en. Olin aiemmin hyvinkin näkyvä ja äänekäs sekä puhelias. Kaipaan sitä aikaa. Näkymättömät eivät ole kovin kiinnostavia ja heidän oletetaan olevan onnessaan, jos edes joku huomioi. Ei pidä paikkaansa. Kriteerinsä on jokaisella ja vaikka näkymättämäksi tekemistä käytettäisiin valtakeinona, ei siltikään ihastu sen perusteella, jos ripotellaan hitusen huomiota, jos kyseinen henkilö ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeneminen tarkoittaa, että ei välitä? Eikö niin?
Riippuu tilanteesta. Kaivatusta/sen kaipauksesta yritän päästä eroon, joten olen vaiennut. Sitten minua kaipaavana henkilöön päin todellakin vaikeneminen, koska ei kiinnosta yhtään.
Sanoinko jotakin huonosti? Laitoin tuon verbilistan sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan missä piilottelet kaivattuni?
Erämaan rauhassa
Lapissa?
Sinua en kaipaa, vaan etelästä😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. Kaivatusta/sen kaipauksesta yritän päästä eroon, joten olen vaiennut. Sitten minua kaipaavana henkilöön päin todellakin vaikeneminen, koska ei kiinnosta yhtään.
Mistä tiedät hänen kaipaavan juuri sinua tai ylipäänsä kaipaavan?
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Mieletön ikävä sua. Olet ajatuksissani. Mun kaunotar. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsin, että oletat jonkun tuntemasi olevan täällä. Oletat hänen tunnistavan sinut ja kaipaavan sinua. Kun et saa mieleistäsi vastakaikua, oletat hänen pelaavan jotain peliä?
Koska on pelimies ja hällä on ollut vientiä ja paljon. Pelaa vielä hyvinkin, ehkä niin suosittu siksi.
Vierailija kirjoitti:
Hahmosi sanovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän on riippakivi, joka tunkeutuu työpaikalleni ja yrittänyt toistuvasti ottaa yhteyttä. Kohdatessa on aivan jäässä. Kyllä sen näkee, kun toinen on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Telkkarissa kuultua Kaija Koon lonsertissa: "Tuolla jossain on se joka haluaa sinut sellaisena kun olet". Toivottavasti. 🤔
Kuka keksi rakkauden? 😪
Jospa ensin keskittyy siihen millainen itse haluaa olla ja seuraavaksi siihen millaisen kumppanin haluaa? Ennemmin kuin siihen kuka sattuu huolimaan.
Olisi helpottavaa, jos voisi sulkea kaikki todellisen elämän asiat kaivatusta pois ja keskittyisi vain ja ainoastaan haaveiluun.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä miestä, joka ihailee ja palvelee minua💙😘
Mutta voi olla toisinkinpäin, jos nainen rakastaa.
Ok, kyse oli siis pelimiehestä eikä pelinaisesta, kiitos tästä selvennyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahmosi sanovat.
Mitkä ihmeen hahmot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän on riippakivi, joka tunkeutuu työpaikalleni ja yrittänyt toistuvasti ottaa yhteyttä. Kohdatessa on aivan jäässä. Kyllä sen näkee, kun toinen on kiinnostunut.
okei. Kuulostaa erikoiselta, jos hän on yrittänyt ottaa yhteyttä ellei kasvokkain kohdatessa ole ollut merkkiä, että sinua kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oleta elämässä enää yhtään mitään.
Jep. Mä en myöskään enää oikein luota mihinkään enkä kehenkään.
Mikä mieli?