Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää joulua lapsukaiset, muistakaapa katsoa joulurauhan julistus Suomen turkkusesta klo 12🎄
11:55, klo 12 se on melkein ohi jo
Vierailija kirjoitti:
Se siitä sitten. Toivottavasti edes sulla on kiva joulu.
Joulu mikä joulu. Nopeasti ohi ja takaisin työnhakuun. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää joulua lapsukaiset, muistakaapa katsoa joulurauhan julistus Suomen turkkusesta klo 12🎄
11:55, klo 12 se on melkein ohi jo
Sori, mun moka, no varmaan ne näki jotka halusi
Oletkohan sä vielä sinkkumies. Olit tai et, hyvää joulun aikaa. (Mä aloitan leffamaratonin nyt.)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää joulua Tampereelle :)
Kiitos samoin! Tampere kuittaa.
Hyvää joulua rakas opemies. 😎👍
Vierailija kirjoitti:
Jouluinen syli-ajatus.
S-häiriöliitolle myös täältä ajatus. Annetaan jokaiselle rauha ruokapöydässä myös jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää joulua Tampereelle :)
Kiitos, samoin sinne vaikka en tiedä minne lähetän.
Tää ois se ilta, kun avaan rusettisi. Myöhempään illalla, kun glögiin olisi kaadettu siitä toisestakin pullosta terästystä. Joulun hämyssä, kynttilöiden ja koristevalojen rikkomassa pimeässä, vetäisin nauhan päästä ja solmu purkautuisi. Antaisin suukon sinne tänne ja pian suutelisimme sylikkäin kiihkeästi. Loput kääreet avattaisiin suit sait.
Kalleimmalle haaveelle sydänlämpöinen jouluhali, olet ajatuksissani
Aina vaan
Vierailija kirjoitti:
Kalleimmalle haaveelle sydänlämpöinen jouluhali, olet ajatuksissani
Aina vaan
Kallein haave näkyy täällä usein, onko hän nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Tää ois se ilta, kun avaan rusettisi. Myöhempään illalla, kun glögiin olisi kaadettu siitä toisestakin pullosta terästystä. Joulun hämyssä, kynttilöiden ja koristevalojen rikkomassa pimeässä, vetäisin nauhan päästä ja solmu purkautuisi. Antaisin suukon sinne tänne ja pian suutelisimme sylikkäin kiihkeästi. Loput kääreet avattaisiin suit sait.
😘
Vierailija kirjoitti:
Tuuppa Rolloon. 😘
Tulenkantajie Biisi (rollofunk) albumilta tulenkantajat Funk beibe, son se (Rollo) funk
Minä en ymmärrä nyt jälleen yhtään mitään