Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Mä en ymmärrä miks mua alkaa aina hirveesti lapsettaa kun ajattelen sua. Tulee mieleen kaikkea höpsöä.
Vierailija kirjoitti:
Ei jouluna saa jättää hyvästejä. Se on aika kamala joululahja.
Sain aikoinaan jäähyväiset synttärini aikaan, tosin hän ei sitä tiennyt. Nyt jo naurattaa, mutta silloin juhlin haikein mielin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
En ole jättänyt enkä jätä hyvästejä, enkä myöskään katoa jälkiä jättämättä. Rakastan ja tarvitsen sinua.
Kuulostat ihanalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut koskaan edes lukea hyvästejäni.
Täällä olen lukenut moniakin, mutten niitä halunnut uskoa
Eihän niissä ole kunnon tunnisteita, voi olla kenelle vaan. Sivusta.
Olen selittänyt sinut itselleni monen moista kertaa ja aina tullut samaan lopputulemaan, et sinä lupaa kysynyt kun tulit sydämeeni asumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut koskaan edes lukea hyvästejäni.
Täällä olen lukenut moniakin, mutten niitä halunnut uskoa
Oikeassa elämässä jätin viestein, kauan sitten.
Muistatko ne pienet englanninkieliset viestit alussa, ite en muista edes mitä niissä oli, paitsi jotain, mielessä on ollu sellanen hurrikaani et pyyhkäissyt kaiken tieltään😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole jättänyt enkä jätä hyvästejä, enkä myöskään katoa jälkiä jättämättä. Rakastan ja tarvitsen sinua.
Kuulostat ihanalta
Kiitos, tuntematon. 💗
Voisit tulla kahville mut tuu vaikka kolmelta yöllä ja meidän pitää olla sit hipihiljaa😀
Tuut aina olemaan mulle rakas, vaikka en pysty antamaan anteeksi valehteluasi ja käytöstäsi minua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen selittänyt sinut itselleni monen moista kertaa ja aina tullut samaan lopputulemaan, et sinä lupaa kysynyt kun tulit sydämeeni asumaan
Mitä tarkoittaa toisen selittäminen itselle? Perustellut?
Haluan kanssasi naimisiin. Lindalle.
Vierailija kirjoitti:
Voisit tulla kahville mut tuu vaikka kolmelta yöllä ja meidän pitää olla sit hipihiljaa😀
Mitä tapahtuisi, jos meidät bustattais? 😅
Vierailija kirjoitti:
rajastan💕
🙏🏽😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuisi, jos meidät bustattais? 😅
Jaa a, vaikea sanoa😂
Syliisi sun jos päästäisit edes.
Vierailija kirjoitti:
Tuut aina olemaan mulle rakas, vaikka en pysty antamaan anteeksi valehteluasi ja käytöstäsi minua kohtaan.
En koskaan halunnut valehdella sinulle
Runsaan 3 vuoden jälkeen ja kaikesta huolimatta ,rakastan sinua edelleen. 😊😁