Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajatuksia ens vuodesta
Ei luvassa mitään ihmeempiä. Toisessa kotimaassani tulen käymään ja waiffi tulee käymään täällä. Töissä elämä jatkuu kaikessa raadollisuudessaan. Kaivattua tuskin tulen näkemään. Ketjusta olisi tarkoitus luopua 31.12.
Mitä ei voi ajatella, sitä on vältettävä ajattelemasta. Paitsi itsehän en tähän pysty,
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tyhjä elämä, kun pitää kirjoitella muista ihmisistä ja intiimeistä asioista täällä😂👏 jatkakaa ihmeessä.
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas Suopursu, nuku hyvin.
Huomenta, rakas Siriukseni! Taivas on harmillisesti pilvessä.
Näin se vaan kaipuu on universaalia. Käytät samaa aliasta kuin itsekin voisin periaatteessa käyttää suokukkahepulle, jos en tahtoisi paljastaa sitä toista aliasta, jota en haluaisi paljastaa. Toisen kissani toinen nimi muuten on Sirius. Oikein iloisen vekkuli kiintotähti onkin<3 Aloittajalle sanoisin että hitto kun en muista onko koskaan mainittu suopursuja ja millä tavalla......
Ihana tuoksu kyllä😘
jos vain tuut mun luo
niin lupaan lopettaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajatuksia ens vuodesta
Ihan ratkaiseva vuosi varattuni kanssa. Pääasia, että selkenisi lopullisesti, ja saisin mielenrauhan.
Ikävä sinua. Pula sinusta. Päiväkahvit maistuisivat, vaikken kahvia juokaan.
Vierailija kirjoitti:
jos vain tuut mun luo
niin lupaan lopettaa
Heti kun päästät.
Pisteet kotiin odottaa. Kolicee
Parempi pimeessä ja peiton alla.
Haluaisin takaisin ne välit, jotka meillä aiemmin oli. Kun olin varma siitä, että tunteet oli molemminpuolisia.
Haluan ja valitsen päästää irti. Hyväksyn, ettet halunnutkaan minua vaan jonkun toisen. Se ei määrittele minua, se ei ole minulle enää uhka. Hyvää matkaa parempaan tulevaisuuteen, rakkaani.
Vierailija kirjoitti:
Hävisin samalla hetkellä kun katse osui kaivattuun ensi kertaa
Sama. Tuijotimme toisiamme kohtuuttoman paljon, etenkin toisella näkemisellä, jopa siihen pisteeseen, että pokkani petti. Tilassa oli muitakin ja silti tuntui, että olimme ainoat. Jännite oli käsinkosketeltava.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin takaisin ne välit, jotka meillä aiemmin oli. Kun olin varma siitä, että tunteet oli molemminpuolisia.
En ollut varma ennen kun tulin tänne, en tiedä olenko vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua jatkuvasti 🧡😘
Niin minäkin. Haluan lopettaa.
Ens vuosi ainakin menee vielä vanhoissa. Enemmän näissä on kangasta kuin puhkikulunutta kohtaa.