Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Mä kaipaan sua niin että halkeen. Nyt kahvia nassuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajatuksia ens vuodesta
Jännän äärellä, vaikka en tuota ilmausta yleensä käytäkään. Tavallaan voi tapahtua, mutta todennäköisempi vaihtoehto on, ettei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Silmät kuin tähdet yössä, syvällä salaisuutemme asuu, katseesi lumosi minut, rakkauden taika sinussa kukoistaa. Kun katsoin sinua, näin, maailman kauneuden, sekä meidän tulevaisuuden heijastuvan. Silmiesi syvyydessä, sydämeni löytää rauhan.
Kenelle, miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se palstalle kuuluu? Pidän ajatukseni itselläni.
Kirjoita itsestäsi ja omista ajatuksista.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kääreet, mutta sisin vasta onkin sulaa kultaa <3 sellaiset aatokset mulla on kaivatusta näin etäisesti arvioituna.
Tule arvioimaan lähempää! 🤗
Taas poistuilee, luulin että, sitä happihyppelyltäsi kaipasit, anteeksi. Itse annan aina ajatuksilleni aikaa sinulle, kun on mahdollista.
Voi kun haluaisin niin, että olisi minun kanssani.
Olisi ihanaa ostaa sellaisia alusvaatteita, joista tykkäisit. Saisit valita, siis mulle. Miesten vastaavissa ei ole samaan tapaan valittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se palstalle kuuluu? Pidän ajatukseni itselläni.
Kirjoita itsestäsi ja omista ajatuksista.
Vai niin. Aina saa kokeilla josko irtoaisi tiedonmurusia.😉
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa ostaa sellaisia alusvaatteita, joista tykkäisit. Saisit valita, siis mulle. Miesten vastaavissa ei ole samaan tapaan valittavaa.
Läpinäkyvää pitsiä. Silkkiä.
Hyvää syntymäpäivää menneisyyden ihmiselle 💙🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vain yhdessä kauppaan. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttääkö ketään muuta intiimit viestit palstalla? Tämän päivän raiskausyhteiskunnassa tuollaiset voisi siistiä palstoilta pois. Tiedä kuka noistakin minkäkin kimmokkeen saa.
Ei yhtään, päinvastoin. Mieluummin niitä lukee, kuin jotain energia-aura enkelihörhöilyä, siivouspäiväkirjaa tmv.
Mulla taas toistepäin, näin olemme erilaisia senkin suhteen mikä kiinnostelee elämässä.
Niin, ei kai se niiden ohisviestien kirjoittajaa haittaa, kaikki muut on taas perseestä ja väärässä. Näin me ollaan erilaisia huhhahhei totuuseipalatulessakaan
Koville ottaa mutta anna sen vain näkyä, ei se nyt haittaa ketään.
Jos sinun ohista "ei ole pakko lukea" ja sen "voi ohittaa jos haittaa", mikset sovella samaa logiikkaa seksiviesteihin ja muuhun, joka ei sinua miellytä? Retorinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika kiihottavaa lähteä ostoksille, valikoida kivoja ja katsella kun sovitat niitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vain yhdessä kauppaan. 😃
Sitä kuumenee jo pelkistä mielikuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttääkö ketään muuta intiimit viestit palstalla? Tämän päivän raiskausyhteiskunnassa tuollaiset voisi siistiä palstoilta pois. Tiedä kuka noistakin minkäkin kimmokkeen saa.
Kertoo sinusta aika paljon, että vedät intiimeistä viesteistä suoran yhteyden raiskauksiin ja seksuaalirikoksiin.
Eikö se valkeakosken surmaaja näitä lukenut? Että niin. Seksuaalissävytteiset viestit voivat olla hänen kaltaisilleen vettä myllyyn, jos et sitä tajua.
Kuten kaikki mikä on julkista - ihmiset inspiroituvat myös maailmasta.
Ei ku täältä pitää sensuroida just se mistä ketjun hoviohistelija ei tykkää!! Mutta hänen pitää saada kirjoittaa ohista.
Vierailija kirjoitti:
En halua ajatella sitä.
Kaivatun kanssa tuhmailu olisi ihan parasta. <3
Sivusta