Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TS, en tiedä miksi saat minuun sellaisen rauhan ja tyyneyden ja samaan aikaan pelkään avata suuni seurassasi.
Mäkin toivon, että pääsen tästä kömpelyydestä yli. Ei ole kaikille helppoa tai itsestäänselvää tämäkään.
Et kyllä vaikuta kömpelöltä ainakaan minun silmiini, vaan sillä tavalla itsevarmalta että muutun vähän heikoksi.
Saisin piparia ihan niin paljon kuin jos haluaisin, mutta olen ronkeli.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi että ihastuin enkä osaa olla kaipaamatta
Sivusta: ei tuota tarvitse pyytää anteeksi.
-R
Viestin voi välittää nallen kautta. Se on usein kytiksessä milloin missäkin. Kova reissaamaan kun on. Supatat vaan korvaan.
Helliä suudelmia ja silittelyjä sinulle, rakas. Kun suljen silmäni, niin näen silmäsi. Olet niin rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin.
Nyt vasta pääsin netin äärelle. Pukki lähti pois vasta tunti sitten, ja osa porukasta saunoo vielä. Voi olla, että nukkumaanmeno venähtää minullakin. Toivottavasti sinulla on ollut yhtä hauska päivä.
Oot vilahtanut ajatuksissa toistuvasti tässä. Lähinnä niitä hetkiä, ku sai kanssasi jutella, käydessäsi pari kertaa auttamassa. Sulle, ketä kiinnosti tv-taso ja linnunpesiä hieman katsottiin. Saisinpa katsoa silmiisi mies. A9
Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä <3
Pukin säkit on tyhjät. Ensjouluun!
Rakastan sua. Niin tää on. Ja tulee olemaan.
Halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle hyvää yötä, jouluyötä, miulta mieheltä mitättömältä maolta matkamieheltä maan onnen Auvolaan kuntarajain ja 30 km taa täältä kurjalasta. Huomiseen.
Mammat on sitten tänään rauhassa. Lepopäivä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää joulua ja yötä naiselle lounaaseen, kuinka jouluaattosi on sujunut? Toivottavasti hyvin.
Siinä se on mennyt. Toivottavasti sinun aattosi on myös sujunut hyvin.
Petyin kuin lapsi kun en saanut glögikuulia. Kukaan läheisistä ei ollut edes kuullut sellaisista. Tämä menee pettymyksissä samaan sarjaan kuin se, etten saanut lapsena Lego-linnaa. No, nyt voin sentään ryypätä pettymykseen.
Hyvää joulupäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vaan et taida minua rakastaa